En ottanut yhtään koronarokotetta
Kun ajattelin että saan koronan ja kuolen siihen. Toisin kävi.
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
0 koronarokotetta, 0 testiä, 2 päivää pidin maskia kunnes totesin sen turhaksi.
Hyvin olen voinut.
Hävettääkö tuo kaksi päivää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ihan alkuperäinen suomalainen. ap
Tuosta viimeistään tunnistaa rysyn.
Kanta-Hämeessä olen syntynyt.
Rokotteet ymmärrän, mutta en maskien käyttöä.
Olen saanut 8 koronarokotetta ja elän yhä vaikka olen 80 v. Olen siinä sivussa sairastanut yhden oireettoman ja yhden erittäin lievän 3 vrk koronataudin. Saan kai syksyllä taas yhden koronarokotteenkin?
Ilman rokotuksia nykymaailmassa olisi kourallinen ihmisiä mutta ette te rokotevastaiset sitä usko.
En minäkään ottanut rokotetta sen enempää kuin pidän ulkona kypärää vain sen vuoksi, että on 0,0001 % mahdollisuus, että tiiliskivi tippuu katolta päähän ja henki pois. Kun käytännössä tuon suuruinen oli vakavan tautimuodon riski myös kokonaan rokottamattomilla. Se siitä "monikymmenkertaisesta" riskistä.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ottanut rokotetta sen enempää kuin pidän ulkona kypärää vain sen vuoksi, että on 0,0001 % mahdollisuus, että tiiliskivi tippuu katolta päähän ja henki pois. Kun käytännössä tuon suuruinen oli vakavan tautimuodon riski myös kokonaan rokottamattomilla. Se siitä "monikymmenkertaisesta" riskistä.
Niin eihän millään ole väliä eikä merkitystä jos se ei omalle kohdalle satu.
nolla k-piikkiä, nolla sikatikkua, nolla testiä, pari kertaa maski muodon vuoksi, nolla sairastumista, nolla metriä turvaväliä, äijä42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronaan Suomessa kuoli noin 12 000 ihmistä.
1. Kuoleminen on monen tekijän yhteissumma, ei vähiten korkean iän.
2. Kyseisen viruksen muka yksistään aiheuttamien kuolemantapausten keskimääräinen ikä oli/on yli 80 vuotta.
3. Edellä mainituista syistä kukaan ei voi tarkkoja lukuja sanoa.
Mutta öyhöt tietää että jokainen kuolee rokotukseen, olipa 50 tai 98.
Vierailija kirjoitti:
Korona-rokotteilla voidaan ehkäistä muistisairauksia
"Tutkimuksissa on saatu viitteitä siitä, että esimerkiksi vyöruusurokote ja koronarokote voivat antaa suojaa muistisairautta vastaan."
Geriatrian emeritusprofessori
Timo Strandberg
Helsingin yliopistosta
- Tämä voi olla yksi hyvä lisäsyy ottaa rokotteita, Strandberg sanoo.
Lähde: https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/64e363e0-f90a-439e-9105-5860c…
########################
Rokotevastaisuus on venäjän propagandaa
YLE:
Pietarin trollitehdas levittää valheita turvallisista rokotteista
Vyöruusurokotuksessa ilmeisesti mustisairaudelta suojaavana mekanismina on se, että se monella herpeksen (HSV1 tai HSV2) saaneilla se vähentää herpeksen oireiden uusimistiheyttä. Vyöruusuvirus varicella zoster kun on herpes-virusten sukua.
Esimerkiksi huuliherpes HSV1 itsessään noin kaksinkertaistaa muistisairauden riskin joten sen hillitseminen on hyödyksi.
M60
Montakohan ehtaa annosta ja montakohan plaseboannosta on ollut koko siinnä hötsivyöryssä, kaikissa noissa miljoonissa k-piikeiksi ristityissä lurauksissa kutka tähän mennessä on jo olkalihoihin tupsautettu. Moniko lieneekään saannut onnekkaasti silkkoja lumelurauksia. montahi jopa.
Piikkiä ei tietenkään tarvinnut peljätä kenenkään simmoisen, joka ei ensimmäistäkään ottanut. Toiset taas eivät alkanneet peljätä kokeilemiaan annoksia vaikka usietakin sellaisia ottivat. Jotkut saivat annoksesta tai parista jo vaikeuksia ja peljästyneina päättivät kokeilijaisensa. jotkut lopettuvat käytön varmuuden vuoksi ja ovat saattanneet olla tähän saakki tyytyväisiä siintä että oat olleet armahdetut vahingoittumisilta
Niin? En minäkään ottanut rokotuksia, käyttänyt maskia, hamstrannut vessapaperia jne. Elin elämääni aivan täysin samoin kuin ennen sitä naurettavaa panikointia ja hysteriaakin.