Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SDP tulee kieltämään tupakoinnin ensi vaalikaudella Suomessa kuten Työväenpuolue teki nyt Britanniassa

Vierailija
22.04.2026 |

Tupakointi on iljettävää persuilua joka sietää kitkeä maasta pois. Savuttelun aika on ohi, sitten vain höyrystellään. 💪 

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011959408.html

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maahanmuuttajat on ammuskellut Lapissa kettuja. 

Vierailija
22/42 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä verotuskohteita löytyy tupakan sijaan. Toinen juttu on, kuinka tupakoinnin aloittamattomuus  näkyy sairastuvuuden vähentymisenä ja kenties säästöinä.

Toisaalta tupakkaa virtaa nytkin jostain päin maailmaa. Jotkut polttavat ainoastaan näitä halpoja tuontikääryleitä. Jostain niitä virtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt kukaan ei vissiin ollut vielä tätä huomiota esittänyt: brittihallituksen asettama kielto on samaa mallia kuin aiemmin tehtiin Uudessa-Seelannissa. Briteissä siis vuonna 2009 tai sitä myöhemmin syntyneet eivät voi laillisesti ostaa tupakkaa. Tupakointia yleisesti ei ole kielletty. Uudessa-Seelannissa tehtiin vastaava laki aiemmin, mutta se on sittemmin kumottu.

Itse en ole kuullut, että tällaisen ajaminen olisi demareilla suunnitelmissa. Taitaa olla persupropagandaa koko aloitus.

Vierailija
24/42 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan eivät 800 euron samppanjoita kiellä.

T: Riikkuli

Vierailija
25/42 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mahdu mun kaaliin että miten jollekkin on toisen ihmisen röökaaminen niin helvetin tärkeä asia.

Ne on mun keuhkot ei sun. 

Terveys sitä terveys tätä. Se on minun päätös mitä keholleni teen.

Ja muutenkaan ei kaikkia kiinnosta elää ultraterveellisesti.

Joku tulee inisemään että siten keuhkosairaana tulen maksamaan yhteiskunnalle,ei päde.

Olen maksanut hoitoni satojen verojen muodossa moneen kertaan.

Vierailija
26/42 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään tuon takia jo äänestän demareita. Valtava säästö sairausmenoissa, ja demareita kannattavat matalapalkkaiset siivoojat jne. elvät huomattavasti kauemmin tukemassa Sdp:tä vaaleista vaaleihin

Vierailija
27/42 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli ihana uutinen.

Vierailija
28/42 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä verotuskohteita löytyy tupakan sijaan. Toinen juttu on, kuinka tupakoinnin aloittamattomuus  näkyy sairastuvuuden vähentymisenä ja kenties säästöinä.

Toisaalta tupakkaa virtaa nytkin jostain päin maailmaa. Jotkut polttavat ainoastaan näitä halpoja tuontikääryleitä. Jostain niitä virtaa.

En ole ostanut suomesta spaddua ikuisuuksiin.

60-70% halvemmalla saa kun on kontakteja.

Vierailija
29/42 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän röökaajien maksamista älyvapaista veroista on teillekkin ultraterveilijät kustannettu monia asioita.

Vierailija
30/42 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mahdu mun kaaliin että miten jollekkin on toisen ihmisen röökaaminen niin helvetin tärkeä asia.

Ne on mun keuhkot ei sun. 

Terveys sitä terveys tätä. Se on minun päätös mitä keholleni teen.

Ja muutenkaan ei kaikkia kiinnosta elää ultraterveellisesti.

Joku tulee inisemään että siten keuhkosairaana tulen maksamaan yhteiskunnalle,ei päde.

Olen maksanut hoitoni satojen verojen muodossa moneen kertaan.

Ja päätät ulosmitata maksamasi verot takaisin esim. syöpähoitojen katteeksi. Ähäpäs! Sain rahani takaisin keuhkosyvän siivittämänä!

Vierailija
31/42 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitten verotetaan sen tilalla? Eikun sori, aina voi ottaa lisää velkaa ja verottaa työssäkävijöitä.

Alkoholia voi verottaa enemmän.

Voi verottaa, mutta ei välttämättä lisää verotuloja tai vähennä alkoholin käyttöä. Sen sijaan se kaataa tehokkaasti ravintoloita. 

Ravintoilota ei tarvita. Yökerhotkin voisi määrätä sulkemaan ovensa kello 24.

Miksi?

Vierailija
32/42 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei rööki laittomaksi. Sitten myös kaikki tuonti hedelmät,avocadot sun muut kieltoon mitä te terveyshullut kulutatte sairaita määriä. On ilmastolle erittäin haitallista rahdata teille tankkereilla tarpeettomia ulkomaan hedelmiä. 

Vierailija
33/42 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli ihana uutinen.

Niinpä! Koska vaikuttaa Suomeen... ei mitenkään. Ja ihan mahtavaa jos joskus Suomeen tulisikin tuollainen kielto, rahaahan sillä tienaisi kun myisi pennuille pimeää röökiä. 

Vierailija
34/42 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes toivottavasti toteutuu meidän perheen äänet meneekin sitten demareille.

Vierailija
35/42 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röökinvastustajille tulee kova ikävä röökaajia siinä vaiheessa kun ne menetetyt verot siirretäänkin toisiin kohteisiin. Salakuljettajat nauravat partaansa ja uusia rikollisjengejä syntyy kuin sieniä sateella.

Vierailija
36/42 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tupakat tuodaan ulkomailta. He saavat rahat ja Suomi maksaa seuraukset. Toisaalta tämähän on luonnollista jatkumoa tuhon tiellä.

Vierailija
37/42 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä myrkyttäminen tulee kalliiksi yhteiskunnalle. Se on saatava loppumaan. Viinalle ja alkolle niin kovat verot että sauhuttelu ja ryypiskely loppuu. 

Vierailija
38/42 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsensä myrkyttäminen tulee kalliiksi yhteiskunnalle. Se on saatava loppumaan. Viinalle ja alkolle niin kovat verot että sauhuttelu ja ryypiskely loppuu. 

Tätähän kokeiltiin vajaa sata vuotta sitten. Meno muuttui sellaiseksi, että jopa kieltolakia vaatineet halusivat perua sen. Poliiseja ei ole tapettu koskaan niin paljon kuin silloin. Rikollisuus lisääntyi uusiin lukemiin. 

Vierailija
39/42 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskeille painovero. Karkit ja sun muu paskaruoka niin kovaan verotukseen että loppuu se itsensä myrkyttäminen.

Tulevat yhteiskunnalle huomattavasti kalliimmaksi kuin röökaajat.

Miten itsensä sairaaksi ja pois työelämästä syöminen on hyväksyttävää mutta röökaaminen ei. Tekopyhää.

Vierailija
40/42 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailta tuonti kasvaa ja laiton myynti lisääntyy. Nautintoaineiden kiellot eivät toimi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä