Miten ihminen uskaltaa pettää?
Tulee suurella todennäköisyydellä sukupuolitauteja, jotka tarttuvat sitten puolisolle. Vai käyvätkö testeissä aina pettämisten jälkeen?
Kommentit (80)
Tämä. Poikkeava moraalikoodisto ja nautinto toisen luottamuksen rikkomisesta/satuttamisesta.
Miski tyytyisin yhteen mieheen? Siinähän menisi paremmat miehet ihan sivu suun ja naisen kuuluu aina etsiä itselleen parempaa. Kyllä miesten kuuluu ymmärtää että niihin sitoudutaan vain väliaikaisesti kunnes löytyy parempi mies minulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei narsisti sika välitä mikä voisi olla toiselle epämieluista,kunhan itse viihtyy.
Sekä naisnarsisti tai miesnarsisti sama homma.
Puolet ihmisistä sukupuoleen katsomatta pettää joskus.
Narsisteja on alle 2% väestöstä.Höpö höpö. Noin 15 prosenttia pettää, ja näistäkin 10 on jollakin tapaa häiriintyneitä.
Siltikään narsisteja ei ole noin paljoa. Myös ilman persoonallisuushäiriötä voi pettää. Tai sitten voi olla jokin mielen sairaus.
Ei terve ihminen petä ketään, puolisoa, tuttavaa, työkaveria, naapuria.
Pipipäitten hommeleita.
Ja aatelkaa, tuosta puhutaan niin että kaikkihan sitä tekee, yritetään normalisoida.
Oksenkys lentää ja kaarella kuinka kuvottavia ovat huorintekijät.
Vierailija kirjoitti:
Ei terve ihminen petä ketään, puolisoa, tuttavaa, työkaveria, naapuria.
Pipipäitten hommeleita.
Ja aatelkaa, tuosta puhutaan niin että kaikkihan sitä tekee, yritetään normalisoida.
Oksenkys lentää ja kaarella kuinka kuvottavia ovat huorintekijät.
Korj.
oksennus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei narsisti sika välitä mikä voisi olla toiselle epämieluista,kunhan itse viihtyy.
Narsisteja on alle 2% väestöstä.Höpö höpö. Noin 15 prosenttia pettää, ja näistäkin 10 on jollakin tapaa häiriintyneitä.
Siltikään narsisteja ei ole noin paljoa. Myös ilman persoonallisuushäiriötä voi pettää. Tai sitten voi olla jokin mielen sairaus.
Myös epävakaat pettävät helposti ja bipot. Häiriöitä nuokin. Sen sijaan normaali ihminen elää avoimessa suhteessa jos kaipaa useampia kumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
Naisen pettäminen on hätähuuto parisuhteessa.
Kyllä. Nainen ei saa parisuhteessa tarpeeksi, eikä tarpeeksi laadukasta seksiä, silloin helposti tulee hakeneeksi sitä muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös epävakaat pettävät helposti ja bipot. Häiriöitä nuokin. Sen sijaan normaali ihminen elää avoimessa suhteessa jos kaipaa useampia kumppaneita.
Epävakaa on persoonallisuushäiriö, kuten narsistinenkin. Persoonallisuushäiriö ei ole sairaus.
Bipolaarinen taas on mielialahäiriö, eli mielen sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Nainen ei saa parisuhteessa tarpeeksi, eikä tarpeeksi laadukasta seksiä, silloin helposti tulee hakeneeksi sitä muualta.
Ei se selittely silti vapauta vastuusta.
Mä näen että ennemminkin kuinka alas voi vajota että sallii tuollaisen käytöksen itseltään. Siinä ylittyy sellainen raja että kumppanin tunteilla/henkisellä hyvinvoinnilla ei ole merkitystä. Kyllähän tuosta jää kiinni jossain kohtaa ja silloin se oma p*skamaisuus on kohdattava. Silloin se sattuu vain kaikkia enemmän. Ikinä ei pidä pyörittää kahta ihmistä samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epävakaa on persoonallisuushäiriö, kuten narsistinenkin. Persoonallisuushäiriö ei ole sairaus.
Bipolaarinen taas on mielialahäiriö, eli mielen sairaus.
Mielialahäiriö on myös häiriö. Vain psykoottistasoinen bipo ykkönen on ns mielisairaus. Itse en edes usko tuon kakkosen olemassaoloon, ovat ihan vaan pershäröjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä siinä ole vastuuta ei miehellä, ei naisella. Tehtyä i kumpikaan saa tekemättömäksi, joten mitä tuollaista mietiskelemään. Elämä jatkuu.
Jos nyt ei jotain narkkareita lasketa niin onkohan edes joka sadannella ihmisella sukupuolitautia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Ei kaikilla ole tauteja. Ja kumia voi käyttää.
Esim. klamydia tarttuu todella helposti. Kondomi ei auta.
Niinkö? Olin joissakin elämänvaiheissa aika vilkas. Ennen parisuhteita tein testit ja oletin toisenkin tehneen. No en ole pettänyt, mutta ei ikinä mitään, tiesin joidenkin olevan tosi vapaamielisiä, silti olin kanssaan. Siis olen ollut ilman kumia noin 30 naisen kanssa, joista esimerkiksi yksi sanoi olleensa 200 miehen kanssa, jälkeenpäin.
Vierailija kirjoitti:
No sitten ne taudit vain hoidettaisiin ja elämä jatkuu.
Jännitystähän noilla yleensä haetaan. Itse en ainakaan mitään parisuhdetta ole sivusuhteista koskaan etsinyt.
Mitä enemmän olen ollut kotona, lasten kanssa, sitä enemmän olen tarvinnut jännitystä. Kaikille ei kotiäitiys sovi.
Nyt sitten taas kun olen koulutusta vastaavassa työssä, se tyydyttää jännityksen tarpeeni. Tapahtumia on tarpeeksi.
Ymmärrätkö, että kaikki taudit ei ole hoidettavissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä siinä ole vastuuta ei miehellä, ei naisella. Tehtyä i kumpikaan saa tekemättömäksi, joten mitä tuollaista mietiskelemään. Elämä jatkuu.
Ajattelet varmaan samoin ihmisten pahoinpitelystäkin. Jatkuuhan se elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten ne taudit vain hoidettaisiin ja elämä jatkuu.
Jännitystähän noilla yleensä haetaan. Itse en ainakaan mitään parisuhdetta ole sivusuhteista koskaan etsinyt.
Mitä enemmän olen ollut kotona, lasten kanssa, sitä enemmän olen tarvinnut jännitystä. Kaikille ei kotiäitiys sovi.
Nyt sitten taas kun olen koulutusta vastaavassa työssä, se tyydyttää jännityksen tarpeeni. Tapahtumia on tarpeeksi.Ymmärrätkö, että kaikki taudit ei ole hoidettavissa?
Sitten vaan todetaan, että kävi huono tuuri ja jatketaan elämää. Esimerkiksi HIV on helposti hoidettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti siinä on vastuu. Esimerkiksi sukupuolitaudin tartuttaminen välinpitämättömyyttään kumppanille on ihan rikos. Sen lisäksi toisen luottamuksen rikkominen voi johtaa jopa im:aan. On jotenkin täysin sairasta edes ajatella pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt ei jotain narkkareita lasketa niin onkohan edes joka sadannella ihmisella sukupuolitautia?
Noin yksinkertaisesti ei voi laskea. Vanhukset eivät ole seksuaalisesti aktiivisia, ainakaan yhdyntämielessä eli heitä ei lasketa, eikä lapsia tietenkään. 16-75 vuotiaat voidaan laskea mukaan ja heistä ovat riskiryhmä ne joilla on ollut useita kumppaneita.
Nainenko pettäjänä on hätähuuto. Vai mitä meinaat.