Mitä järkeä on perustaa perhe miehen kanssa, joka ei suostu edes pitämään omaa osuuttaan vanhempainvapaista?
Sellainen mies ei selvästi ole kovinkaan kiinnostunut isyydestä. Miksi kukaan nainen haluaisi lisääntyä lusmuilijan kanssa?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Ei haluakaan. Ks erojen määrä. Ne lusmut vain harvemmin kertovat etukäteen olevansa sellaisia.
Tätä minäkin mietin. Monet miehet haluavat hankkia lapsen vähän niin kuin lapset haluavat saada koiranpennun. Ajatellaan että olisihan sellainen nyt tosi kiva ja kavereillakin on, mutta jätetään kertomatta että mitään vastuuta siitä ei haluta kantaa.
-ap
Hän kantaa rahaa kun sää hoijat wauwaa! Mikä ongelma?
En ikinä hankkisi lasta miehen kanssa joka ei jää muutamaksi kuukaudeksi kotiin. Omani jäi, tosin mies ei olekaan suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ollut teille incelleille miesvauvoille suunnattu ketju.
Minä suostuin tehdä lapsen, kun oltiin sovittu, että hän hoitaa lastaan vähintään puolet. Ja onneksi hoitikin. Heräili mm yöllä syöttämään lasta pullosta, ettei mun tarvinut hoitaa kaikkia öitä. Piti myös vanhempainvapaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ollut teille incelleille miesvauvoille suunnattu ketju.
Mulla on ollut kuusi wauwaa ja vaimo kotona ja minä rahaa kantamassa. Olen siis wauwa
Ei haluakaan. Ks erojen määrä. Ne lusmut vain harvemmin kertovat etukäteen olevansa sellaisia.