Naapurin rouva pyysi tänään miestäni auttamaan multasäkkien kantamisessa.🙄
Tekosyyhän tuo taas oli. Halusi päästä juttelemaan miehelleni. Onhan mieheni pitkä, komea ja harteikas. Oli väittänyt, että hänen miehellään on selkä niin kipeä, että ei voi kantaa. Naapurin mies on lyhyt, pieni ja hintelä. Vähän kuin Wille Rydman, tai Mikki Hiiri. Eihän sellainen jaksa edes nostaa multasäkkiä. Minun mieheni on vahva, ja lisäksi vielä herrasmies. Ammatiltaankin poliisi, eli tottunut auttamaan ja ottamaan ohjat käsiinsä. Hän kantoi multasäkit! Sanonpahan kuitenkin, että toki saa naapurin rouva katsella ja lirkutella, mutta minun mieheni ei ole kiinnostunut!
Kommentit (32)
Mukavaa oli "möyhentää multaa" miehesi kanssa!
T: Naapurin rouva😉
Tulee sitten kotiin, kun on säkit tyhjennetty.
Vaikka mikä hintelä mies, mutta kyllä jokainen perhenpää itse omat multasäkit kantaa! Tosi noloa pyytää naapuria.
Vierailija kirjoitti:
Multa tuli jo!
Vierailija kirjoitti:
Tulee sitten kotiin, kun on säkit tyhjennetty.
Etkä selvästikään tarkoita multasäkkejä!
Äijä paineli sinne siemensäkkeineen auttamaan naapurin mätisäkkiä.
Tää nyt on äijä kirjoitttanut mut jopa minäkin ripuliranne jaksaisin multasäkit kantaa 175/73
Sulla harmittaa kun kukaan ei lirkuta sulle.
Mä oon 50-kiloinen pikkugimma eikä tee vaikeeta kantaa multasäkkiä tai useempaa, kysy siltä miksei kanna itse
Miehesi tyhjensi siinä samalla omat säkkinsä naapurin rouvan iloksi.
Kiitos miehellesi, että sain mullat kevätkukille! Ehkä hän voisi myöhemmin piipahtaa pölyttämään myös minun kukkani. 😉
Kevätterveisin, Naapurinrouva
Taas näitä. Aikaisemmin oli renkaanvaihto ja sitä ennen rännien puhdistus.
Vierailija kirjoitti:
Mennyt ohi minulta. En tiennyt, että on kokonainen askaresarja. :D
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin puhdistaa naapurin rouvan rännit 😜
Vierailija kirjoitti:
Puutarha tuli hoidettua.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normi hommaa mun miehelle, on mökkitalkkari ja koko kylän yhteinen renki joka tekee noiden töiden lisöksi myös pihan siivouksia, polttopuiden tekoa, pihapuiden kaatoa, pieniä rakennuskorjauksia yms.
Siellä on taas Mikki Hiiri-ap vauhdissa provoineen. Sun ukkos on edelleenkin ryppyinen kuivattu viinirypäle, jota ei kukaan halua.