Alkaakohan vaan vituttaa... äitienpäivälounaalle anopin ja miehen suvun kanssa
Anopin aloitteesta ollaan nyt luvattu lähteä yhteiselle äitienpäivälounaalle. Se on ihan kiva paikka ja siellä on hyvät ruuat, mielelläni menisin ns. omalle äitienpäivälounaallekin sinne. Mahdollinen ongelma onkin se, että entä jos siitä tulee tosiaan anopin äitienpäivälounas. Vielä ehtisi perua hyvien tekosyiden varjolla...
Kommentit (25)
No, tietysti juhlitaan omaa äitiä ensisijaisesti ja suvun muita (iso-) äitejä mutta lisäksi minun mielestäni juhlitaan " äitiyttä yleensä" . Siitä todisteena presidentin antamat tunnustukset sankariäideille!
että et itse varasta kruunua.
Ap vaikuttaa juuri sellaiselta kitisijältä, että haukkuu täällä anoppia, mutta kun on mummo itse, huutaa suuna päänä, että häntähän tässä täytyy muistaa.
Helppo on tulla tänne huokailemaan, jos itsellä ei ole vastaavaa tilannetta. Tai siis anoppia. Kyse on siitä, että anoppi yleensä vie sen kruunun niin ettei kellekään muulle jää murustakaan. (Samasta syystä muuten yksi miehen sisko perheineen ei osallistu enää mihinkään " perhejuhliin" ) Jos on itsekästä haluta viettää äitienpäivää kun on äiti, niin ok, olen itsekäs.
Mutta toistaiseksi siis ollaan menossa, koska paikka on kiva ja siellähän VOI olla kivaa kaikilla. Epäilyttää vain vähän, anoppini tuntien. Tehän ette häntä tunne.