Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko outo, kun pidän harmaista hiuksistani.

Vierailija
24.04.2026 |

täytin 50 vuotta vuoden vaihteessa ja olen aivan harmaa, oma lempivärini on harmaa. Voisin värjätä hiukseni hopevärillä harmaiksi vaikka oma väri olisi talllella.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen hopeakettu ja pidän karismaattisista hiuksistani. Myös nuoret naiset tykkää.

t. mies58

Nainen ei voi vastustaa hopeoitua setämiestä, kuten gorillanaaraskaan ei voi vastustaa arvokasta hopeaselkää. Nuoret naiset ovat suorastaan sulaa vahaa nähdessään luomakunnan kruunun. Pelkkää biologiaa, vaikka itsestään epävarmat naiset alapeukuttaa tätäkin faktaa.

Heh. Ei ne naaraat ole sen hopeaselän kanssa, koska se olisi niin kuuma ja vetovoimainen. Vaan hopeaselkä alfana pitää lauman turvassa ja juuri muitakaan vaihtoehtoja ei ole.

Siksi setämiehenkään ei tarvitse olla 'kuuma', vaan riittää että on arvokkaasti hopeoitunut. Nuoret naiset hakee isällistä turvaa ja turvallista seksiä kokeneen kumppanin kanssa.

Groomaajassa ei ole mitään turvallista.

Vierailija
42/44 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outlander-sarjassa Jamie puhui todella kauniisti vaimonsa harmaista hiuksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hienoja leveitä harmaita raitoja.  N46

Vierailija
44/44 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin halunnut valkoiset hiukset niin kuin mummullani oli, mutta ei niistä tullut valkoisia, tuli samanlaiset tumman ja harmaan kirjavat kuin äidilläni oli. Saavat kelvata, värjäämisestä olisi liikaa vaivaa.