Yle: persut kokoontuu viikonloppuna Jyväskylässä
Ylen mukaan Jyväskylässä järjestetään lauantaina uusnatsien konsertti.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5727af3e-517e-4e98-9546-17c69681588f
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa loisivilla ukrainalaisilla ainakin on lyhyt matka aateveljiensä tapaamiseen.
Ukrainalaiset kelpaavat vassareille ainoastaan jos ovat muslimeita tai romaneita, muut ovat n@t seja. Tämä on luettu entisen Silakkaliikkeen facebook -ryhmässä moneen kertaan neljä vuotta sitten.
Putinisti vastasit putinistille vai itselleen? Ehlä #silakatuuniin-Huuhtanen tai hakaristipaidassa kulkeva putinisti Eero.
No me kaikki ainakin tiedetään, että nää meidän palstapersut ei ainakaan uskalla sinne lähteä😂😂
Vierailija kirjoitti:
Onko Kokoomuksen Oikeistofoorumilla suora lähetys?
On. Samaa porukkaa kun ovat.
Joko kannattaa mennä keräämään pulloja?
Vai kannattaako odottaa et porukka sammuu?
Pienempi riski nähdä persujunaa.
Vierailija kirjoitti:
Joko kannattaa mennä keräämään pulloja?
Vai kannattaako odottaa et porukka sammuu?
Pienempi riski nähdä persujunaa.
Haluavat varmasti itse pullokeräysroposetkin.
Suomen Sisuhan jo pitikin yleisötilaisuuden väestönvaihdosta lähellä A.H.:n syntymäpäivää ja nyt Miko ja Joakim pääsevät taas saunomaan White Boy Summer Festin jäbien kanssa Jyväskylään.
Varman joku Atte Kalevakin vihjailee somessa, että mielenkiintoinen musatilaisuus tulossa viikonloppuna.
Taitaa olla vassarien false flag, kun Suomesta ei löydy rasismia niin sitä on itse luotava.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla vassarien false flag, kun Suomesta ei löydy rasismia niin sitä on itse luotava.
Tämä on sitä parempaa väestönvaihtoa.
Kokoomusjugendkin on kuulemma osallistumassa, paitsi Bingalta kielletään pääsy tilaisuuteen.
Siellä on taas kukkahattuinen henkilö lukenut suurennuslasin kanssa laululyriikoita, joista voisi pöyristyä ja sen jälkeen maalittaa somessa/jne taiteilijat hautaan.
Miksi Suomi sallii ulkomailla terroristijärjestöiksi luokiteltujen järjestöjen levittää propagandaansa Suomessa? Koska kutsutaan Hamas ja Isis kylään pitämään keskustelutilaisuuksia?
Ukrainalaiset kelpaavat vassareille ainoastaan jos ovat muslimeita tai romaneita, muut ovat n@t seja. Tämä on luettu entisen Silakkaliikkeen facebook -ryhmässä moneen kertaan neljä vuotta sitten.