Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksin rytmi muilla?

Vierailija
25.04.2026 |

Olen ollut puolisoni kanssa 17-vuotiaasta saakka, nyt ollaan jo lähemmäs 40-vuotiaita. Nautin seksistä puolisoni kanssa, kaikki muu paitsi yhdyntä on aina ollut tosi mukavaa. Yllätyksekseni synnytyksen jälkeen myös yhdyntä on alkanut tuntumaan paremmalta, jopa paremmalta kuin mikään muu! Aiemmin se sattui, eikä osunut "oikeaan paikkaan".

Nyt ongelma on kuitenkin yhdynnän rytmi. Mies aloittaa liian nopeasti, työntää 10 kertaa ja pitää kahden minuutin tauon, ettei tulisi liian nopeasti. Kolme työtöä, tauko. Kolme työntöä, tauko... tätä jatkuu 15-30 min kunnes sanon, että lopetellaas jo. Tai sitten laukeaa vahingossa aiemmin.

Koen tämän rytmin tosi epätyydyttävänä. Etenkin nyt kun yhdyntä tuntuu ihanalta, niin en voi päästä huippuun tuollaisella tauottelulla. Ollaan puhuttu tästä paljon, mutta mies valittaa että ei voi nauttia yhdynnästä jos rytmi on heti tasaista, kun tulee heti.

Onko muillakin yhdyntä tämmöistä?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies voisi alkaa itsetyydyttää useammin, niin ei olisi sitten niin herkästi tuloillaan.

Ap rupee vaan ottamaan välipäivinä suihin mieheltään. Ei pala nalli sit heti.

Vierailija
22/46 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytäsormiasi, tai kalua kuten sormea.

Ikävä kyllä mun kalu on seisoessa kivikova, eiä taivu. Joten en voi käyttää sitä kuten sormea. Olisiko sulla lisää todella typeriä ohjeita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä mun kalu on seisoessa kivikova, eiä taivu. Joten en voi käyttää sitä kuten sormea. Olisiko sulla lisää todella typeriä ohjeita.

Kuules tietoviisas, minä naisena pidänkin kovasta kalusta, joka vaikkapa soutaa vulvassa samalla hyväillen sitä klitorista. Eikö olekkin typerää??

Fakki-idiooteille käypänen onkin vain se pano; ees taas ja ees ja taas, jotta se KALU nauttii.

Vierailija
24/46 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irwin Goodmanin Poing Poing Poing -biisin tahtiin mennään.

Meillä on tämä sama. Sunnuntaisin "St. Pauli ja Reeperbahn". Loppulennolla joskus vaikeuksia pitää tempo tasaisena. 

Vierailija
25/46 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä mun kalu on seisoessa kivikova, eiä taivu. Joten en voi käyttää sitä kuten sormea. Olisiko sulla lisää todella typeriä ohjeita.

Kuules tietoviisas, minä naisena pidänkin kovasta kalusta, joka vaikkapa soutaa vulvassa samalla hyväillen sitä klitorista. Eikö olekkin typerää??

Fakki-idiooteille käypänen onkin vain se pano; ees taas ja ees ja taas, jotta se KALU nauttii.

Taasko tämä raivoava feministi on linjoilla?

Vierailija
26/46 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule incell, mieti sanojas, jos osaat.

Vierailija
27/46 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule incell, mieti sanojas, jos osaat.

Sulle taitaa kaikki miehet olla noita incellejä. Vähä kun Saharovalle kaikki on nasseja paitsi ne ite.

Vierailija
28/46 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle taitaa kaikki miehet olla noita incellejä. Vähä kun Saharovalle kaikki on nasseja paitsi ne ite.

iksi sinä minua haukut? Mikä on mun virheeni? Sekö, että sanoin että käytä kaluasi kuten sormeasi, ja seoli sinusta typerää. Kumpi meistä on typerä..

Vierailija
29/46 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

iksi sinä minua haukut? Mikä on mun virheeni? Sekö, että sanoin että käytä kaluasi kuten sormeasi, ja seoli sinusta typerää. Kumpi meistä on typerä..

Missä ja kuka sua on haukkunut. Itse haukuit kommentissasi jotain incelliksi.

Vierailija
30/46 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ja kuka sua on haukkunut. Itse haukuit kommentissasi jotain incelliksi.

Juu vain mies saa sanoa naista ties miksi. Mitä typerää on naisen toiseessa, että mies käyttäisi kaluaan naisen nautintoon? Jo se on susta typerää, niin kertoo sinusta, ei minusta.'

Ja Saharovan vertaus on todella paha.

Vierailija
31/46 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Feministin kanssa ei kannata vitsailla. Ei se ymmärrä huumoria.

Vierailija
32/46 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Feministin kanssa ei kannata vitsailla. Ei se ymmärrä huumoria."

okei, sanoppa missäkohtaa feminismi on mennyt vikaan? Hyväksytkö tyttöjen ympärileikkauksen? Tain 10 vuotiaan naimisen? Tai ihan vaan naisten tappamisen, siis ihan Suomessa?  Entä onko samapalkkaus ok, vai tunnetko että iestä tässä syrjitään? Tai missä vain asissa...näitä riittää.

Vierailija
33/46 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo. Feministin kanssa ei kannata vitsailla. Ei se ymmärrä huumoria."

okei, sanoppa missäkohtaa feminismi on mennyt vikaan? Hyväksytkö tyttöjen ympärileikkauksen? Tain 10 vuotiaan naimisen? Tai ihan vaan naisten tappamisen, siis ihan Suomessa?  Entä onko samapalkkaus ok, vai tunnetko että iestä tässä syrjitään? Tai missä vain asissa...näitä riittää.

Onko muutkin feministit yhtä persoja viinalle, kun sä olet?

Vierailija
34/46 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole todellakaan muuta sanottavaa.

Vierailija
35/46 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulla ole todellakaan muuta sanottavaa.

https://www.mielenterveystalo.fi/fi

Vierailija
36/46 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo se rytmimuna?

Vierailija
37/46 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muutkin feministit yhtä persoja viinalle, kun sä olet?

Kun sulla ei enää olemitään järkevää sanomista, alkaa typerä louskutus. Pitäskö mun nyt vastata sulle, että "joo kaikki feministit ovat juoppoja". Eikä niin ääliö?

Vierailija
38/46 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yleensä joko 5/4 tai 7/8, joskus jopa 11/12.

Tykätään molemmat progesta.

Vierailija
39/46 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttää kumia niin Durexin mutual climax on oikeasti toimiva hidastusvaikutuksineen. Toki vaikutus alkaa vasta muutaman minuutin päästä päälle laitosta. Itsellä ainakin toiminut. 

Vierailija
40/46 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni myös tuollainen, yhdynnässä lyhyen aikaa kestävä. Meillä auttaa ihan vaan se, kun laukaisen häneltä ensin  nopeasti  "löysät pois". Yleensä teen tuon esileikkien aikana. Tai sitten hän vaikka runkkaa ym. Joka tapauksessa tuon jälkeen alkaa kestää ihanan pitkään. Kestää aika nopeaakin tahtia yhdynnässä... Miinuspuolena tietty se, että ihan heti tuon ensimmäisen laukeamisen jälkeen ei uusi erektio onnistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi