Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
25.04.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (3029)

Vierailija
2901/3029 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa kellariin 😼

Mä o-i-k-e-a-s-t-i tuun jos kutsut. Koska oon vähän kajahtanut...

Mulla on sekopään maine, en saa N seuraa. Kunnollisesta

Ei maine vielä ketään pahenna ja kuka nyt ei olisi vähän outo. Älä siitä huoli. Ehkä se on plussaa.

Osa juoruista ei ole tottakaan, osa on. En välitä edes. Ajattelee mitä ajattelee

Meistä ei varmaan liiku samanlaisia juoruja, mutta pitää sanoa, että tiedän tunteen. Ei kannatakaan välittää. Ihmiset kertoo vain itsestään muista puhuessaan. Antaa puhua.

Tulen aiheuttamaan juorun aiheita jatkossakin, tylsää kanssani ei tule. Missä nähdään?

Oon (valitettavasti? 😄) samanlainen vaikka kuinka yrittäisin olla mahdollisimman tylsä ja näkymätön niin ei näytä onnistuvan. Voin tulla sinne missä oot, tai missä vaan

Keskustassa oon, tai sanotko sä paikan ja ajan?

Mistä mä tietäisin mikä keskusta ja missä

Tää anonyymi palsta, kai tiedät tunnisteista paikkakunnan? Aika keskellä kaikkea

Vierailija
2902/3029 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin keskustella asiasta mutta et ottanut kuuleviin korviisi vaan lähdit vain bongailemaan sitä vastaan tullutta. Se kertoo kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2903/3029 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luotan sydämen ääneen, joka kerrankin puhuu yhtä järjen kanssa. Silti silloin tällöin käyt ajatuksissani, mutta et onneksi asu siellä.

Olisi kiva saada sydämen äänestä informaatiota myös tänne suuntaan jos vaikuttaa elämääni 

Ei uutta tiedotettavaa. (irl)

Vierailija
2904/3029 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa kellariin 😼

Ei maine vielä ketään pahenna ja kuka nyt ei olisi vähän outo. Älä siitä huoli. Ehkä se on plussaa.

Osa juoruista ei ole tottakaan, osa on. En välitä edes. Ajattelee mitä ajattelee

Meistä ei varmaan liiku samanlaisia juoruja, mutta pitää sanoa, että tiedän tunteen. Ei kannatakaan välittää. Ihmiset kertoo vain itsestään muista puhuessaan. Antaa puhua.

Tulen aiheuttamaan juorun aiheita jatkossakin, tylsää kanssani ei tule. Missä nähdään?

Oon (valitettavasti? 😄) samanlainen vaikka kuinka yrittäisin olla mahdollisimman tylsä ja näkymätön niin ei näytä onnistuvan. Voin tulla sinne missä oot, tai missä vaan

Tää anonyymi palsta, kai tiedät tunnisteista paikkakunnan? Aika keskellä kaikkea

Anna joku yhteystieto, tai kerro missä ite oot?

Vierailija
2905/3029 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa kellariin 😼

En tiedä paikkakuntaa. Ainoastaan suurpiirteisesti että missäpäin kai.

Vierailija
2906/3029 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusta: Jos on vuosia roikottanut eikä oikeaa aikaa tule tai on toisen kanssa isoja suunnitelmia, on ilmiselvää, että sellaista ei pidä jäädä odottelemaan. Täälläkin on omia, jotka haluavat pitää ovia auki ja ties mitä, vaikka ovat tukevasti naimisissa ja kaulaa myöten kaikki nivottu yhteen kumppanin kanssa. Kunhan lämpimikseen louskuttavat.

Onkos kaivattusi sitten roikottelija?

Vierailija
2907/3029 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudut lähistölle, mutta et tule juttelemaan. Mikä meininki? Kirkkaansininen takki tänään.

Vierailija
2908/3029 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sydän ilmoittaa että meidän pitäisi olla jo me ja se lukee tähdissä ja juhannuskaivoissa ja ties missä. Järki tuolla taustalla jotain piipittää, ihan toista tarinaa.

Vierailija
2909/3029 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun sydän ilmoittaa että meidän pitäisi olla jo me ja se lukee tähdissä ja juhannuskaivoissa ja ties missä. Järki tuolla taustalla jotain piipittää, ihan toista tarinaa.

Onneksi kumpikin luottaa sydämen ääneen ja juhannuksena kannetaan kaivosta vettä yhdessä. 

Vierailija
2910/3029 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta: Jos on vuosia roikottanut eikä oikeaa aikaa tule tai on toisen kanssa isoja suunnitelmia, on ilmiselvää, että sellaista ei pidä jäädä odottelemaan. Täälläkin on omia, jotka haluavat pitää ovia auki ja ties mitä, vaikka ovat tukevasti naimisissa ja kaulaa myöten kaikki nivottu yhteen kumppanin kanssa. Kunhan lämpimikseen louskuttavat.

Onkos kaivattusi sitten roikottelija?

Hän on puolisonsa kanssa kuin pullapitko, neljällä letitetty.

Vierailija
2911/3029 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kiinni siinä toisessa, ihastuit/rakastuit "liian" vahvasti, este on ylittämätön.

En ole, eikä ole ylittämätön. En vain saa sinua  kiinni mitenkään.

Vierailija
2912/3029 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä se. Järki on vähän hidas.

Vierailija
2913/3029 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kumpikin luottaa sydämen ääneen ja juhannuksena kannetaan kaivosta vettä yhdessä. 

Sä valitettavasti taidat viettää juhannuksesi muussa seurassa ja siitähän tuo järkikulta jotain piipertelee.

Vierailija
2914/3029 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki kommentoijat tekee täällä kummallisia oletuksia toisista. 

Onneksi on niitäkin, jotka ei tee ahdasmielisiä tai jyrkkiä oletuksia.  Toivovat vaan hyvää ja kaunista.

Vierailija
2915/3029 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltaiski kellarikäytävällä vähän halailemassa.

Miksei olla? Et vaikuta kiinnostuneelta

Vierailija
2916/3029 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä valitettavasti taidat viettää juhannuksesi muussa seurassa ja siitähän tuo järkikulta jotain piipertelee.

Jaa olet se kummallinen pakkomielteinen arvailija ja olettaja. Taas meni ohi, paitsi sinun kanssa en ainakaan vietä. 

Vierailija
2917/3029 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin mieluummin halailla vaikka kivassa maisemassa. 

Se olis jopa toivottavaa <3

Vierailija
2918/3029 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin mieluummin halailla vaikka kivassa maisemassa. 

Se olis jopa toivottavaa <3

Et vaikuta kiinnostuneelta?

Vierailija
2919/3029 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko huomenna kasilta paikalla?

Vierailija
2920/3029 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: