Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7157)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on mulle ainoa tapa hoitaa tämä asia.
Mitä asiaa? Millaiset pisteet Jorma Uotinen antaisi tästä esityksestä?
Ei jatkoon, naisen pitää olla kuin ruusunnuppu, hetki kun se avautuu aamukasteessa, koskemattomana pienenä, hentona juuri astumassa naisellisuuden elouteen.
Vierailija kirjoitti:
Kenelläkään, ei kenelläkään elämässäni, ollut koskaan niin suuria tunteita kuin minulla.
💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tietää näitä tapauksia että joku mies elelee vuosikausia lämpimikseen jonkun naisen/joidenkin naisten kanssa, sitten tulee vastaan se oikea ja se on viety vihille tyyliin jopa kuukausien sisällä ja kaikki on yhtäkkiä päivänselvää.
Se tunne kun teet lapsen sellaisen naisen kanssa ja koitat erota niin alkaa maailmanloppu
Tämän takia olen päättänyt olla haluamatta lasta. Luotto miesten 100% sitoutumiseen on pahasti miinuksilla. Tuntuu aina että se on vaan joku peli miehille, jostain saa sen paremman. Menin vaan niin umpikujaan, että en osaa pois täältä, taas toisaalta näin on parempi. Vaikka sinun kohdallasi oliki nainen.
Jos haluat lapsen, tee lapsi ja huolehdi mielellään, että mies on hyvä isä riippumatta siitä oletteko yhdessä vai ette.
Jos haluat koko paketin, odota oikeaa sopivaa miestä johon oikeasti haluat sitoutua ja joka haluaa oikeasti sitoutua sinuun, ja lapsi vasta sitten kun olette jo avioliitossa.
Simppeliä!
Ei ikinä. Miehet ovat näyttäneet niin moneen kertaan mistä ne on tehty. Yhdenkään sellaisen kanssa en jälkeläisiä halua. Helpompaa elää näin.
Ei se mun kaivattu ole. Em :D
Totuus on, että nuolisin Emiliaa samalla antaumuksella kuin jäätelöä kesähelteellä. Kuumaa olisi. Ja onneksi kukaan ei tiedä näistä villeistä fantasioistani.
Mun kaivattu on oikeasti pahis. Ei mikään vähän leikisti ja sitten turvallisesti pois.
Vierailija kirjoitti:
Sinä vanha luuska kopioit tuon ’em’ minulta. Sinun mielipiteet eivät ketään kiinnosta täällä eikä irl.
Eli voi olla, että en ole tavannut häntä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä vanha luuska kopioit tuon ’em’ minulta. Sinun mielipiteet eivät ketään kiinnosta täällä eikä irl.
Häh. En ole kopioinut sitä keneltäkään, enkä ole vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä olet muka käyttänyt? Olen nähnyt vain itseni käyttävän ja hyvin harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on mulle ainoa tapa hoitaa tämä asia.
Mitä asiaa? Millaiset pisteet Jorma Uotinen antaisi tästä esityksestä?
Ei jatkoon, naisen pitää olla kuin ruusunnuppu, hetki kun se avautuu aamukasteessa, koskemattomana pienenä, hentona juuri astumassa naisellisuuden elouteen.
Vittuilu on välittämistä🤗
Gallup: mikä on ihaninta kaivatussasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveet tekee kipeää.
Enemmän niiden kaatuminen.
Molemmat ovat olleet koko ajan yhtä aikaa voimassa. Olen tiennyt, että meitä ei ole tulossa, mutta silti olen toivonut. Nerokasta. Tämän parempaa konseptia tuskin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu on oikeasti pahis. Ei mikään vähän leikisti ja sitten turvallisesti pois.
Jännä mies, meneekö juoksupoikiin, vai niihin joilla on ne aivot ja salkku?
Vierailija kirjoitti:
Gallup: mikä on ihaninta kaivatussasi?
Jännä luonne, kaunis keho ja kasvot, hauskuus, semi-älykkyys
”Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat, ja kivulla sinä olet synnyttävä lapsesi. Kuitenkin sinun halusi on oleva miehesi puolella, ja hän on vallitseva sinua.”
Vierailija kirjoitti:
Sinä se olet, darling
🎶Joonas, Joonas
Sä veit mun sydämen
Joonas, Joonas
Sydäntäni ei tarvi palauttaa mutta voisit hakea loputkin minusta 😘
Kenelläkään, ei kenelläkään elämässäni, ollut koskaan niin suuria tunteita kuin minulla.