Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (12347)
Kaivatut ei ymmärrä, että merkittävä syy miksi lähin sieltä oli ihan muiden ihmisten käytös, kuin heidän.
Mikä siinä on, että niiden korkokenkien päästä pitää tuijottaa kuin järkensä menettänyttä?
Joidenkin kyseenalaistaa valintojani,
Kommentoida sivusta toisilleen jotakin,
Vetäytyä syrjään kun kerron mitä olen tekemässä jne.
Vierailija kirjoitti:
Pelkään sitä etten nää sua enää eikä saada tätä selvitettyä 😭💖
Vali vali, itku itku, sniif sniif, yhyy yhyy, uusavutonta valitusta jaksa kukaan aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa myös, että joku sai minut piilottamaan/kaunistelemaan muutaman diagnoosin tietystä palkista, koska mielellään olen niistä avoin, juurikin, jotta minua ymmärrettäisiin paremmin.
Jospa kerrot harmitukset ihan suoraan naamatusten. Mitä peliä tämä sulle on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vali vali, itku itku, sniif sniif, yhyy yhyy, uusavutonta valitusta jaksa kukaan aikuinen.
Se ei taatusti ollut sinulle. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Eye to eye B
Eye to eye
A?
Vierailija kirjoitti:
sellaine sosiaalinen signaali että tykkää kovasti ja välillä perääntymssä silloin kun toinen alkaa ilmaisemaan samaa signaalia. arvannet kyllä keltä hänelle.
Se on pleijjeri 😂👍 "tavoittelu mua 😉😉" heitä menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei taatusti ollut sinulle. Sivusta
No shit Sherlock 😂😂👍😂😂
Vierailija kirjoitti:
Sit et nää. Elämän ihmiset menee ja tulee kuin pilvet taivaalla.
Onko kaivattusi ukkospilvi, kumpupilvi, helmiäispilvi, harsopilvi, untuvapilvi, verhopilvi, palleropilvi vai sumupilvi? Pilvi muuttuu hassuksi sanaksi, kun sen kirjoittaa yhdeksän kertaa.
Kumpupilvi 🤤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että on väliaikaista, kunnes saan sinut. Naiivi ajatus toki, myönnän.
Ihana ja järkevä ajatus 😘
Naivius on välillä ihanaa, mutta jos se jää uskon ja toivon varalle ilman mitään konkretiaa se on typeryyttä. Mutta tässä kontekstissa kirjoittaja antaa selvästi ymmärtää tajunneensa olleensa liiallisesti naivi, joten se suotakoon anteeksi hänelle.
Minä menen tekemään kurpitsakeittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nähty tänään. Höh.
Ei niin :(
Meillä oli teoriassa erinomaiset mahdollisuudet nähdä, mutta piilosmaisteri piilotteli jossain.
Varsin hyvin kyllä tiesit missä olen…
No missä?
🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Oon herkkä.
Niin oon minäkin, minulla on menkat.
Vierailija kirjoitti:
Oon herkkä.
Minäkin. Oltaisko joskus herkkiä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että on väliaikaista, kunnes saan sinut. Naiivi ajatus toki, myönnän.
Ihana ja järkevä ajatus 😘
Naivius on välillä ihanaa, mutta jos se jää uskon ja toivon varalle ilman mitään konkretiaa se on typeryyttä. Mutta tässä kontekstissa kirjoittaja antaa selvästi ymmärtää tajunneensa olleensa liiallisesti naivi, joten se suotakoon anteeksi hänelle.
Ehkäpä hänellä on hyvä intuitio jolloin ratkaisunsa, vaikka hetkellisesti erikoisia, ovat tehokkaimpia mahdollisia.
m92