Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et ole saanut perintöä?

Vierailija
21.04.2026 |

Saa kertoa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki on vielä elossa.ja olen niin syöpänen että taian kupsahtaa ennen niitä.

Vierailija
22/31 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olllut omaisuutta. Molemmat vanhemmat on kuolleet. Isä kuoli 2020 ja äiti kuukausi sitten. Olen 33. Olisin halunnut pitää vanhempani kauemmin. Kuolivat 60 ja 62 vuotiaina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vanhempani ovat molemmat elossa. Mielummin näin että he elävät kuin että saisin heidän rahansa.

Vierailija
24/31 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katotaan jääkö mitään kunhan nyt äitini ensin kuolisi, hänen hallinnassa on isän kuolinpesä 

Isän kuolinpesä tietysti jää siltä osuudelta kuin on lasten perintö. Ei äiti saa laillisesti hävittää isän kuolinpesäosuutta vaikka hallitsisi sitä.

Vierailija
25/31 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuin perinnöstä ja se siirtyi suoraan aikuisille lapsille. 

Vierailija
26/31 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain faijalta 180 000e ulosottovelat selvitettäväksi ja kämpän, joka oli ulosmitattu, mistä silti piti maksaa mun kiinteistöveroa.

Vierailija
27/31 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuin KAIKESTA. Syyt: Perintö oli syrjässä olevan muuttotappiokunnan iän vanha rakennuskanta. Kunnon pommi. Rakennukset täynnä romua ja sälää pula-ajan meiningillä. Oma elämä rakentui jo vuosikymmenet kauas tästä paikkakunnasta. Välit vanhempiin menivät, kun avioeroani eivät hyväksyneet. Tehtiin selväksi, että ovat exän puolella ja miten kamala ihminen olen. Mikäpä siinä sitten.  

Lisäksi olin sisarussarjani ainoa, jolla olisi ollut rahaa osallistua väistämättömiin kustannuksiin. Kiinteistö- ja jätemaksuihin jne. Ei kiitos. Ainoa järkevä ja sielulle keveä ratkaisu oli antaa olla. En ole katunut.

En halunnut sieltä mitään. En mitään muuta, kuin että olisi kohdeltu asiallisesti. 

Vierailija
28/31 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan vaikka olen saanut perintöä metsaa, osuuden isovanhempien talosta ja osuuden tädin rahoista. 

Vierailija
29/31 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät vanhemmat. Ei ollut mitä jättää.

Vierailija
30/31 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olllut omaisuutta. Molemmat vanhemmat on kuolleet. Isä kuoli 2020 ja äiti kuukausi sitten. Olen 33. Olisin halunnut pitää vanhempani kauemmin. Kuolivat 60 ja 62 vuotiaina.

Osanottoni, kuolivat liian nuorina, ennen eläkeikään.  N66v

Vierailija
31/31 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin,miksen...sehän tässä ihmetyttää ja v i t u t t a a...muut tuntuu vetävän "hilloa" ja kiinteistöjä vähän sieltä sun täältä,ja kun katsoo kuolleita sukulaisia ja niiden jäämistön jakoa,niin on ihme nimiä perunkirjoituslistoilla saamassa vähintään tuhansia euroja..kyllä kyrsii..itse ei saa s-tana mitään noilta kuolleilta "natkuilta"..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme