Marrasmasut torstaihin :)
Kommentit (23)
Lilli85:lle paljon voimia suureen suruun! Itsekin olen kokenut keskenmenon ja alussa tuntuu, että maailma kaatuu. Pikkuhiljaa elämä voittaa ja suru lieventyy, mutta mukana suru kulkee aina :-( *halaus*
Aarni-Kerkko koki suuria mielen myrskyjä. Minäkin tunsin itseni eilen täysin ääliöksi, kun itkin melkein suoraa huutoa Greyn anatomian loppua... Onneksi olin sillä hetkellä yksin kotona turvonneiden särkisilmieni kanssa. Pitäisivät hulluna.
Ihana, miten Pepin lapset innostuivat vauvauutisesta, pienellä viiveellä tosin:-) Muistan itsekin itkeneeni äidilleni TODELLA loukkaantuneena, kun hän odotti pikkuveljeäni. Olin silloin n. 10-vuotias ja minulla kuitenkin oli jo pikkusisaruksia. Se on jännä, miten lapsen mieli ei heti oikein sulata tuota uutista perheenlisäyksestä.
Onnea Taraldille sydänäänten kuulumisesta kotidopplerilla!
).( Olen ollut pari päivää sairaana ja olo on aika heikko. Lisäksi olin koko viikon jännittänyt tämän päiväistä neuvolaa, jossa saatettaisiin kuulla sydänäänet. Raskauspessimistinä pelkäsin kuitenkin pahinta. Mutta tsiuh-tsiuh-tsiuh alkoi kuulua ja äidin silmät kostuivat (isän myös)! Olen niiiin onnellinen ja päätin, että nyt ei enää ole syytä pelätä pahinta, nyt haluan uskoa raskauden jatkuvan aina synnytykseen asti :-)
RvaRuljanssi ja Nuu 11+2
Pahoittelut lilli85! Keskenmeno on tosiaan järkyttävä kokemus! Itellä oli tyttöjen välissä eli 4 vuotta sit. Paljon voima teidän perheelle!
Eppuliina kyseli et onko sektioon joutuvia. Mulla ei siis mitenkään varmaa mut esikoinen oli kolme kilonen ja oli synnytyksessä vaikeuksia: autettiin ulos imukupilla tunnin ponnistusvaiheen jälkeen. Kuopus oli perätilassa loppuun asti ja oli suunniteltu sektio. Mulla kohdussa on joku pieni väliseinä joka huomattin sektiossa ja saa nähä asettuuko tää kolmaskaan pienokainen kunnolla raivotarjontaan jos kääntyykään. ja jos isokokosta vauvaa arvioidaan ni voipi olla ettei alakautta uskalleta yrittää: oon aika pieni ite! Minkä takia sulle tehään sektio?
Tuulinäiti: Kerrohan sit on ko akupunktiosta hyötyä eli auttaako tosiaan pahoinvointiin!
pepi3: Hienostihan lapset suhtautu vauvan tuloon. Meillä tytöt on ihan haltioissaan ja kuopus paijas tänään masua ja ihasteli ääneen. Niin et tältä äidiltä pääs taas kerran itku. Ollaanpas sitä herkällä tuulella koko ajan!
RvaRuljanssi ja muut tunnemyrskyiset: Mäkin itkin eilen vuolaasti Greyn Anatomian aikana ja tuntuu muutki sarjat saavan kyyneleet virtaamaan! Ja ihanaa RvaRuljanssi et sydänäänet kuulu neuvolassa: se on aina huojentavaa :) Musta varmaan tulee kotidobbler-addikti ;)
Onnea myös niille jotka kirjotteli tänään et kaikki on ollu ultrassa vauvalla hyvin!
Tarald ja tiitiäinen 12+5
Toivon minäkin, että näitä häntiä joku lukee, sillä ilmoitin äitini kilpailuun ja pyydän nyt teitä äänestämään!!!!
Osoite on siis: www.finnmatkat.fi/maailmanparas ja kilpailee numerolla 3404
....ajattelin, että hän sen todellakin ansaitsee kun ei ole koskaan käynyt ruotsia pidemmällä ja on kovia juttuja kokenut!!!
Kiitos!!!