Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SDP tulee kieltämään tupakoinnin ensi vaalikaudella Suomessa kuten Työväenpuolue teki nyt Britanniassa

Vierailija
22.04.2026 |

Tupakointi on iljettävää persuilua joka sietää kitkeä maasta pois. Savuttelun aika on ohi, sitten vain höyrystellään. 💪 

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011959408.html

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mahdu mun kaaliin että miten jollekkin on toisen ihmisen röökaaminen niin helvetin tärkeä asia.

Ne on mun keuhkot ei sun. 

Terveys sitä terveys tätä. Se on minun päätös mitä keholleni teen.

Ja muutenkaan ei kaikkia kiinnosta elää ultraterveellisesti.

Joku tulee inisemään että siten keuhkosairaana tulen maksamaan yhteiskunnalle,ei päde.

Olen maksanut hoitoni satojen verojen muodossa moneen kertaan.

Ja päätät ulosmitata maksamasi verot takaisin esim. syöpähoitojen katteeksi. Ähäpäs! Sain rahani takaisin keuhkosyvän siivittämänä!

Ihan niin kuin sinä olet maksanut rintasyöpähoitosi maksamalla erillistä tissiveroa. Ai et ole?

Vierailija
42/42 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä verotuskohteita löytyy tupakan sijaan. Toinen juttu on, kuinka tupakoinnin aloittamattomuus  näkyy sairastuvuuden vähentymisenä ja kenties säästöinä.

Toisaalta tupakkaa virtaa nytkin jostain päin maailmaa. Jotkut polttavat ainoastaan näitä halpoja tuontikääryleitä. Jostain niitä virtaa.

Haluaisin nähdä sen lähteen, jonka mukaan tupakoitsija aiheuttaa lyhyemmän elinikänsä aikana enemmän terveydenhuollon kustannuksia kuin savuton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan