Naisihminen, heitä hyvä rukkausohje!
Jos saat joka kerta miehesi laukeamaan, niin miten sen teet? Ongelmana on hyvän kokoinen mutta melko tunnoton kalu.
Kommentit (7)
ei nainen voi tietää miestä paremmin miten miestä pitää runkata. yksikään ei ole päässyt lähellekään, ainakaan allekirjoittaneen kanssa.
t.allekirjoittanut
Ja silloin hän voi kertoa mistä tykkää.
Yks mun eksä tarvitti tosi rajua runkkausta. Hän runkkasi joka päivä vähintään kerran, meidän seksielämän lisäksi, eikä mua haitannut todellakaan, päinvastoin must on kiihottavaa kun mies runkkaa! Mutta tällä usein toistuvalla runkkauksella hän oli vissiin totuttanut itsensä aika tunnottomaksi.. Häntä piti tosi kovakouraisesti runkata, jos mieli saada orkun aikaan, piti puristaa niin KOVAA, että mun teki ihan pahaa, ja melkein repiä ja rajusti kosketella palleja. (Huom tytöt: kaikki miehet ei todellakaan tykkää sellasesta!!!)
Toinen eksäni oli ihan vastakohta, tykkäs erityisesti hellästä runkkauksesta. Märkää (syljellä tai mieluiten liukastusvoiteella tai vaikka vartalovoiteella kostutettua) kalua puristaen lypsyotteella parilla sormella tai koko kädellä ja aina välillä vauhtia ja voimakkuutta säädellen. Toisella kädellä hellästi pallien ja välilihan ja peppuaukon hyväilyä. Kaikkein mieluisinta tälle oli antaa kalun pään " valua" sormien välistä. Ihan silmät alkoivat pyöriä :-)
Hän myös rakasti silkkihuivilla runkkausta, tuntui kuulemma taivaalliselta :-) Eli silkkihuivi taitetaan ensin kolmioksi (kulmasta kulmaan) ja pyöritetään tai taitetaan sitten pitkulaiseksi liinaksi. Päät pyöritetään kaksi kertaa käsien ympäri, toinen pää toiseen käteen, toinen toiseen. Liina pyöräytetään kalun ympäri kaksi kertaa sopivan tiukasti (ei liikaa, eikä liika vähän) ja kämmenillä (jossa siis liina ympärillä) tehdään pyörittävää liikettä* liinan päällä kalua ylös ja alas.
*kuin yrittäisit saada luolamiesten tapaan sytyttää puuta kahdella kepillä.
Naisena luulisin, että runkkaukseen pätee sama kuin suihinottoon. Eli mitä enemmän nainen todella haluaa tuottaa miehelle hyvää ja haluaa opetella erilaisia kikkoja rakkaansa tyydyttämiseksi, sen nopeammin mieheltä saa tulemaan. Jos taas nainen vetää käteen pelkästä " velvollisuuden tunnosta" niin ei varmaan herkästi laukea ja tuntuis varmaan jopa paremmalta, jos mies itse runkkais? (korjatkaa jos olen väärässä).
Innostusta peliin naiset ja harjoitusta :-)
Te naiset, jotka saatte miehen laukeamaan " joka kerta" käsin/suulla, niin missä asennossa miehenne yleensä on?
Makaa selällään, pari kertaa on halunnut vähän aikaa olla kontillaan mut se oli hankalaa mulle. Joskus kasikytleveessä sängyssä taiteillessa sen jalat on mun kainaloissa mut se kumminkin makaa selällään ja mä oon niinkun sen jalkojen välissä. Normisti hän makaa ja mä istun oikean kyljen vieressä risti-istunnassa ja vahvemmalla vasemmalla kädelläni hoidan häntä ja katselen. Mies on aina silmät kiinni ja kädet tyynyn alla, jalkoja kiemurtelee. Ja aina onnistuu :) Mies sanoo heti reilusti jos haluaa jonkin asian toisin.
naisen suu tuottaa peenikselle parhaan nautinnon kun suihin otetaan suoraan edestä päin. Peniksen herkimmät alueet on terskan takana alapuolella ja siksi naisen kieli tekee siellä tosi nannaa. Myös 69:ssä homma toimii. Omasta mielestäni nämä ovat parhaita, sivulta päin imeminen ei tunnu niin hyvältä.
mie-s
Vierailija:
Te naiset, jotka saatte miehen laukeamaan " joka kerta" käsin/suulla, niin missä asennossa miehenne yleensä on?
Tietysti jos nyt olis just käyny vaikka ite runkkaamassa esim vessassa niin voishan siinä imuttelussa sitten mennä aika tovikin, mutta siis normaalisti en ole ikinä tällaiseen " ongelmaan" edes törmännytkään/kuullutkaan.
Ja sama juttu miehille, naisen saaminen laukeamaan on varmasti vielä hieman hankalampaa, mutta kyllä minun mieheni ainakin jaksaa sen 10 minuuttia minua käsin ja suulla hoidella, jotta tulen ennen varsinaista yhdyntää, koska tietää etää lopussa kiitos seisoo ;) Eli muistakaa mihet jaksaa panostaa naistenne lämmittelemiseen, niin saatte itsekin paljonenmmän irti seksistä kun nainen nauttii ja on täysillä mukana.
Vierailija:
kyse ympärileikatusta kalusta?