Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2416)
Jorma?
Mun mies on kyllä
Jonne tai Eetu,
hänen poika/pojanpoika.. 🤧
En koskisi tikulla näihin
röökiamiksiin. E
Vierailija kirjoitti:
Kaverille sellaisia terveisiä, että vaikka kuinka tuijottelet mun rintoja, niin meillä ei ikinä tule olemaan mitään fwb-kuviota😅 pelkkää kaveruutta on tarjolla.
Saispa edes sen kaveruuden. Harvassa on kaltaisesi ihmiset. -Sivusta
Mä en tisseistä MTN sanonut. E
Jos olisin tiennyt, mitä on tulossa, en olisi halunnut tutustua sinuun. Ottaisin mieluummin vaikka entisen, onnettoman elämäni kuin nykyisen ajelehtimisen kaukana kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin tiennyt, mitä on tulossa, en olisi halunnut tutustua sinuun. Ottaisin mieluummin vaikka entisen, onnettoman elämäni kuin nykyisen ajelehtimisen kaukana kotoa.
Oliko tämä jatkoa siihen "kiitos" viestiin?
Vierailija kirjoitti:
En ole kertaakaan käynyt
Savossa edes
kahvilla, joten niin ohi!
Ei suhteita, ei edes 1 vkl mökillä.
Nada. Mun mies on skoude, doc, kiru,
upseeri, tai vastaava Sigmauros. E
Vierailija kirjoitti:
Jorma?
Mun mies on kyllä
Jonne tai Eetu,
hänen poika/pojanpoika.. 🤧
En koskisi tikulla näihin
röökiamiksiin. E
Ei nekään sinuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elän elääkseni, en tehdäkseni toista onnelliseksi. Se tulee siinä sivussa, jos on tullakseen.
Aika hyvä sanonta
Kiitoksia.Keksin tämän viimeyönä,kun keskustelin tekoälyn kanssa,
Entä mitä mieltä tekoäly on kun otetaan mukaan samaan asiayhteyteen suhde, seurustelusuhde, parisuhde tms? ... Toisen huomioonottaminen, huomiointi, sitoutuminen, kunnioittaminen ym ym. Mikäli suhde olisi kyseessä.
Jos elää sinkkuna niin tuo voi toimia juurikin noin.
Avoin.
Kun ollaan samassa huoneessa magneettikenttä aktivoituu mystisesti ja vetää minua puoleesi. Uskomaton tunne. Voiko se olla yksipuolista? Ihanaa, mutta samalla niin ärsyttävää koska yritän esiintyä edukseni että huomaisit minut mutta käyttäydyn kuin mikäkin tomppeli
En jäänyt toivomaan mitään, vaikka joistain viesteistä täällä voisi luulla. Päästin irti. Toivon sinulle hyvää.
Ihmisillä on aika samanlaisia tilanteita.
Mulla alkaa mitta olla täynnä.
En missään nimessä koske
yhteenkään alle 20 tuhannen
asukkaan itäkunnan maalaistolloon,
jonka junttiuden aste on kaikkien
mahdollisten sanojen takana.
Ei vaan pelitä. Olette tosi ok
keskenänne, muualta tulleet
ei teitä kestä. Ei mitenkään.
E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverille sellaisia terveisiä, että vaikka kuinka tuijottelet mun rintoja, niin meillä ei ikinä tule olemaan mitään fwb-kuviota😅 pelkkää kaveruutta on tarjolla.
Saispa edes sen kaveruuden. Harvassa on kaltaisesi ihmiset. -Sivusta
Kaveruus mielessä?
Laita meiliä. Osaava
NE/CFS lääkäri olisi kova
tuttavuus. Juristi?
Grynderi/
asuntosijoittaja?
Saa meilata. E
ME, siellä N.
Neurologia en tark. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä jatkoa siihen "kiitos" viestiin?
Ei liity aikaisempiin.
Jollain on mitta täysi, joku ei enää toivo mitään, ja jollekin joku toinen on pelkkä vitsi. Mutta mulle sä olet Sä. Ihminen, joka välähtää mieleen, kun aamulla avaan silmät ja illalla, kun suljen ne. Hyvää viikonloppua!
Pelle Hermannille ja Röllille terveiset.
Hyvää viikonloppua kaivatulleni !
Ketju yritti kovasti saada näyttämään, että ei olisi mitään annettavaa. Silloinkin kun sanoin, että on, toinen kommentti kumosi sen.