Miten olla onnellinen mies?
Kouluttaudu, hanki hyvä ammatti, tienaa ja sijoita.
Älä ryhdy parisuhteeseen, vaan käytä maksullisia. Älä anna kenenkään pelata tunteillasi.
Älä mene naimisiin. Voit menettää rahasi.
Älä tee lapsia. Voit menettää lapsesi ja rahasi.
Nauti elämästäsi ilman naisten toksisia vaatimuksia.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin kuivana. Kun kumpikin on tosissaan mukana pieni tai vähän isompikaan kitka ei haittaa mitään.
Eikös teidän pitänyt elää sitä turvallista elämää ilman häiritseviä naisia? Ihan hirveä naisen vonkaaminen alkoi heti samalla sekunnilla.
Voi kuule pikkuinen, mulle käy reikä kun reikä.
Voi vain miettiä ketjussa pyörivää valasta, jos siihen yhdistetään ketjun valasmiehet, niin aikamoista akrobatiaa vaaditaan toiminnoissa :D :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akat kuvittelevat kuivine pimp pineen olevansa jotenkin vahvempia yksin. Tuohan on täyttä valetta, se vaa riippuu ihmisestä, miten sitä kestää, aika harva nainenkaan kestää. -FAKTAA
Tämä on muuten fakta, jota yritetään julkisuudessa vääntää. Että naiset ovat muka onnellisia yksin, siis ihan hirveitä mummoja jotka nuolevat nurkkansa joka aamu, eivät todellakaan ole onnellisia. Maksasyöpään kuoleva alkkiskin on onnellisempi, mutta sen ei tarvi huutaa onnellisuttaan kuten noiden mummojen.
Onnellisen miehen ajatukset näyttävät pyörivän pakkomielteisesti jopa mummojen elämässä?
Hanki elämä.
No mummohan säkin, mikset hanki elämää muualta kuin vauvapalstalta. Ai niin....
Mä nus sin valaitakin. Siinä voi laittaa kirjaimellisesti koko kropan likoon. Jos näätte vettä ilmasreiästä puhaltavia valaita, tiedätte että kyseessä on ejakulaatio ja minä olen siellä pinnan alla panemassa.
Vierailija kirjoitti:
Mä panen syvälle suoleen niin miehiä kuin naisia, kuin maksasyöpään kuolevia alkkiksia ja mummojakin. Käykää siis kontillenne rivin jatkoksi, koska tekin sitä kuitenkin haluatte. Mua ei haittaa pieni vastustelu.
Valitsemasi sanamuodot muistuttavat siitä yhdestä hukuttajamurhaajasta, oliko Seppänen? Onko teillä netti siellä vankilassa?
Vankilassa oleminen oli rankkaa. Siellä vasta joutuikin panemaan halukkaita syvälle suoleen. Yritin opiskella tutkinnon siellä, mutten ehtinyt.
Vierailija kirjoitti:
Mä nus sin valaitakin. Siinä voi laittaa kirjaimellisesti koko kropan likoon. Jos näätte vettä ilmasreiästä puhaltavia valaita, tiedätte että kyseessä on ejakulaatio ja minä olen siellä pinnan alla panemassa.
No luulisi Suomessa olevan vientiä nykyään! ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akat kuvittelevat kuivine pimp pineen olevansa jotenkin vahvempia yksin. Tuohan on täyttä valetta, se vaa riippuu ihmisestä, miten sitä kestää, aika harva nainenkaan kestää. -FAKTAA
Tämä on muuten fakta, jota yritetään julkisuudessa vääntää. Että naiset ovat muka onnellisia yksin, siis ihan hirveitä mummoja jotka nuolevat nurkkansa joka aamu, eivät todellakaan ole onnellisia. Maksasyöpään kuoleva alkkiskin on onnellisempi, mutta sen ei tarvi huutaa onnellisuttaan kuten noiden mummojen.
Onnellisen miehen ajatukset näyttävät pyörivän pakkomielteisesti jopa mummojen elämässä?
Hanki elämä.
No mummohan säkin, mikset hanki elämää muualta kuin vauvapalstalta. Ai niin....
Ehkä joskus tulevaisuudessa. Sinustahan ei voi tulla isovanhempaa, jos elät manifestisi mukaan.
AP ei kuulosta erityisen onnelliselta.
Paksu mummeli koettaa painaa kovasti ketjussa, eikö enää Paltamon miehet ole kiinnostuneita?
Vierailija kirjoitti:
Elämä ilman naista on hienoa. Kuinka hienoa on laittaa 20 000 euron levysoittimeen Charles Mingusta vinyyliltä ja kuunnella neroutta jonkun kaikkitietävän nalkuttajan sijaan.
Faktaa!
Vierailija kirjoitti:
AP ei kuulosta erityisen onnelliselta.
Ai niinkö? Mistä niin päättelet?🤪
Mä olen nuss inut syvälle suoleen niin paksuja mummeleita kuin Paltamon miehiäkin. Jokainen heistä konttasi kerjäämään lisää.
Vierailija kirjoitti:
Paksu mummeli koettaa painaa kovasti ketjussa, eikö enää Paltamon miehet ole kiinnostuneita?
Onko Paltamo jossain pohjoisessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jossain siellä tuo mummeli asuu.
Paltamon löytää kun seuraa tietä minkä varrella hoipertelee peräsuolet puhki nus sittuja miehiä.
Aha, kuunteleeko ap Antti Tattia?
Mä olen pannut syvälle suoleen niin aloittajaa kuin Antti Tattiakin. Molemmat kerjäsi lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso kartasta
Hanki elämä.