Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleistä nuorilla tytöillä on ystävättären kanssa sekstailu?

Vierailija
21.04.2026 |

Moicca. Minun nuoruudessa 70-luvulla luulen, että me pojat, lähes jokainen harrastimme jonkin näköistä seksiin harjoittelua ennen kuin pääsimme tyttöjen kanssa seurustelemaan. Oli kikkelien vertailua,kimppa runkkailua ja minulla muutaman kerran myös kaverin kullin runkkaamista. Ihan mielenkiinnosta olisi kuulla kuinka yleistä tytöillä oli/on vastaavat asiat? Avokkini siveyden sipuli väittää ettei koskaan olisi kokenut mitään sellaista eikä usko sen olevan kovinkaan yleistä ja minun on sitä vaikea uskoa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän jännää ne tyttöjen yökyläilyreissut on sisältäneetkään? Ei tosin enää aikuisille mitään hirveän kiihottavaa.

Vierailija
2/6 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän on AP:n käsitys nuorista tytöistä? Hankimme ystävän kanssa lukion ekalla luokalla eli 16-17 vuotiaina salaa dildot jostain postimyynti luettelosta. Jännintä tässä oli se että vanhemmat eivät saaneet nähdä sitä postista tulevaa noutolappua, sillä silloin niissä kyllä luki lähettäjä selvästi ja varmasti olisi tullut selväksi mitä olimme puuhaamassa. Postia siis kytättiin viikko tolkulla ja koulustakin lintsattiin posteja tarkistamaan.

Onnistuimme sala hankinnoissamme ja noita tietty sitten yö-kyläillessä ja mökin aittarakennuksessa testailtiin 😳

Kumpikin erikseen ja sitten toisiamme tyydyttäen. Eli ensi orgasmit ainakin me molemmat koimme noin, yleisyydestä en tiedä, kun emme näistä tietty kellekkään muulle kertoneet emmekä kyselleet.

Myöhemmin hankimme joitain paristokäytteisiä vibroja ja niitäkin käytettiin yhdessä toisiamme kiusoitellen, mutta nämä leikit sitten loppuivat kun pojat tulivat kuvioihin. Tämmöistä 90-luvun puolivälin kieppeillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla/meillä siltä osin sama,että kyllä ne puolihomo hommat loppui kun tyttökaverit tuli kuvioihin mukaan.

Vierailija
4/6 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän on AP:n käsitys nuorista tytöistä? Hankimme ystävän kanssa lukion ekalla luokalla eli 16-17 vuotiaina salaa dildot jostain postimyynti luettelosta. Jännintä tässä oli se että vanhemmat eivät saaneet nähdä sitä postista tulevaa noutolappua, sillä silloin niissä kyllä luki lähettäjä selvästi ja varmasti olisi tullut selväksi mitä olimme puuhaamassa. Postia siis kytättiin viikko tolkulla ja koulustakin lintsattiin posteja tarkistamaan.

Onnistuimme sala hankinnoissamme ja noita tietty sitten yö-kyläillessä ja mökin aittarakennuksessa testailtiin 😳

Kumpikin erikseen ja sitten toisiamme tyydyttäen. Eli ensi orgasmit ainakin me molemmat koimme noin, yleisyydestä en tiedä, kun emme näistä tietty kellekkään muulle kertoneet emmekä kyselleet.

Myöhemmin hankimme joitain paristokäytteisiä vibroja ja niitäkin käytettiin yhdessä toisiamme kiusoitellen, mutta nämä leikit sitten loppuivat kun pojat tulivat kuvioihin. Tämmöistä 90-luvun puolivälin kieppeillä.

Ettekö tosiaan olleet saaneet orgasmia ennen 16-17 vuoden ikää?

Itsellä alkoi sormittelut 10-11 v ja monilla tyttökavereilla myös. Ja orgasmiin asti.

Vierailija
5/6 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ainakaan minä en ollut ja jos ystäväni ei valehdellut niin ei hänkään Ehkä me sitten oltiin 6v. jäljessä muita, jos kerran 10v. te muut olette jo aloittaneet. 

Vierailija
6/6 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut, että kukaan tuntemistani heterotytöistä/naisista olisi kaverin tai vieraamman naisen kanssa harrastanut seksiä. En ole edes kuullut, että se olis joku juttu, tollanen ihme harjoittelu ennen poikia. Mitkään murkkuiän pyjamabileet, teini-iän illanistujaiset tai etkot ennen baaria ei sisältäneet mitään eroottista.

Villeintä, mitä kukaan teki oli antaa kielari kaverille humalassa baarissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän