Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidin itseäni ennen luotettavana työntekijänä

Vierailija
24.04.2026 |

Kunnes päädyin ensin koulussa ja sutten yrityksessä kiusaavien esimiesten kynsiin. Jatkuva henkinen väkivalta, sabotaasi, kollegoiden suosiminen ja muu vastaava romahdutti mielenterveyteni ja kun lopulta minulle järjestettiin huutokonsertti missä luottamusmieskin paheksui minua, vaikka yrityksen käytänteet olivat barbaarisia, en ole enää luottanut itseeni työntekijänä. 

En siis epäile hetkeäkään, ettenkö edelleen suoriutuisi melkeinpä mistä tahansa työtehtävistä ja tuolloinkin olin useita viikkoja edellä aikataulua, ja lähinnä panttasin töitä etteivät kollegat ja alaiset hämmenny niiden ennenaikaisesta julkaisusta. Mutta paskamyrskyn ja sen jälkeen, että minua kohdeltiin kuin aivovammaista, en koskaan edes julkaissut noita töitä, vaan ne jäivät firmassa "tekemättömiksi" minun puoleltani

Tiedän olevani erinomainen tekijä ja myös tulokset olivat hyviä, mutta en enää luota selviytymiseeni työyhteisössä tämän kokemuksen jälkeen. Lisäksi kun ei ole suosittelijaa, tuskin mihinkään pääsenkään edes enää. Toisaalta, jos työelämä on noin sairasta kanalaumatouhua, niin enpä tiedä haluankokaan...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan