Hääkutsusta kieltäytyminen ilman isoa selitystä
Oletteko kieltäytyneet hääkutsusta ilman että olette selittäneet syytä?
Tuliko draamaa vai saiko rauhassa hoitaa asian?
Haluan kieltäytyä yhden ns.kaverin häistä ilman että selitän liikaa.
Kommentit (88)
Olen harrastanut seksiä sekä sulhasen että hänen isänsä kanssa. Olisi ollut vähän vaivaannuttava tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen pakko on mennä häihin? Muinaisjäänne menneisyydestä. Vähän ajan päästä avioero ja yh.n lapset, elatusavuista tappelevat ja ehkä mies hylkää pentunsa. Löytää nuoremman.
Onpa ankea ajatusmaailma näin häitä rakastavan näkökulmasta. :D
Osallistutko synttäreille, vaikka päivänsankari kuolee joskus?
Osallistutko valmistujaisiin, vaikka voihan juhlakalusta tulla vaikka pitkäaikaistyötön?
Osallistutko hautajaisiin, kun eihän se muisteltava ihminen edes tiedä keitä on paikalla?
Missään muissa juhlissa ei odotuteta vieraita näännyksiin juhlapaikan pihalla kaatosateessa tai paahtavassa helteessä, eikä kuunnella piinaavia puheita tai leikitä tuskallisia pakkoleikkejä yhden skumppalasin ja kahden kahvilupillisen voimin tuntikausia.
Kieltäydyn häistä aina, jos kutsu tulee, nyt kun läheisteni häät on juhlittu.
Toinen häitä vihaava
Erikoista. En ole ikinä ollut tuonkaltaisissa häissä, luojan kiitos.
Aina on ruoka ollut hyvää, juoma virrannut ja musiikki soinut.
Metelihän siitä syntyi kun en suostunut menemään äitini ja sen miehen häihin.
Vierailija kirjoitti:
Itse en kyllä kieltäydy ilman syytä. Ainahan se on kiva juhlia ja syödä hyvin. Jotkut jopa juo hyvin. Itse en enää nykyään.
Tosin sekin, että ei halua mennä on ihan pätevä syy. Eikä sitä tarvitse selittää auki. Harvemmin vaan tulee vastaan häitä joihin ei millään halua mennä.
M44
Asioitasi.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan syntyisi meteli jos äitisi ei tulisi sinun häihin ja äitisi olisikin itsekäs narsisti
Vierailija kirjoitti:
No ei ihme, onhan se törppöä käytöstä.
No niin itsellä tilanne ohi että sain laitettua kieltävän vastauksen asiallisesti ja se meni hyvin. Itsellä taustalla trauma että kaverit suuttuu ja eristää porukasta päähänpistojen perusteella, joten siksi oli vaikeaa myös. Nyt saan huokaista helpotuksesta kun meni hyvin. Mutta terve kaverisuhde tämä ei ole, jos jännittää tavallisia keskusteluja näin. Aion nyt hitaasti alkaa vetäytyä taka-alalle.
-ap
Kyllä häät olivat karmeita jo 20 vuotta sitten. Muutamat mukavat tosin olen juhlinut, juuri tuohon aikaan.