Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sitoutumiskammoinen mies sanoi, että hänen on ylipäätään vaikea sitoutua

Vierailija
20.04.2026 |

Kysyin sitten eilen, että tietääkö hän mitkä ovat tärkeimpiä asioita sitoutumisessa. Ei tiennyt. Mitä itsellenne tulee mieleen? 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutumiskammoinen tarkoittaa ettei ole oikeasti ihastunut. 

Vierailija
2/3 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on sitoutumiskammo ja pelkään oman vapauden menetystä. En siis sitä että haluaisin muita kumppaneita vaan että pitäisi tehdä kompromisseja arkielämässä. En esimerkiksi ole kiinnostunut irtosuhteista enkä ihastu kovin usein. 

Jos haluan vaikkapa lähteä matkoille niin pitäisi ottaa toinen huomioon. Tai jos haluan omaa aikaa omien harrastusten parissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miestä. Ihan kaikki muut ihmiset tässä elämässä kenen kanssa olen ollut tekemisissä kukuunotramatta äitiäni on pettänyt luottamuksen vain että saa satutettua minua mahdollisimman paljon. Naiset vaatii aina miestä sitoutumaan naiseen mutta naiset ei suostu sitoutumaan kuin korkeintaa omiin tunteisiin ja omiin haluihin.

Edellisessäkin parisuhteessani joka kesti kaksi vuotta nainen halusi minun sitoutuvan hänen koko elämälläni, omaisuudellani ja varallisuudellani mutta tämän kahden vuoden aikana tämä kyseinen nainen petti minua kahdeksan eri ihmisen kanssa ja osan kanssa useita kertoja. Tämä sama vaatimus minun sitoutumisesta ja naisen pettämisestä on toistunut ihan jokaisessa parisuhteessani tämän elämän aikana riippumatta naisesta ja naisen tyylistä. Naiset ovat normalisoineey pettämisen ja joka nainen sitä harrastaa niin naisiin ei voi luottaa eikö naisiin kannata sitoutua koko elämällään.

Minua haukutaan aina sitoutumiskammoiseksi niin siinähän haukkuu minulle se on vain itsesuojelua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä