Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
25.04.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (3138)

Vierailija
2881/3138 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon ettet mies luule että mikään täällä olisi minulta sinulle. Sinulle on vain pumpulia ja vaniljaa 

Vierailija
2882/3138 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan sydämen ääneen, joka kerrankin puhuu yhtä järjen kanssa. Silti silloin tällöin käyt ajatuksissani, mutta et onneksi asu siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2883/3138 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltaiski kellarikäytävällä vähän halailemassa.

Mäki haluun hellyyttä vaan enemmänki.

Kellariin kaivataan naista, kisskiss

Voisin tulla täyttämään oman hellyystarpeeni ja sun tulisi siinä samalla hoidettua, mutta mitäs sitten? Jäät sitten hämmentyneeksi...

-kellariin sopiva nainen

Ei menen naimisiin kanssasi.

En pakosti kykene ongelmieni kanssa asumaan kenenkään kanssa mutta tiedostan tunne elämän ongelmani hyvin, joten rakennetaan toimiva kuvio mikä ei aiheuta kärsimystä kenellekään

No tämähän eteni hienosti! Kuulostaa itseasiassa aika mukavalta tuollainen naimisissa mutta etänä -kuvio. Onkohan mullakin ongelmia (en usko), vai miksi tykkään ajatuksesta.

Tarvitsen omaa tilaa, kärsin vakavista tunne-elämän ongelmista jotka on silti hallinnassa, tarvitsen tilaa silti.

Hyvä kun tiedät mitä tarvitset. Mulla on outoja asioita mitä itse tarvitsen ja nyt vaikuttaisi siltä että saattaisi sopia yhteen. Tilan tarve on täysin ok. Pidä huoli itsestä.

Vierailija
2884/3138 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävöin mun siskoa, joka kuoli liian nuorena 😢

Tiefätkö, ei kiinnosta. Täällä kaivataan romanttisesti.

Toivottavasti et ikinä saa kaipaamaasi. -Sivusta

Vierailija
2885/3138 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon ettet mies luule että mikään täällä olisi minulta sinulle. Sinulle on vain pumpulia ja vaniljaa 

Mitä ne on? Enkö saakaan rakkautta kellariin?

Vierailija
2886/3138 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl sä tiedät mitä ajattelen asiasta. (irl)

Vierailija
2887/3138 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin tulla täyttämään oman hellyystarpeeni ja sun tulisi siinä samalla hoidettua, mutta mitäs sitten? Jäät sitten hämmentyneeksi...

-kellariin sopiva nainen

En pakosti kykene ongelmieni kanssa asumaan kenenkään kanssa mutta tiedostan tunne elämän ongelmani hyvin, joten rakennetaan toimiva kuvio mikä ei aiheuta kärsimystä kenellekään

No tämähän eteni hienosti! Kuulostaa itseasiassa aika mukavalta tuollainen naimisissa mutta etänä -kuvio. Onkohan mullakin ongelmia (en usko), vai miksi tykkään ajatuksesta.

Tarvitsen omaa tilaa, kärsin vakavista tunne-elämän ongelmista jotka on silti hallinnassa, tarvitsen tilaa silti.

Hyvä kun tiedät mitä tarvitset. Mulla on outoja asioita mitä itse tarvitsen ja nyt vaikuttaisi siltä että saattaisi sopia yhteen. Tilan tarve on täysin ok. Pidä huoli itsestä.

Tarvitsen 😺 kellariin ja terveen suhteen

Vierailija
2888/3138 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne oudot asiat on? En säikähä mitään, olen nähnyt paljon

Vierailija
2889/3138 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

..suukkkonen sunnuntai-iltaan ja iloa alkavaan viikkoon, sinua

Vierailija
2890/3138 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omin tän.

Vierailija
2891/3138 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dnt wanna spoil ur joy,

mutta varmistathan,

potentiaali kellarimisu,

ettei hän ole G.. 🤔👋🙆 E

Vierailija
2892/3138 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa kellariin 😼

Mä o-i-k-e-a-s-t-i tuun jos kutsut. Koska oon vähän kajahtanut...

Mulla on sekopään maine, en saa N seuraa. Kunnollisesta

Ei maine vielä ketään pahenna ja kuka nyt ei olisi vähän outo. Älä siitä huoli. Ehkä se on plussaa.

Osa juoruista ei ole tottakaan, osa on. En välitä edes. Ajattelee mitä ajattelee

Meistä ei varmaan liiku samanlaisia juoruja, mutta pitää sanoa, että tiedän tunteen. Ei kannatakaan välittää. Ihmiset kertoo vain itsestään muista puhuessaan. Antaa puhua.

Tulen aiheuttamaan juorun aiheita jatkossakin, tylsää kanssani ei tule. Missä nähdään?

Oon (valitettavasti? 😄) samanlainen vaikka kuinka yrittäisin olla mahdollisimman tylsä ja näkymätön niin ei näytä onnistuvan. Voin tulla sinne missä oot, tai missä vaan

Vierailija
2893/3138 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ominu mitään ikävää, toivottavasti et sinäkään. 💕

Vierailija
2894/3138 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa kellariin 😼

Ei maine vielä ketään pahenna ja kuka nyt ei olisi vähän outo. Älä siitä huoli. Ehkä se on plussaa.

Osa juoruista ei ole tottakaan, osa on. En välitä edes. Ajattelee mitä ajattelee

Meistä ei varmaan liiku samanlaisia juoruja, mutta pitää sanoa, että tiedän tunteen. Ei kannatakaan välittää. Ihmiset kertoo vain itsestään muista puhuessaan. Antaa puhua.

Tulen aiheuttamaan juorun aiheita jatkossakin, tylsää kanssani ei tule. Missä nähdään?

Oon (valitettavasti? 😄) samanlainen vaikka kuinka yrittäisin olla mahdollisimman tylsä ja näkymätön niin ei näytä onnistuvan. Voin tulla sinne missä oot, tai missä vaan

Keskustassa oon, tai sanotko sä paikan ja ajan?

Vierailija
2895/3138 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-kellariin sopiva nainen

Tarvitsen 😺 kellariin ja terveen suhteen

Vaikuttaa vahvasti siltä että onnistuisi

Vierailija
2896/3138 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kiinni siinä toisessa, ihastuit/rakastuit "liian" vahvasti, este on ylittämätön.

Vierailija
2897/3138 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa kellariin 😼

Keskustassa oon, tai sanotko sä paikan ja ajan?

Mistä mä tietäisin mikä keskusta ja missä

Vierailija
2898/3138 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, toivon entisen kaivatun tietävän, etten edelleenkään halua mitään pahaa kenellekään tai kosta mitään, mutten voi lakaista omaa turvallisuuttani koskevia asioita maton alle ja luottaa hyväuskoisesti siihen, ettei tekoja toisteta. Lisäksi laittomuuksista pitäisi saada jokin rangaistus tai vaihtoehtoisesti ne pitäisi hyvittää rikosten uhrille sovittelun kautta. Hän olisi ihan itsekin juossut poliisin puheille jo aikoja sitten, jos joku olisi tehnyt samat temput hänelle. Eikä muilta voi vaatia yhtään sen enempää kuin itseltään. Siihen nähden mitä hän on minulle aiheuttanut, olen edelleenkin ollut häntä kohtaan aivan liian kiltti. En jaksa aggressiivisia ihmisiä enkä tätä palstaa, joten sillä tästäkin pääsee eroon. Tulee edes jokin päätöspiste tälle typerälle ja turhalle farssille.

Vierailija
2899/3138 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josie stickdorn et varmaan ole täällä kun tämä on suomalainen keskustelu alusta

Vierailija
2900/3138 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luotan sydämen ääneen, joka kerrankin puhuu yhtä järjen kanssa. Silti silloin tällöin käyt ajatuksissani, mutta et onneksi asu siellä.

Olisi kiva saada sydämen äänestä informaatiota myös tänne suuntaan jos vaikuttaa elämääni 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme