Ostin iPhonen!!
Aina ollut Android mutta nyt vaihtuu. Juuri tein tilauksen. iPhone 17 Pro yön sininen 💙 Pääasiallinen syys loistava kamera ja koko, en halua enää hirveän isoa puhelinta. Tilasin myös silikonikuoret, panssarilasin ja airtagin avaimiin. Harkinnassa oli myös Samsung Galaxy s25 mutta iPhone vei voiton. Edellinen puhelin OnePlus.
Kommentit (32)
Renault on ihan sama ja yhtä hyvä kaikin puolin kuin Mersu, Audi tai Bemari 😂
Iphone ei tuo mulle mitään sellaista mistä hyötyisin. Nykyinen 4 vuotta vanha 250e oneplus tekee ne asiat joita puhelimella teen vähintään yhtähyvin kuin iphone.
Vierailija kirjoitti:
Renault on ihan sama ja yhtä hyvä kaikin puolin kuin Mersu, Audi tai Bemari 😂
No viehän se paikasta toisee siinä missä muutkin eli ajaa asiansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, minä ostin powerin avajaisista 139€ samsung A26 5g puhelimen, siinä on paljon parempi hintalaatusuhde kuin sun iphonessasi. Tietty puhelimena iphone on paljon parempi, mutta se maksaa ihan liikaa suhteessa siihen mitä sillä rahalla saa.
Saahan vanhoja puhelimia ilmaiseksikin, niissä on äärettömän hyvä hinta-laatusuhde. Eli vielä parempi kuin sinulla.
Ei vanhoilla puhelimilla tee mitään kun niihin ei saa enää päivityksiä, tuo puhelin on uusi ja siihen saa päivityksiä vielä ainakin 3-4 vuotta.
On tainnut tulla direktiivi tai jokin muu vastaava että puhelimiin on tultava päivityksiä useamman vuoden ajan. en muista minimiä.
Toki jos puhelimelta vaatii että sillä voi soittaaa ja lähettää viestiä niin ihan joku halvin 150€ puhelin on hyvä. Itse kuvaan paljon niin vaatimustasoa puhelimelle on sitten eri luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Toki jos puhelimelta vaatii että sillä voi soittaaa ja lähettää viestiä niin ihan joku halvin 150€ puhelin on hyvä. Itse kuvaan paljon niin vaatimustasoa puhelimelle on sitten eri luokkaa.
Niin ja netin käyttö tietysti onnistuu halpis puhelimellakin
Vierailija kirjoitti:
Kyllä valokuvaukseen on ihan eri välineet kuin puhelin, T: valokuvausta harrastava.
Vierailija kirjoitti:
Iphone ei tuo mulle mitään sellaista mistä hyötyisin. Nykyinen 4 vuotta vanha 250e oneplus tekee ne asiat joita puhelimella teen vähintään yhtähyvin kuin iphone.
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä valokuvaukseen on ihan eri välineet kuin puhelin, T: valokuvausta harrastava.
On myös järkkäri toki mutta ei se aina ole mukana toisin kuin puhelin.
Airtag on kyllä kätevä ja mulla sähköpyörässä myös knog scout ja näitä ei tietty androidille saa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, minä ostin powerin avajaisista 139€ samsung A26 5g puhelimen, siinä on paljon parempi hintalaatusuhde kuin sun iphonessasi. Tietty puhelimena iphone on paljon parempi, mutta se maksaa ihan liikaa suhteessa siihen mitä sillä rahalla saa.
Saahan vanhoja puhelimia ilmaiseksikin, niissä on äärettömän hyvä hinta-laatusuhde. Eli vielä parempi kuin sinulla.
Ei vanhoilla puhelimilla tee mitään kun niihin ei saa enää päivityksiä, tuo puhelin on uusi ja siihen saa päivityksiä vielä ainakin 3-4 vuotta.
S10 toimii vieläkin oikein hyvin.
Tyhmiltä viedään aina rahat.