Linkki karppauksen pikaohjeisiin?
Muistan tutkailleeni joskus sellaista tiivistettyä infoa karppauksesta, olisiko kellään linkkiä? Mies ei tiedä asiasta mitään eikä itselläkään juuri tietoa, näyttäisin vähän mistä on kyse. Kiitti!
Kommentit (6)
Missäs miehesi on luurannut peruskoulun ajan, jos ei tiedä mitä ovat proteiinit ja hiilihydraatit?
mä en keksi mitä tänne vois kirjoittaa ilman että saisi naljailevia vastauksia?!
Joo, kyllä hän siis periaatteessa tietää mitä on hiilarit ja mitä on proteiinit, mutta ei tarpeeksi että voisi tuosta vaan alkaa karppaamaan!
Ja joo, tiedän että vegekin voi karpata, mutta en vaan ole innostunut - en sanonut että luulin sen olevan mahdotonta.
että meninkin kysymään. Niin, osaan googlettaa (vanha vitsi), mutta löytyy niin PALJON tietoa, erehdyin sitten luulemaan että täältä voisi löytyä joku joka voisi yksinkertaisesti vaan vaikka sen enempää kommentoimatta laittaa osoitteen tänne.
Ei ole ongelmana se, etten löydä tietoa karppauksesta, vaan kaipasin nimenomaan sitä sellaista hyvää, tiivistettyä ja simppeliä tietopläjäystä: tätä saat syödä ja tätä et saa syödä, syystä että.
Ärsyttämisen sijaan se enää huvittaa. Kiitos!
Jep, me taidetaan tästä nyt tuon lintsarimieheni kanssa tosiaan ryypätä viimeset olutpullot jiäkuapista näin aamun kunniaksi ennen kun mennään sossuun pummii rahaa. Sit me ruvetaan karppaileen.
http: //karppaus. info/ruoto/numerot/05/02/index. php?sivu=ateriamatriisi
mutta mies ei oikein ymmärrä mitä on hiilarit :p eikä minulla tarmoa eikä tarpeeksi tietoa lähteä selittämään koko karppauksen ideaa. Olen siitä lukenut, mutta kasvissyöjänä en ole sen kummemmin innostunut, mies taas on sitä sorttia että voisi hyvinkin sopia.