Kyllä on Juha Itkoselta noloa itkeä siitä, että joku toinen vei hänen kirjan nimensä
Siis niinkin omaperäisestä nimestä on kysymys kuin Minun Amerikkani, jonka on julkaissut 10 vuotta sitten :D
https://www.hs.fi/popkulttuuri/art-2000011956891.html
Kommentit (58)
Karppinen on taas yksi nainen joka ei osaa kirjoittaa kuin itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä teidän nimittelemällä ämmällä on somessa melkein 30t seuraajaa että kyllä hänet melko moni tuntee
Kim Kardashianilla on 364 miljoonaa seuraajaa. Sinä epäilemättä yksi heistä.
Sinä pikemminkin, minä en usko että kukaan tuttavani jotain Kardashiania seuraa.
Naisen on pakko saada jo kirjan nimeen se MINÄ.
Mitä ap iniset, kun et edes lue kirjoja?
Kardashianit-ohjelma tuli mtv3:lta kuten Mari Karppinen.
Hän kertoo myös, että tuli toisiin ajatuksiin oman kirjansa nimestä jo ennen julkaisua, sillä matkakirjaksi tarkoitetusta kirjasta tulikin kuvaus Donald Trumpin valtaannoususta.
”Viimeinen osuus on kirjoitettu Trumpin virkaanastujaisissa Washingtonissa tammikuussa 2017. Tunnelma siellä oli sen verran synkkä, että en enää ollenkaan kokenut Amerikkaa omakseni. Kysyin kustantajalta tuskissani, voinko vielä vaihtaa nimeä. Se ei ollut silloin enää mahdollista.”
Vierailija kirjoitti:
Hän kertoo myös, että tuli toisiin ajatuksiin oman kirjansa nimestä jo ennen julkaisua, sillä matkakirjaksi tarkoitetusta kirjasta tulikin kuvaus Donald Trumpin valtaannoususta.
”Viimeinen osuus on kirjoitettu Trumpin virkaanastujaisissa Washingtonissa tammikuussa 2017. Tunnelma siellä oli sen verran synkkä, että en enää ollenkaan kokenut Amerikkaa omakseni. Kysyin kustantajalta tuskissani, voinko vielä vaihtaa nimeä. Se ei ollut silloin enää mahdollista.”
Hehe, kiitos tästä faktanmurusesta, joka kääntää pöydät. 😁
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo ole vain Itkosen yritys nostaa omaa kirjaansa.
EIköhän se ole juuri päinvastoin. Mari klikkitoimittajana nimesi kirjansa samoin kun Itkonen, jotta edes jotain kirjoitetaan Marin mölinöistä.
Kyllä on taas saakeli tehty iso asia. Jos minä olisin intohimoinen jenkkifani mitä en ole ja muuttaisin jenkkeihin. Asuisin siellä 10 vuotta ja haluaisin tehdä siitä ajasta kirjan, niin sen kirjan nimi olisi todennäköisesti "minun amerikka", koska siinä kirjassa todennäköisesti kertoisin MINUN näkemyksistä ja MINUN kokemuksista. En tiedä kummastakaan kirjasta yhtään mitään, mutta eiköhän se sisältö merkkaa enemmän onko se plagiointia vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo ole vain Itkosen yritys nostaa omaa kirjaansa.
EIköhän se ole juuri päinvastoin. Mari klikkitoimittajana nimesi kirjansa samoin kun Itkonen, jotta edes jotain kirjoitetaan Marin mölinöistä.
Kustantamo sen nimen päätti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on taas saakeli tehty iso asia. Jos minä olisin intohimoinen jenkkifani mitä en ole ja muuttaisin jenkkeihin. Asuisin siellä 10 vuotta ja haluaisin tehdä siitä ajasta kirjan, niin sen kirjan nimi olisi todennäköisesti "minun amerikka", koska siinä kirjassa todennäköisesti kertoisin MINUN näkemyksistä ja MINUN kokemuksista. En tiedä kummastakaan kirjasta yhtään mitään, mutta eiköhän se sisältö merkkaa enemmän onko se plagiointia vai ei.
SInä et taida usein kirjoittaa sitten someen mitään, jos kaikki on ison asian tekemistä mitä sinne kirjoittaa.
Yleensä kustantamo katsoo, ettei nimi ole sellainen että sen voisi sekoittaa johonkin toiseen myyntihyllyssä olevaan kirjaan. Hieman erikoista kun nyt kyseessä on sanasta samaan sama nimi saman aihepiirin kirjasta, mutta ehkä tässä on sitten katsottu julkaisuajankohtien olevan tarpeeksi kaukana toisistaan. sekaannuksen vaara on aina olemassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Juha Itkonen on niin menestynyt
Sori vaan mutta hän on kymmeniä tuhansia kertoja menestyneempi kuin se nevahöödämmä.
Juuri näin. Ei mulla muuta. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MTV3:n toimittajatar. Se talohan on laadustaan tunnettu 😆
Millainen idiootti käyttää tuollaista emojia,
Millainen ihminen noin ilkeästi haukkuu????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MTV3:n toimittajatar. Se talohan on laadustaan tunnettu 😆
Millainen ihminen noin ilkeästi haukkuu????
Se joka haukkuu toisia ämmiksi?
Vierailija kirjoitti:
Ei hän itkenyt, ainoastaan ihmetteli.
Mitäpä ihmeteltävää tuossa on? Kun kirjan nimi on hyvin geneerinen ja koostuu varmaan käytetyimmista sanoista kielessä mm. persoonapronominit ja maailman puhutuimman maan sekä talousveturin nimi, niin olen itse pikemminkin yllättynyt siitä, ettei kirjoja samalla nimellä ole vieläkin enemmän.
Taas omituinen otsikko... vei kirjan nimensä.