Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkaakohan vaan vituttaa... äitienpäivälounaalle anopin ja miehen suvun kanssa

Vierailija
10.05.2007 |

Anopin aloitteesta ollaan nyt luvattu lähteä yhteiselle äitienpäivälounaalle. Se on ihan kiva paikka ja siellä on hyvät ruuat, mielelläni menisin ns. omalle äitienpäivälounaallekin sinne. Mahdollinen ongelma onkin se, että entä jos siitä tulee tosiaan anopin äitienpäivälounas. Vielä ehtisi perua hyvien tekosyiden varjolla...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihän se olet sinäkin!

Vierailija
2/25 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on lisäksi paikka, johon liittyy anopille tärkeitä asioita. Siksi minä vähän pelkään, että siitä tulee anopin juhlalounas.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka jumalan vuosi mennään porukalla ravintolaan juhlimaan anoppia. Anoppi toki onnittelee minuakin kun tavataan, mutta sen jälkeen nostetaan maljoja anopille. Mieheni kyllä skoolaa sentään minunkin kanssa.

Itsekkäältähän tämä kuulostaa, tiedän. Mutta ottaa silti päähän. Ketään ei kiinnosta että oma äitinikin odottaa kotonaan että muistaako kukaan ja yleensä olemme aina menneet sinne kahville ravintolareissun jälkeen, anopin murheellisen mutinan saattelemana " ai te nyt sitten jätätte meidät, ettekö oikeasti tule MEILLE kakulle????"

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!

Vierailija
4/25 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunniaa jostain äitienpäivästä. Äidilläni 2 lasta, anopilla 2 lasta ja minulla 5. Kun menemme yhdessä syömään niin ainoastaa nautimme hyvästä ruuasta ja seurasta. Kukaan ei kerää sulkia hattuunsa!

Vierailija
5/25 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla ei ole tullut mieleenkään, etteikö äitienpäivä saisi olla oman äitini ja anoppini juhla, vaikka itsekin olen äiti. Meidän perhe menee ihan sillä mentaliteetilla juhlimaan HEITÄ molempia.... ;)

Voiko joku olla oikeesti kateellinen äitienpäivästä :O

Vierailija
6/25 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Voiko joku olla oikeesti kateellinen äitienpäivästä :O

Enhän vielä tiedä käykö näin, mutta sitä vähän pelkään.

ap

Vierailija
7/25 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehen ja vaimon täytyy olla joka paikassa kun paita ja perse. Minä en ainakaan mene juuri koskaan mieheni perheen juttuihin, kun ei kiinnosta. Miksi pitäisi? Kyllä riittää, että mies pitää yhteydet perheeseensä ja minä omaani.

Vierailija
8/25 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

appiukko sitten myös maksaa eli ota ja nauti ilmaisesta lounaasta!

Vierailija
9/25 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan yksi kerta vähemmän kun itse ei tarvitse tehdä ruokaa ja siivota jälkiä!! Mitä siinä muuta miettimään? Tilaat vain viiniä lisää ja syöt mitä haluat. Niin ainakin minä tekisin! :)

Vierailija
10/25 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jospa pääsisin synnytyssairaalaan äitienpäivää viettämään, poistuisi koko ongelma. Olen siis ihan hormonihäiriössä viimeisilläni raskaana, siksi vähän epäilen miten hermot kestää :)

ap

Vierailija
11/25 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vaan mutta tänä vuonna juhlimme oman perheen kesken tms.

Vierailija
12/25 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin toivon sairaalaan lähtöä nyt loppuviikosta, laskettu aika oli jo viime viikolla. Olisi se kiva olla äiti äitienpäivänä... :)

t. 9

Vierailija
13/25 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pakko on juhlistaa ja toteuttaa tietyt jutut, jotta päivä on onnistunut. Älä ap ota noin kamalia paineita yhdestä äitienpäivästä. Ei sen oo mikään pakko olla yhtä sinun ylistämistäsi. Pidä sitä vain päivänä muiden joukossa, niin sulla on paljon helpompaa.

Vierailija
14/25 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin lähdetään koko porukalla, omat ja appivanhemmat mukana, jos lähdetään. Ja tottahan me haluamme molemmat äitejämme juhlistaa, aivan niin kuin omat lapsenikin juhlistavat minua.

Vierailija
15/25 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma äitinnekin tulisi mukaan lounaalle.

Ettei kenenkään tarvitse kököttää yksin kotona.

Jos alkaa siihen jotain kakomaan niin kyllä jättäisin anopin lounaat sitten väliin ja viettäisin äitienpäivää oman äitini kanssa.

Saisi anoppikin vähän ajattelemisen aihetta (mikäli kykenee ajattelemaan ketään muuta kuin itseään).

Vierailija
16/25 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakaan kellekään muulle ei minkään tarvitsisi merkitä mitään sinun mielestäsi. Mikähän mahtaa olla ääni kellossa, kun osuu omalle kohdalle? Tunnen pari kaltaistasi ihmistä, joiden mielestä kenenkään muun ei tarvisi haluta mitään eikä välittää mistään. Ei vaan sama logiikka päde heihin itseensä!

Kyllä mulla on ihan oikeus välittää juhlapäivistä ja haluta viettää niitä sillä tavalla, että itselläkin on mukavaa.

Vierailija:

Älä ap ota noin kamalia paineita yhdestä äitienpäivästä. Ei sen oo mikään pakko olla yhtä sinun ylistämistäsi. Pidä sitä vain päivänä muiden joukossa, niin sulla on paljon helpompaa.

Vierailija
17/25 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaikka kruunu päähäs niin kaikki tietää että olet päivän tähtivieras!

Vierailija
18/25 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUOH.. ei voi olla tää totta

Vierailija
19/25 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kasvanut aikuiseksi se sukupolvi, joka sai olla keskipisteenä.

Halutaan suuret juhlat peruskoulun loppuun

Isot rippijuhlat

valtavat ylioppilasjuhlat

Häissä keskipisteenä (raivostuneita nyyhkeitä jos jollain vieraalla on kaunis puku)

Synnytyksessä kätilöt joutavat kumartelemaan kun päivän keskipiste, synnyttäjä suvaitsee saapua synnyttämään

Ristiäisissä raivostuneita nyyhkäyksiä kun lapsi on keskipiste

Ja äitienpäivä..*huoh*, tämä ketju kertoo jo kaiken

Vierailija
20/25 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä ap menisit sinne oman äitisi luokse ja mies menisi oman äitinsä luokse ja teidän lapset tietysti juhlisi sinun kanssasi sinua! Kellään ei pitäisi olla valittamista, kaikki juhlivat omaa äitiään ensisijaisesti.