Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (4407)
Toisen roska on toisen aarre.
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun kanssa jossain sovituskopissa ja saa sovittaa mun päälle mitä haluaa ja tehdä mulle mitä haluaa. En kaipaa mitään materiaa, mutta enemmän ajatuksena kiehtoo.
Luultavasti en voisi vastustaa kiusausta kiusata hieman. Alkaisin siis kosketella tavalla, jonka tiedän herättävän tuntemuksia ja haluja ja katsoisin, kuinka pitkälle lupa tehdä mitä haluaa oikeasti kantaa, vai tuleeko jossain kohden stoppi. Kieltämättä rajojen kokeilu sovituskopissa kiehtoo ja hieman kiihottaakin.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilijat ei mua kiinnosta.
Sun ongelma oli ja on aina ollu se et takerrut yksittäisiin sanoihin liikaa. Löysit kaikesta sanomastani jotain vittuilua, vaikka ne eivät ikinä sitä sisältäneet. :)
Vierailija kirjoitti:
Jos on romanttisia tunteita jotakuta kohtaan, mutta lopulta ei esim. kiinnosta, miten toisella menee, onko se välittämistä? Ei minusta.
Mitä se välittäminen sitten on. Voihan se olla vaikka toiselle hyvän toivomista ja sitä että ajattelee hyvää.
Jos vaikka toinen on jo naimisissa, "välittäminen" olis ikään kuin sen puolison tehtävä. Sinkku ei voi silloin alkaa käytännössä hirveästi osoittamaan välittämistä" varatusta ihmisestä, ellei halua elämäänsä aivan hitonmoista sotkua.
Vierailija kirjoitti:
Tää ei mä.
Olisin lähestynyt sinua, jos et olisi alkanut leikkimään vaikeasti tavoiteltavaa. Minä, eikä 90% muista miehistä voi sietää sitä. Mikään ei ole niin luotaan työntävää kuin se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ei mä.
Eikä OgE.
Vierailija kirjoitti:
Jos laitan jotain tunnisteellista ja sen perään tule viestejä, jotka näyttävät samankaltaisilta, mutta sisältävät jotain mitä en kirjoittaisi, ei se ainakaan edistä sitä lähestymisyritystä.
Myös harmi, kun toiset kirjoittavat jotain negaa samoilla kirjaimilla kuin muilla. Ei kannata omia negaviestejä siksi. Sivusta.
Kappas, tarvitseeko uimiseen erillisiä vaatekappaleita. Multa meinasi kokonaan unohtua semmoiset. En ollut kännissä eikä ollut edes läppä. Tosin eipä tänne kannata näitä kirjoitella kun vaikka itse poistuisi niin trollit jatkaa vastaamista kuten aina ennenkin.
Lähetän terveiset entiselle exälle ja ystävälle että toivoisin hänen ottavan yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Olisin lähestynyt sinua, jos et olisi alkanut leikkimään vaikeasti tavoiteltavaa. Minä, eikä 90% muista miehistä voi sietää sitä. Mikään ei ole niin luotaan työntävää kuin se.
Voi kyynel, mikä alapeukutustenkin määrä, katsopa.
Vierailija kirjoitti:
Monikohan mies luulee, että pelaa vaikeasti tavoiteltavaa, kun toisella ihan vaan kiinnostus lopahti😅
Vierailija kirjoitti:
Keksi jokin toinen selitys ja tekosyy.
Vierailija kirjoitti:
Aika vähän nuo ammattilaisetkaan asioista tietää.
Riippuu vähän työtehtävästä kai. :D
Mies, yrität vilunkia.. Yrität kokeilla. Yrität varmistella. Yrität syödä kakkua ja pitää toista kakkua varalla. Yrität syyllistää toista siitä, että hän ei suostu hämäriin kuvioihisi ja kääntää sen muka empatian puutteeksi. Yrität syyllistää sitä, joka pelasi rehellisillä korteilla, vaikka itse et tehnyt niin.
Jos mies hyppelehtii milloin missäkin, niin naisen kiinnostus lopahtaa sen saman tien. Ei ole enää kyseessä vaikeasti tavoiteltavissa oleva vaan hylkypäätös.
Nythän tähän tulee uutta käännettä kerrakseen.
Tinderistä voi kai löytää myös ihan nk. vakavaakin seuraa.