Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin iPhonen!!

Vierailija
23.04.2026 |

Aina ollut Android mutta nyt vaihtuu. Juuri tein tilauksen. iPhone 17 Pro yön sininen 💙 Pääasiallinen syys loistava kamera ja koko, en halua enää hirveän isoa puhelinta. Tilasin myös silikonikuoret, panssarilasin ja airtagin avaimiin.  Harkinnassa oli myös Samsung Galaxy s25 mutta iPhone vei voiton. Edellinen puhelin OnePlus.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmiltä viedään aina rahat.

Vierailija
22/32 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renault on ihan sama ja yhtä hyvä kaikin puolin kuin  Mersu, Audi tai Bemari 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iphone ei tuo mulle mitään sellaista mistä hyötyisin. Nykyinen 4 vuotta vanha  250e oneplus tekee ne asiat joita puhelimella teen vähintään yhtähyvin kuin iphone.

Vierailija
24/32 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Renault on ihan sama ja yhtä hyvä kaikin puolin kuin  Mersu, Audi tai Bemari 😂

No viehän se  paikasta toisee siinä missä muutkin eli ajaa asiansa.

Vierailija
25/32 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minä ostin powerin avajaisista 139€ samsung A26 5g puhelimen, siinä on paljon parempi hintalaatusuhde kuin sun iphonessasi. Tietty puhelimena iphone on paljon parempi, mutta se maksaa ihan liikaa suhteessa siihen mitä sillä rahalla saa.

Saahan vanhoja puhelimia ilmaiseksikin, niissä on äärettömän hyvä hinta-laatusuhde. Eli vielä parempi kuin sinulla.

Ei vanhoilla puhelimilla tee mitään kun niihin ei saa enää päivityksiä, tuo puhelin on uusi ja siihen saa päivityksiä vielä ainakin 3-4 vuotta.

On tainnut tulla direktiivi tai jokin muu vastaava että puhelimiin on tultava päivityksiä useamman vuoden ajan. en muista minimiä.

Vierailija
26/32 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki jos puhelimelta vaatii että sillä voi soittaaa ja lähettää viestiä niin ihan joku halvin 150€ puhelin on hyvä. Itse kuvaan paljon niin vaatimustasoa puhelimelle on sitten eri luokkaa.

Vierailija
27/32 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki jos puhelimelta vaatii että sillä voi soittaaa ja lähettää viestiä niin ihan joku halvin 150€ puhelin on hyvä. Itse kuvaan paljon niin vaatimustasoa puhelimelle on sitten eri luokkaa.

Niin ja netin käyttö tietysti onnistuu halpis puhelimellakin

Vierailija
28/32 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä valokuvaukseen on ihan eri välineet kuin puhelin, T: valokuvausta harrastava.

Vierailija
29/32 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iphone ei tuo mulle mitään sellaista mistä hyötyisin. Nykyinen 4 vuotta vanha  250e oneplus tekee ne asiat joita puhelimella teen vähintään yhtähyvin kuin iphone.

😂

Vierailija
30/32 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä valokuvaukseen on ihan eri välineet kuin puhelin, T: valokuvausta harrastava.

On myös järkkäri toki mutta ei se aina ole mukana toisin kuin puhelin.

Vierailija
31/32 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Airtag on kyllä kätevä ja mulla sähköpyörässä myös knog scout ja näitä ei tietty androidille saa

Vierailija
32/32 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minä ostin powerin avajaisista 139€ samsung A26 5g puhelimen, siinä on paljon parempi hintalaatusuhde kuin sun iphonessasi. Tietty puhelimena iphone on paljon parempi, mutta se maksaa ihan liikaa suhteessa siihen mitä sillä rahalla saa.

Saahan vanhoja puhelimia ilmaiseksikin, niissä on äärettömän hyvä hinta-laatusuhde. Eli vielä parempi kuin sinulla.

Ei vanhoilla puhelimilla tee mitään kun niihin ei saa enää päivityksiä, tuo puhelin on uusi ja siihen saa päivityksiä vielä ainakin 3-4 vuotta.

S10 toimii vieläkin oikein hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme