Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" nainen on kauneimmillaan saunapuhtaana/vastaheränneenä"

Vierailija
09.05.2007 |

Jänskä juttu kuitenkin, että saunapuhdasta/vastaherännyttä naista miehet eivät tuijottele yhtään.

Sen sijaan miehet kuolaten tuijottavt laittautunutta ja kauan peilin ääressä viipynyttä naista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalattomat silmäpussit ja tummat silmän aluset ja tyynyn painaumat poskella..

Vierailija
2/6 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa menee silmät punaiseksi ja aamulla on usein silmäpussit. Luulen, että jos olisin aina sen näköinen, ei minua kovin usein sanottaisi kauniiksi. En käytä paljoa meikiä tavallisesti, mutta kyllä kevyt meikki kummasti kaunistaa ainakin minua... Jotkut ihmiset ovat kyllä kauniita ilman meikkiä ja ehkä jopa saunan jälkeen ja aamuisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan katsele mieluiten mitään maalipönttöä. Aika moni mies pitää luonnonkauniista kasvoista.

Vierailija
4/6 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyt ehostus on paikallaan päivittäin, sen sijaan paksut rajaukset ja luonnottomat sävyt voi jättää pois.

Vierailija
5/6 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin meikkaan sen verran hillitysti, että keskivertomies ei varmaan edes huomaa, että olen meikannut. t. 3

Vierailija
6/6 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on normaalinpituiset ripset ja ne ovat tummat, samoin kulmakarvat. huulet on vähän kuin Angelina Joliella. Iho on hyvässä kunnossa. Olen alle 30v. En koe tarvitsevani meikkiä, vaikken kaunotar olekaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä