Onko täällä varakkaita yksinäisiä?
Onko ilo köllötellä yksin porealtaassa tai olla luksusmökillä?
Kommentit (22)
Miksi varakas pröystäilisi rahoillaan?
On. En koe yksinäisyyttä, kaipaan paljon omaa tilaa. Työelämässä paljon sosiaalisia kontakteja, joten omissa oloissa oleminen on vastapainoa työlle. En tiedä olenko varakas, mutta vähintäänkin hyvätuloinen ja ihan kiva omaisuus on kertynyt vuosien saatossa.
Vierailija kirjoitti:
Olen varakas, mutta ei ole mitään tuollaista juuri siksi, kun olen yksinäinen.
Ilmeisesti muut eivät tiedä sun varakkuudestasi? :D Kaikenmaailman onnenonkijoita voi varmaan helposti ilmestyä muuten kuvioihin.
Ihan 120 vuotta vanhalla hirsisellä perinnemökillä ollaan ja nautitaan puusaunan löylyistä. Porealtaita en kaipaa. Rahaa on, mutta en esittele varakkuuttani, tärkeimpiä asioita ei edes rahalla saa. On mukavampaa, kun ystävät ja sukulaiset eivät saa aihetta kadehtia.
Kell' rahaa on, se rahansa kätkeköön ja yksin siitä nauttikoon.
Vierailija kirjoitti:
On. En koe yksinäisyyttä, kaipaan paljon omaa tilaa. Työelämässä paljon sosiaalisia kontakteja, joten omissa oloissa oleminen on vastapainoa työlle. En tiedä olenko varakas, mutta vähintäänkin hyvätuloinen ja ihan kiva omaisuus on kertynyt vuosien saatossa.
Varakkaat eivät käy töissä!
Kunhan kysyn. kirjoitti:
Miksi varakas pröystäilisi rahoillaan?
Ei sen tarvi pröystäillä. Mut nietin onko yksinäinen onnellisempi porealtaassa vai itsemurhayksiössä.
Edellisessä talossani oli lämmitettävä terassiporeallas. Ekana vuonna intoilin siitä, sen jälkeen en viitsinyt enää edes täyttää vedellä.
On monia juttuja, jotka ovat EHKÄ kivoja porukalla, yksin ei.
Ja minä en tykkää porukoista, varsinkaan kotonani.
T. Varakas erakko
Ilo on ihmisen sisällä. Tai sitten ei ole. Varakkuus tai yksinolo eivät ole este ilolle.
Varakkaat eivät käy töissä![/quote]
Kaverini käy, koska se on niin kivaa.
Ja hällä on rutkasti rahaa. 🤪
Itse jäisin kyllä laakereilleni lepäilemään, jos olisin todella varakas.
Vaan ei auta, huomennakin mentävä taas päiväkotiin pikkupilttejä paimentamaan. 🙈
Välillä kaduttaa kun erosin eksästä. Ainakin se tienasi ihan hemmetin hyvin. 🤭
Oi lähtisin heti esim. Aruballe jos olisi rahaa ja lomaa!
Olisinpa edes rikas. Olisi mukavampi pyöritellä sijoituksia kuin kelan hakemuksia vaikka yhtä yksinäistä olisikin.
Kiitos kommenteista. Tsemppiä kaikille yksinäisille
En köllöttele luxus mökillä kuten kuten dannyn nainen helmi. Poreallastaka minullla ei ole mökillä koska näen sen turhana eikä sille olisi käyttöä kovin paljon.
Mua on hyväksikäytetty kotona lapsena, suhteissa, eri osoitteissa.
En koskaan relaa kotona. Olo kuin henkipatolla. Ei raha auta kun on rikki.
Täällä minä olen veneelläni ankkurissa Biarrizin satamassa. Istuskelen tässä takakannella nautiskelle illan lämmöstä ja itse sekoittamastani mojitosta.
Rahaa olis kyllä vaikka matkusteluun, muttei seuraa. Ja masennus vaivaa, joten pysyn kotona. Ei se raha ole ainakaan mua tehnyt onnelliseksi.
Kuinka määritellään varakas? Olen itse tavallaan varakas, verrattuna siihen kuinka aiemmin elin kädestä suuhun. Sain ihan ok perinnön, mutta en niin hyvää että voisin työelämästä jäädä kokonaan loppuelämäkseni pois. Oikeastaan nyt vasta tuntuu, että töissä just kannattaa käydä koska pienelläkin palkalla elän todella hyvin. Eli nyt jää humputteluunkin ja säästöön ja sijoituksiin. Olenko siis varakas?
Mä. Tosin olen itsekseni omasta halustani, perhe asuu vähän matkan päässä. Kaipaan rauhaa. Viihdyn tosi hyvin yksin, joskin voisin olla parisuhteessa, jos eräs _tietty henkilö_ näyttäisi vihreää valoa. Mutta jos/kun ei, niin mikään valju ei kiinnosta
Olen varakas, mutta ei ole mitään tuollaista juuri siksi, kun olen yksinäinen.