Miten olla onnellinen mies?
Kouluttaudu, hanki hyvä ammatti, tienaa ja sijoita.
Älä ryhdy parisuhteeseen, vaan käytä maksullisia. Älä anna kenenkään pelata tunteillasi.
Älä mene naimisiin. Voit menettää rahasi.
Älä tee lapsia. Voit menettää lapsesi ja rahasi.
Nauti elämästäsi ilman naisten toksisia vaatimuksia.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP ei kuulosta erityisen onnelliselta.
Ai niinkö? Mistä niin päättelet?🤪
Aloitus kuulostaa katkeralta, koska siinä ei ole tilaa luottamukselle tai positiiviselle asenteelle. Mies ei näe parisuhteita, perhettä tai lapsia mahdollisuuksina tai elämän rikastuttajina, vaan pelkästään uhkina, jotka voivat viedä häneltä rahaa, tunteita ja hallinnan tunteen. Tällainen ajattelu viittaa siihen, että hänellä on ollut aiempia huonoja kokemuksia, jotka ovat muokanneet hänen maailmankatsomustaan. Ehkä hän on kokenut petoksia, pettymyksiä tai menetyksiä, jotka ovat jättäneet jäljen hänen luottamukseensa ja kykyynsä nähdä ihmissuhteet positiivisessa valossa.
Tällainen katkeruus voi syntyä, kun henkilö ei ole pystynyt käsittelemään aiempia vaikeuksiaan ja on jäänyt jumiin negatiivisiin tunteisiin. Hän saattaa nähdä suhteen tai perheen vain riskinä ja pelkää, että ne vievät häneltä enemmän kuin tuovat. Tämä estää häntä näkemästä elämän mahdollisuuksia, kuten rakkauden tai läheisyyden tuomia hyviä asioita. Onnellinen ihminen taas pystyy hyväksymään elämän haasteet ja uskoo, että vaikka vaikeuksia tulee, ihmissuhteet voivat myös tuoda syvää merkitystä ja täyttymystä. Katkera ihminen jää kuitenkin pelon ja epäluottamuksen vangiksi, mikä estää häntä nauttimasta elämästään täysillä.
Vierailija kirjoitti:
Elämä ilman naista on hienoa. Kuinka hienoa on laittaa 20 000 euron levysoittimeen Charles Mingusta vinyyliltä ja kuunnella neroutta jonkun kaikkitietävän nalkuttajan sijaan.
Itse käyn kuuntelemassa karitsan kidutusta läheisessä karaokebaarissa. Tulee fiilis aina että mullakin on vielä toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä ilman naista on hienoa. Kuinka hienoa on laittaa 20 000 euron levysoittimeen Charles Mingusta vinyyliltä ja kuunnella neroutta jonkun kaikkitietävän nalkuttajan sijaan.
Itse käyn kuuntelemassa karitsan kidutusta läheisessä karaokebaarissa. Tulee fiilis aina että mullakin on vielä toivoa.
Ja nää tankkerit laulaa ja juopot ukot kehuu, kuinka hyviä laulajia! Aina saa nauraa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitsemalla rakkauden. Itsellä ollut aina paljon eri naisia. Kunnes kohtasin hänet keneen rakastuin. Mokasin enkä saanut häntä. Nyt ajelehdin naisesta toiseen, olen onneton ja en pysty tuntemaan ketään muuta kohtaan läheskään samaa kuin häntä kohtaan. Olen onneton vaikka naisia riittää. Jos voisin valita uudelleen, toimisi toisin. Rakastan yhä häntä.
Rakkaus on riski, jota en enää itse halua ottaa. Ilman parisuhdetta voi olla onnellinen ja rahaakin säästyy.
Nainen on aina taloudellinen riski.
Olet siis mennyt naimisiin väärien naisten kanssa, siitähän tuo kertoo. Jokainen hullaantuminen ei ole rakkautta. Rakkaus on aivan erityinen tunne. Rakkausliitossa ei ole taloudellista riskiä. Sellainen liitto perustuu aivan muihin asioihin. Jos sellainen joskus syystä tai toisesta rikkoutuisi, pari pääsisi talousasioistakin sopuun koska heillä on kunnioitus toisiaan kohtaan. Ongelma on se, että tyhmät miehet juoksevat kuin hirvet avioliittoihin, jotka eivät perustu syvään rakkauteen.
Pelkkää vaaleanpunaista hömppäkirjallisuusfantasiaa.
Parisuhde on aina riski.
Eipä vain ole hömppää.
Samaa mieltä. Nuo kyyniset ovat usein itse mokanneita, addikteja tms. Vastuuttomia, jotka syyttävät omista teoista elämää ja sitten kyynistyvät ja katkeroituvat. Huomaamatta lainkaan omaa osuutta. Sitten väittävät rakkautta pelkäksi hömpäksi. Uskon rakkauteen sillä tiedän sen todeksi omalla kohdallani. Olen rakkausliitossa. Ja ONNELLINEN.
Know thyself. Harjoita mielen ja ruumiin voimaa. Opettele hyväksyntää. Älä etsi ennen kaikkea ulkoista hyväksyntää. Elä, kuin esi-isäsi katselisivat sinua. Kävele, kuin takanasi kävelisivät tuhannet esi-isäsi.
Mä olen pannut tuhansia esi-isiä syvälle suoleen. Jokainen niistä nautti siitä.
Mummelitummeli kuumenee!