Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (11593)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisitköhän mun kanssa patikoimaan 💭
Tuo olis muuten ihan paras parisuhdetesti 🥰 Oon joskus nuorempana vetäissyt "lähdetäänpä ex tempore 10 000 km automatkalle ja jos siitä selvitään niin mennään naimisiin". Jouduin naimisiin sit heti, että oon kyllä aika mukavaa patikointiseuraaki varmaan...
Lähtisin patikoimaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo olis muuten ihan paras parisuhdetesti 🥰 Oon joskus nuorempana vetäissyt "lähdetäänpä ex tempore 10 000 km automatkalle ja jos siitä selvitään niin mennään naimisiin". Jouduin naimisiin sit heti, että oon kyllä aika mukavaa patikointiseuraaki varmaan...
Lähtisin patikoimaan
Ai silläkin uhalla että herää yllättävä halu mennä naimisiin 🙃 siinä ois yhdellä patikoinnilla jo kunnolliset seuraukset
Ensin naimisiin ja sit patikoimaan. Onpahan jo nalkissa, jos patikointi ei suju. 😌😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan, ilmoittaudu poliisille:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9de2c77d-a596-464c-8e6e-66ffc6b28afa
Ilmoittautuisin heti, jos panis rautoihin ja pamputtais
Jaaha. No ei cyllä minulta
tällaista. 🤨 Ee-tyyppi
En lähtisi patikoimaan. Ei minulla ole enää kuntoa sellaiseen. Ehkä jonkin 5 - 8 km kevyen päiväretken voisin patikoida.
Vierailija kirjoitti:
Ensin naimisiin ja sit patikoimaan. Onpahan jo nalkissa, jos patikointi ei suju. 😌😀
Haha, fiksu siirto mut ei kai patikointi nyt niin paha rasti oo 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä tipu💖
Kivaa keskipäivää - sinne jonnekin💖🤔
Horrostan sohvan pohjalla, kävin kyl jo kaupungilla aamulla..
Mitkä fiilikset?
Minkä suhteen
Minkä tahansa. Päällimmäiset fiilikset! 😊
Liian vähän unta
🤗
Kun pitää kovasti naisihmisestä, en ryhdy kiusoittelemaan, härnäämään, tekemään mustasukkaiseksi tai semmoista. On ihan muu tarkoitus.
-Hannu
Vierailija kirjoitti:
Palasit lähtöpisteeseen, siihen etäiseen fantasiointiin, jossa et voi mokata tai tulla torjutuksi.
En palannut. Menin vielä kauemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, fiksu siirto mut ei kai patikointi nyt niin paha rasti oo 😊
Aina voi paljastua uusia puolia ;)
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kaivatulle: Mitä haluat eniten? Mihin tyydyt?
Rakkautta. En tyydy vaan pidän mahdollisuuden oikean tulla ja oikea tuleekin, väärä ei tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin patikoimaan
Ai silläkin uhalla että herää yllättävä halu mennä naimisiin 🙃 siinä ois yhdellä patikoinnilla jo kunnolliset seuraukset
Aika impulsiivista ajatuksenrientoa.
2 viestiä laitoin sinulle, nyt koitan taas pysyy poissa. Luultavasti käyn taas kuukauden päästä lukemassa aamun jutut. Voit soittaa tai laittaa viestiä, jos siltä tuntuu. 🌞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palasit lähtöpisteeseen, siihen etäiseen fantasiointiin, jossa et voi mokata tai tulla torjutuksi.
En palannut. Menin vielä kauemmaksi.
Miksi?
Täytyy vissiin omia se viesti, missä eilen ilmoitettiin, ettei nähdä tänäänkään. Joko on huomenna näköyhteys? Isännälle.
Vierailija kirjoitti:
2 viestiä laitoin sinulle, nyt koitan taas pysyy poissa. Luultavasti käyn taas kuukauden päästä lukemassa aamun jutut. Voit soittaa tai laittaa viestiä, jos siltä tuntuu. 🌞
Ei ole numeroa :(
Mä oon ainakin niin rento, että minua ihan pelätään😅