Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos kannabis laillistuisi tänään suomessa - tämä tulisi tapahtumaan heti ensimmäisenä päivänä

Vierailija
24.04.2026 |

Suomalaiset kansalaiset ryntäisivät ostamaan laillista kannabista sankoin joukoin.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtavat jonot myymälöihin. Olisi myös ilon ja onnen päivä.

Kunnes pääset viimein myymälään ja huomaat, että myytävänä on yhtä valtion hyväksymää mautonta ja hajutonta lajiketta jonka vahvuus on 3 % ja hinta 30 €/g.

Tuollainen laillistaminen olisi yhtä tyhjän kanssa. Jos ei laillisteta kunnolla niin kannabiksen myynti jäisi edelleen rikollisten haltuun.

Siihen se menisi tässä maassa. Kannabista ostetaan aika paljon ihan tavallisilta kotikasvattajiltakin nykyään, kun kasvatus on niin yleistä ja normaalia.

Vierailija
22/35 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parveketupakoinnin haitat naapureille nousisi nextille levelille.

Ööö kannabista ei oke pakko polttaa...perkele*n idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan ainoa joka ei tiedä edes miltä toi paska haisee. Siitä saisi antaa kuolemantuomion.

Vierailija
24/35 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan ainoa joka ei tiedä edes miltä toi paska haisee. Siitä saisi antaa kuolemantuomion.

Asut jossain sukurusta-alueella ilmeisesti?

Vierailija
25/35 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabiksen laillistamista pitäisi kokeilla ensin siellä, missä se eniten halutaan lailliseksi, eli pk-seudulla. Jos se on onnistunut kokeilu niin se voidaan laajentaa muihin maakuntiin joissa asiasta äänestetään demokraattisesti. Olisi mielenkiintoista nähdä. mitä Helsingin turismille käy jos näin tehtäisiin.

Vierailija
26/35 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ryntäisi koska en ole narkki enkä sellaiseksi haluakaan.

Vierailija
27/35 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä viidestä suurimmasta kaupungissa. En liiku rikollisten seurassa.

Vierailija
28/35 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskikaljan päivittäisnauttijat ihastuisivat uuteen rentoon olotilaan.

Tuntemani/tietämäni kannabiksen pössyttelijät käyttävät myös paljon alkoholia.

Tämä "harmiton luonnontuote" kyllä aika huolella flegmatisoi käyttäjänsä (usein juoppo), entistä laiskemmaksi ja passiivisemmaksi möllöttelijäksi.

Vierailija
29/35 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät vaikka liikkuisitkin, jos et edes hajua tunnista? Moni on visusti hiljaa jäärien keskuudessa.

Vierailija
30/35 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei menisi kauaa, että tehdään taas laittomaksi kun joillain karkaa mopo käsistä. Pieni porukka pilaa kaikkien huvin. Parempi olisi laillinen klubi, johon valikoidaan asiakkaat. 

Laillisena se alkoholikin on pysynyt melkein vuosisadan, vaikka sillä tuhoaa elämänhallintansa paljon helpommin kuin pilvellä.

Vierailija
31/35 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko olla Oulu. Siellä kun ei oikein mikään muutenkaan kehity.

Vierailija
32/35 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeusvaltion periaatteisiin kuuluu se, että teon vakavuuden ja rangaistuksen suuruuden välillä vallitsee mielekäs suhde. Paukkujen polttaminen, jos sen tekee niin, että muut eivät altistu savulle eikä itse hyppää vaikutuksen alaisena auton rattiin on moraalisesti suunnilleen yhtä vakava teko, kuin oluttuopin tai parin juominen.

Vierailija
33/35 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko olla Oulu. Siellä kun ei oikein mikään muutenkaan kehity.

Lasten raiskaus kehittyy

Vierailija
34/35 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtavat jonot myymälöihin. Olisi myös ilon ja onnen päivä.

Kunnes pääset viimein myymälään ja huomaat, että myytävänä on yhtä valtion hyväksymää mautonta ja hajutonta lajiketta jonka vahvuus on 3 % ja hinta 30 €/g.

Tuollainen laillistaminen olisi yhtä tyhjän kanssa. Jos ei laillisteta kunnolla niin kannabiksen myynti jäisi edelleen rikollisten haltuun.

Siihen se menisi tässä maassa. Kannabista ostetaan aika paljon ihan tavallisilta kotikasvattajiltakin nykyään, kun kasvatus on niin yleistä ja normaalia.

Aloitin kasvattamaan itse omassa kerrrostalokämpässäni eräänä vuonna ja voin todeta että en ole joutunut ostamaan omaan käyttööni yhtään mitään kannabista sitten vuoden 2024. Huumediilerit servattu!

Vierailija
35/35 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kokeilla.