Ei ole mitenkään kaunista tämä muoti että naisten etuperse pullottaa salilla ulos pursuten housuista!
ei miehetkään urheile alushousuilla niin että pippeli pullottaa housujen läpi!
Kommentit (110)
ASEnteet on muuttuneet, vielä parikymmentä vuotta sitten oikein pilkattiin jos näkyi kamelinvarvas, enää ei ole onneksi semmoista, ehkä jotkut patavanhoilliset paheksuu kun eivät ymmärrä maailman muuttuneen.
Kyllä pullea kamelinvarvas on kaunis. Se ikäänkuin kutsuu täytettä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottumiskysymys, naisilla sellainen se värkki.
Hyi. Laita joku kenkälusikka housuihin, ettei mene housut pimppirakoon.
Mikä hätä sinulla on siitä, sehän on joka toisella meistä, miksi pitäisi piilotella muotoa, eihän se paljaana ole.
Yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö voi pitää löysempiä housuja? Vanhat kunnon "salihousut" (kasarilaiset tietävät) takaisin.
Trikoot ovat ehdottomasti parhaat urheillessa. Itse ainakin saan hiertymiä löysistä vaatteista. Naisen iho on herkempi kuin miehen.
Jos sinun silmiäsi sattuu, niin katsele muualle. Ongelma on sinun päässäsi ei naisten pukeutumisessa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pullea kamelinvarvas on kaunis. Se ikäänkuin kutsuu täytettä!
Näitähän sulle riittää ihailtavaksi, kun puolet kansasta on jo läskejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö voi pitää löysempiä housuja? Vanhat kunnon "salihousut" (kasarilaiset tietävät) takaisin.
Trikoot ovat ehdottomasti parhaat urheillessa. Itse ainakin saan hiertymiä löysistä vaatteista. Naisen iho on herkempi kuin miehen.
Jos sinun silmiäsi sattuu, niin katsele muualle. Ongelma on sinun päässäsi ei naisten pukeutumisessa.
Ja hah hah. Fakta on se, että haaroväli nimenomaan hankautuu tiukoilla vaatteilla. Parempi olisi pitää löysiä ja hengittävämpiä housuja.
Mä oon just ihmetellyt sitä muiden naisten taikinamaista kamelivarvasta. Ei mulla sellaista pulleaa kumpuilevaa kumpua ole vaikka varmasti ylimääräisiä kiloja ainakin viisi. Nykynaisten haarus on jotenkin erimallinen kuin viime vuosituhannella, ei mulla mitään kamelinvarvasta tule kun mulla on ihan peruspimppi millainen ennen oli kaikilla muillakin 😂
Mutta silti kannatan salihousujen paluuta. Ne oli ihan kamalat silloin ysärillä kun ne tuli mutta nyt niitä kaipaavat kaikki.
Monilla urheilevilla miehillä piirtyy vaatteiden läpi etukakkapökäle. Esim painijoilla ja pyöräilijöillä.
Kaikkia lihaksiahan kehitetään kuntosalilla, miksei sitten tätäkin mahanalaista röllikkää saisi kiinteyttää.
Hyvää hiivaa vaan kaikille, jotka nirhaavat tekokuituhousut pinpin rakoon.
Kamalan näköistä kun naisella on imu päällä !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään tarvetta sellaiseen. Katso muualle.
Vierailija kirjoitti:
Mikä etuperse?
Pillu.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on etuperse.
frontie
Vierailija kirjoitti:
Mä oon just ihmetellyt sitä muiden naisten taikinamaista kamelivarvasta. Ei mulla sellaista pulleaa kumpuilevaa kumpua ole vaikka varmasti ylimääräisiä kiloja ainakin viisi. Nykynaisten haarus on jotenkin erimallinen kuin viime vuosituhannella, ei mulla mitään kamelinvarvasta tule kun mulla on ihan peruspimppi millainen ennen oli kaikilla muillakin 😂
Mutta silti kannatan salihousujen paluuta. Ne oli ihan kamalat silloin ysärillä kun ne tuli mutta nyt niitä kaipaavat kaikki.
Sama. No taikinaahan nykyihmiset suurimmaksi osaksi ovat. Näkyvät lihakset ja jänteet ovat haavetta vain sekä naisilla että miehillä. Ennen vanhaan ihmiset näyttivät hiukan sporttisilta, vaikka eivät olisi päivääkään urheilleet, nykyään vaikka kävisivät salilla, näyttävät löysiltä taikinakasoilta. Ja pullea häpy on oksettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hah hah. Fakta on se, että haaroväli nimenomaan hankautuu tiukoilla vaatteilla. Parempi olisi pitää löysiä ja hengittävämpiä housuja.
Löysät vaatteet hiertävät ainakin minua urheillessa. Napakat pysyvät paikallaan kuin rakkolaastari ja hiertymiä ei tule.
Itsekin naisena käytän trikoita salilla, mutta varmistan kyllä ettei mitään kamelinvarvasta ole näkyvissä. Jos se näkyy on trikoot joko liian pienet tai liian ylös kiskottu.
Mielestäni liian paljastava pukeutuminen ei kuulu salille. Siellä ollaan ensisijaisesti kuntoilemassa ei esittelemässä itseään eikä ainakaan elintään. Ja pätee molempiin sukupuoliin.
Vierailija kirjoitti:
Eikä pelkästään salilla... :/
Spandexeilla on usein väännettynä erektio vatsa vasten. Siinä se sitten hankautuu raivopolkiessa ja karjuessa.
Jos häppärit vähän pilkistävät niin keneltä se on pois?
Paluu koulun biologiantunnille on suositeltavaa, jos luulet, että perse on edessä ja takana.