Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
25.04.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (4367)

Vierailija
3681/4367 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin keväällä lääkäriin.

Vierailija
3682/4367 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin lähestynyt sinua, jos et olisi alkanut leikkimään vaikeasti tavoiteltavaa. Minä, eikä 90% muista miehistä voi sietää sitä. Mikään ei ole niin luotaan työntävää kuin se.

Monikohan mies luulee, että pelaa vaikeasti tavoiteltavaa, kun toisella ihan vaan kiinnostus lopahti😅 

Ja palasi.. ja lopahti.. ja palasi.. ja lopahti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3683/4367 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, yrität vilunkia.. Yrität kokeilla. Yrität varmistella. Yrität syödä kakkua ja pitää toista kakkua varalla. Yrität syyllistää toista siitä, että hän ei suostu hämäriin kuvioihisi ja kääntää sen muka empatian puutteeksi. Yrität syyllistää sitä, joka pelasi rehellisillä korteilla, vaikka itse et tehnyt niin. 

Erittäin hyvin sanottu, tai siis kirjoitettu.

Vierailija
3684/4367 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin lähestynyt sinua, jos et olisi alkanut leikkimään vaikeasti tavoiteltavaa. Minä, eikä 90% muista miehistä voi sietää sitä. Mikään ei ole niin luotaan työntävää kuin se.

Voi kyynel, mikä alapeukutustenkin määrä, katsopa.

Niiden taktiikka ei oo toiminu. Toi mitä sanoin on oikeesti totta, ihan sen perusteella mitä oon puhunu ihmisten kanssa.

Vierailija
3685/4367 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selityksiä tuollaiset. Ei kukaan oikeasti leiki vaikeasti tavoiteltavaa, vaan joko ei kiinnosta. Tai sitten kiinnostaa, mutta on vähän hidas luottamaan ja yrittää hillitä vauhtia.

Vierailija
3686/4367 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Androgyyni AliEn👽-ina olen

niin magneettinen Energia,

että molemmat sukupuolet 

18-60 tarjoavat seuraansa.

Ei tarvitse Tinderiin 'rummon'

mennä haravoimaan.. casE x

Vierailija
3687/4367 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisen roska on toisen aarre.

Pitikö muijas sut pihalle? 

Vierailija
3688/4367 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monikohan mies luulee, että pelaa vaikeasti tavoiteltavaa, kun toisella ihan vaan kiinnostus lopahti😅 

Varmaan sitäkin on paljon, mut olen jo lopettanu yrityksen siinä vaiheessa, vaikka ei olisi loppunut, kun se siltä näyttää. :)

Vierailija
3689/4367 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuin keväällä lääkäriin.

Ja kesällä sihteeriopiston naiseen?

Syksykin on parhaillaan, kukas nyt onkaan vuorossa?

Entä talvi, ensi kevät?

Vierailija
3690/4367 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa, tai sitten kuulun tuohon 10 prosenttiin. Jos on tunteita ja toinen kiinnostaa, ei jotkin vastoinkäymiset saa ajattelemaan toisen olevan luotaan työntävä. 

Vierailija
3691/4367 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetän terveiset entiselle exälle ja ystävälle että toivoisin hänen ottavan yhteyttä.

Toivottavasti vaimo tarttuu tuohon ja pääset pois kellarista

Vierailija
3692/4367 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa mennä katsomaan, ei kiinnosta mikään alapeukutusten määrä toisen randomin viestissä palstalla.

Mutta tuohon alkuperäiseen viestiin, niin en itse ainakaan ole koskaan esittänyt vaikeaa, vaan siihen on aina ollut (miehestä johtuva) syy, miksi olen mennyt vaikeaksi. Kiinnostunut mies ei ole tietenkään sen myötä kaikonnut, vaan on halunnut selvittää asian ja jatkanut lähestymistä. :)

Vierailija
3693/4367 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, yrität vilunkia.. Yrität kokeilla. Yrität varmistella. Yrität syödä kakkua ja pitää toista kakkua varalla. Yrität syyllistää toista siitä, että hän ei suostu hämäriin kuvioihisi ja kääntää sen muka empatian puutteeksi. Yrität syyllistää sitä, joka pelasi rehellisillä korteilla, vaikka itse et tehnyt niin. 

Tuossa alussa lukee mies mutta kaikki on naiselle kirjoitettua. Mutta sama se. Äkkiä oikaistu mutta sitten pitää hoitaa oikea asia pois ja ehkä vähän katsoa paljonko olisi sopivaa toimituksen tasosta tilittää. Helpompi kun kuittaa horinat nyökkäyksellä.

Vierailija
3694/4367 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksi jokin toinen selitys ja tekosyy.

En. Mielummin käyn jäljellä olevat tunteet läpi täällä teisdän kanssa kuin hänen...

Vierailija
3695/4367 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin jonkun, jota mä rakastan ja joka rakastais mua. Tosissaan ja intohimoisesti. Paljon hellyyttä ja hyväilyjä puolin ja toisin. Olkapää, jota vasten tukeutua, kun olis sen tarpeessa. Aika vaikea on semmoista löytää..

Et oo vielä löytänyt?

Ei mulla ole ketään tuommoista oikeassa elämässä. Niin, en siis ole löytänyt, kun haluan muutakin kuin haaveilla..

Onko puoliso esteenä. Ne voi kummasti vaikeuttaa löytämistä. 

Enempikin ongelmana on edellisen rakastuksen aiheuttamat tunteet. Koitan niitä jollain keinoin saada laannutetuksi ja nieleskelen kyyneleeni ennen kuin yritän edes mitään ystävyyttä kenenkään uuden kanssa.

Vierailija
3696/4367 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole leikkinyt vaikeasti tavoiteltavaa. Tilanteet vain ovat olleet outoja ja tulleet yllättäen. Koskaan ei ole ollut rauhallinen tilanne.

Vierailija
3697/4367 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa mielenkiintoista olla nk. kärpäsenä katossa kuulemassa legendaariset miesten selitykset asioista. Ja kuulla myös naisen näkökulma samasta asiasta. Saattaisi tarina ja maailmankuva vähän avartua.

Vierailija
3698/4367 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla leikitään vaikeasti tavoiteltavaa?

Vierailija
3699/4367 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään vaan etäisyyttä niin saan rauhassa edetä Tinderin kanssa. ;)

Vierailija
3700/4367 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se edes tarkoittaa, että leikkii vaikeasti tavoiteltavaa? Kun toinen pyytää vaikka kahville niin sanoo siihe että ei halua lähteä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi