Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
25.04.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (4753)

Vierailija
4681/4753 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa oma rakas, jota vois odottaa kotiin ja ruoalle. 

Vierailija
4682/4753 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sua ja tiiät sen. 

En tiedä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4683/4753 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään susta niin, että halkeen! Mahanpohjaa juili aamulla hyvällä tavalla, kun mietin näkeväni sut. 

Vierailija
4684/4753 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sua ja tiiät sen. 

En tiedä

Kaipaamain tietää.

Vierailija
4685/4753 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten toi rakastaminen noin nii ku näyttäytyy ja tulee esille? sivusta vaan

Meillä oli ulkohäät mun yhdessä fantsussa.

-Sivu

Vierailija
4686/4753 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää kenellä on niin hyvä näkö, että lukee rivien välitkin oikein. :)

Vierailija
4687/4753 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oppii elämään ilman rakkautta? Olen toki elänyt jo pitkään ilman, mutta miten voisi lakata toivomasta rakkautta? Vaikka pärjäisi ilman, on vaikeaa kuvitella elämää ilman kaipuuta hellyyteen ja läheisyyteen. Kaipuu ei ole kovin antelias kumppani, joten en haluaisi edes kaivata sellaista, jota ei ole tulossa.

Vierailija
4688/4753 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten toi rakastaminen noin nii ku näyttäytyy ja tulee esille? sivusta vaan

Meillä oli ulkohäät mun yhdessä fantsussa.

-Sivu

Meillä oli oikeasti, ei tosin kaivatun kanssa. Vielä sivumpaa

Vierailija
4689/4753 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤎👩‍🏫💞👨🏼‍🏫💙👍

Vierailija
4690/4753 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä odota muiden ymmärtävän matkaasi. Varsinkin, jos ne eivät ole koskaan joutuneet kävelemään sinun tietäsi. 

Vierailija
4691/4753 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen niin rikkinäinen että turha edes unelmoida siitä että minulla olisi kumppani.

Jos vain pystyt ja kykenet, niin ala tekemään asioita joiden avulla olisit vähemmän rikki. Rivien välistä saan käsityksen, että haluaisit kumppanin?

Etsiydy hyvien ihmisten pariin ja vältä epämääräisiä gigoloita ja valehtelevia ja narsistisia pelureita ja päihdeongelmaisia kuin ruttoa. Sellaisessa seurassa opit luottamaan ihmisiin uudelleen, muita ei kannata edes harkita. Lika barn leka bäst. 

Toi "hyvä ihminen" on sellainen vale. Vähän samankaltainen kuin aurinko silta järven pinnalla, se katoaa ja sinä uppoat jos päätät mennä sinne. Kaikkialla on kaunista kyllä. On kauniita naisia, komeita miehiä. Mutta kuka niistä olisi enemmänkin kuin aurinkosilta järven pinnalla? Jota voisi kutsua "hyväksi ihmiseksi"? Mitä jos hän on kerännyt ympärilleen niitä pahoja? Mistä sen tietää, kun aurinkosilta on kaunista ja hyvän voivaa mielen kohottamista, mutta minkä kustannuksella? Sinun hukkumisen? 

Tuo on valitettavan totta. "Hyvä ihminen" on identiteetti jonka suojiin tuudittaudutaan eikä aina edes arvioida omaa käytöstään ajatuksella. Parempi olla tietoinen omasta heikkoudestaan ja aktiivisesti toimia sitä vastaan. Ilmaisit aika surullisesti tuon asian silti. Sivusta

Ei hyvyys ole mikään identiteetti vaan se ilmenee käytöksessä, sanoissa ja teoissa muita kohtaan. Siinä miten kohtelee muita, hyvä ihminen on myönteinen, ystävällinen ja toimii eettisesti oikein muita kohtaan. Hyvän ihmisen vastakohta on sit paha ihminen, joka käyttää muita hyväkseen, valehtelee, vedättää, edistää omaa etuaan muiden kustannuksella, eikä piittaa siitä, että käytöksensä voi satuttaa muita.

Vierailija
4692/4753 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen niin rikkinäinen että turha edes unelmoida siitä että minulla olisi kumppani.

Jos vain pystyt ja kykenet, niin ala tekemään asioita joiden avulla olisit vähemmän rikki. Rivien välistä saan käsityksen, että haluaisit kumppanin?

Etsiydy hyvien ihmisten pariin ja vältä epämääräisiä gigoloita ja valehtelevia ja narsistisia pelureita ja päihdeongelmaisia kuin ruttoa. Sellaisessa seurassa opit luottamaan ihmisiin uudelleen, muita ei kannata edes harkita. Lika barn leka bäst. 

Toi "hyvä ihminen" on sellainen vale. Vähän samankaltainen kuin aurinko silta järven pinnalla, se katoaa ja sinä uppoat jos päätät mennä sinne. Kaikkialla on kaunista kyllä. On kauniita naisia, komeita miehiä. Mutta kuka niistä olisi enemmänkin kuin aurinkosilta järven pinnalla? Jota voisi kutsua "hyväksi ihmiseksi"? Mitä jos hän on kerännyt ympärilleen niitä pahoja? Mistä sen tietää, kun aurinkosilta on kaunista ja hyvän voivaa mielen kohottamista, mutta minkä kustannuksella? Sinun hukkumisen? 

Tuo on valitettavan totta. "Hyvä ihminen" on identiteetti jonka suojiin tuudittaudutaan eikä aina edes arvioida omaa käytöstään ajatuksella. Parempi olla tietoinen omasta heikkoudestaan ja aktiivisesti toimia sitä vastaan. Ilmaisit aika surullisesti tuon asian silti. Sivusta

Ei hyvyys ole mikään identiteetti vaan se ilmenee käytöksessä, sanoissa ja teoissa muita kohtaan. Siinä miten kohtelee muita, hyvä ihminen on myönteinen, ystävällinen ja toimii eettisesti oikein muita kohtaan. Hyvän ihmisen vastakohta on sit paha ihminen, joka käyttää muita hyväkseen, valehtelee, vedättää, edistää omaa etuaan muiden kustannuksella, eikä piittaa siitä, että käytöksensä voi satuttaa muita.

Kyllä se nykyään on normalisoitu identiteetiksi. Koska kaikkien on saatava se kultainen mitallli kaulaan roikkumaan, väliäkö sillä tuloksella, kunhan ei tule paha mieli. 

Vierailija
4693/4753 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä odota muiden ymmärtävän matkaasi. Varsinkin, jos ne eivät ole koskaan joutuneet kävelemään sinun tietäsi. 

Minun tieni ei sovi kuin harvoille.

Vierailija
4694/4753 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt viimein uppoaisi kiusaajahenkisten tunarien paksuihin kalloihin, etten kaipaa enää entistä kaivattuani, koska hän käyttäytyi minua kohtaan rumasti, valheellisesti ja ilkeästi ja nimittelikin minua viimeksi kyrväksi, joten kaipaus on tältä erää tullut tiensä päähän molemmilta. Rikoksista vastaa sit poliisi, jos kaivattu ei vaivaudu mihinkään sovitteluun.

No ehkei tuosta ihan moista kuitenkaan. :D

Vierailija
4695/4753 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En toki muttei niiden vajauskilpailua välttämättä tarvitse silti pitää. :P

Vierailija
4696/4753 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässäsi ei ole ollut tilaa tähän mennessä, eikä ole tällä hetkellä tai tulevaisuudessakaan. Mistä tiedän? Siitä, että tila on täynnä. Haihattelu on haihattelua.

Vierailija
4697/4753 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

6/5

Olen 2,5/5

Vaatimatonkin vielä!

Mut oot <3

Pienempi kuin kolme? No sittenhän uskallat lähestyä 

Vierailija
4698/4753 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Welcome to the basement 😺

Vierailija
4699/4753 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt viimein uppoaisi kiusaajahenkisten tunarien paksuihin kalloihin, etten kaipaa enää entistä kaivattuani, koska hän käyttäytyi minua kohtaan rumasti, valheellisesti ja ilkeästi ja nimittelikin minua viimeksi kyrväksi, joten kaipaus on tältä erää tullut tiensä päähän molemmilta. Rikoksista vastaa sit poliisi, jos kaivattu ei vaivaudu mihinkään sovitteluun.

No ehkei tuosta ihan moista kuitenkaan. :D

Pysyisikö sillä sovittelijavirkamiehellä pokka tollaisissa sovittelukeskusteluissa; kutsui kyr*äksi, kyllä sen vaan pitäisi pitää. Työn haastepuolia.

Vierailija
4700/4753 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämässäsi ei ole ollut tilaa tähän mennessä, eikä ole tällä hetkellä tai tulevaisuudessakaan. Mistä tiedän? Siitä, että tila on täynnä. Haihattelu on haihattelua.

Onko se tila täynnä kuitenkin kaipausta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän