Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (11530)
Vierailija kirjoitti:
Joskus näin sua aina tiistaisin. 😥
Mikset enää?
Joku kyseli keikalle mukaan lähtemisestä. Minä (n) ainakin ostin juuri keikkalipun ja siitä puhuin :) tule vaan mukaan!
Se jolla on hyvä olla ei pilkkaa ketään. Edes Sohvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäin kiinni sun silmiisi silloin. Tuijotettiin vain toisiamme ja muut vieressä ihmetteli.
Miksi? Oma mies ei sinulle riitä?
Tuossa ei lue kumppanista mitään. Ihmeellisiä luuloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö sä pidät musta vaikka oon tällänen sotkukasa
En pidä siitä että kysyt asiaa täällä.
Missä voisin kysyä?
En tiedä miten lähestyä sinua. Molemmat ylitettiin tietty raja ja samalla mentiin kauemmas toisistamme. Kuitenkin halu lähestyä on entistä kovempi nyt kun tiedän, että halu on molemminpuolista.
P mies 😘 teki mieli kirjoittaa koko nimi, mutta sitten aloin miettimään, mitä jos väärät alkaa kuvittelee omiaan.
Vierailija kirjoitti:
Pieni pilkka on joskus rehellistä ja hyväksikin.
Pitää varmaan sitten ladata tinder ja etsiä sittenkin mies, se olisi poliittisesti korrektia. Nyt olen heikoilla jäillä.
Vierailija kirjoitti:
P mies 😘 teki mieli kirjoittaa koko nimi, mutta sitten aloin miettimään, mitä jos väärät alkaa kuvittelee omiaan.
Ei kannata miettiä mitä muut ajattelevat. Nyt kuulostat siltä että sinulla itselläsi on hieman ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Ei sille mitään voi, että sohvat on harmaita.
Vierailija kirjoitti:
Itseensä tyytyväisen ei tarvitse yrittää alentaa ketään haukkumalla ja kiusaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Minun on pakko yhtyä tähän. Lopulta kaduttaa ja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus näin sua aina tiistaisin. 😥
Mikset enää?
En oo käyny nyt syömässä tiistaisin,kun on pitänyt vetää painoi alas.sivust
Vierailija kirjoitti:
Miksi heitit minut pois? 🗑
Hän ei ollut susta kiinnostunut jos heitti pois. Sopeudu ajatukseen ja mene eteenpäin. Niin ja ole hyvä vastauksesta.
Pitäisi tehdä tämän lukemisen sijaan jotain järkevää. Taidanpa lähteä salille. Ehkä saan edes hetkeksi muuta ajateltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jari sä oot nolo
Kiva juttu. Kerrotko vielä hänelle itselleen. Ei ole ketään Jaria täällä näkynyt.
Heikkohermoisilla on aina ongelmia.
Sofia on teille liian .Älykäs. aikuinen, kaunis, nainen, täysin vaimo materiaalia.