Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olemn 34 v vielä kaunis ja tyttömäisen kaunis vaikka luulin et sitä rupsahtaa jo 30v

Vierailija
20.04.2026 |

Jatkuvasti saan kuulla että olen nätti tyttö

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omakehu paskalle haisee!

Siis mähän näpäytin niitä ketkä sanoo et naiset rupsahtaa 25 vuotiaina!

Normaalilla älyllä varustettu kyllä tunnistaa ne trolleiksi joissa tuollaista väitetään.

Vierailija
22/46 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se rupsahdus tulee viimeistään 45v iässä.

Ei kai se sitten enää haittaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin tuossa iässä mielestäni parhaimmillani. Kysyttiin paperit, kun ostin tupakkaa 33-vuotiaana. Alamäki alkoi sitten aika pian, kun elämä täyttyi huolilla ja unettomuudella. Että muista olla huoleton ja yritä nukkua tarpeeksi.

Vierailija
24/46 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Espanjassa kolmekymppiset lähes kaikki edelleen todella nuorekkaan näköisiä ja kauniita. Lisäksi hyväkroppaisia, koska pitävät itsestään huolta ja treenaavat. Suomessa asia on päinvastoin, sillä naiset päästävät itsensä menemään tosi aikaisin, ja muuttuvat muovailuvahaa muistuttaviksi läskikasoiksi, mikä tietysti vanhentaa ja näkyy naamassa.

Vierailija
25/46 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset rupsahtaa aikaisemmin kun toiset, riippuu geeneistä ja elämäntavoista, mutta yleensä pahempi rupsahtaminen alkaa näkyä hyvilläkin elintavoilla noin 50 vuoden kieppeillä. 

Vierailija
26/46 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasiamaailmassa on mukava elää. Tosiasiassa olet jo rupsahtanut vanha kääkkä.

Vierailija
27/46 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pohjoismaiset keskimäärin näyttävät nuoremmilta kuin etelämaiden auringossa grillatut asukkaat.

Vierailija
28/46 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja vahvistaa sanonnan "Moni kakku päältä kaunis". Kirjoitustaidottomuus kertoo aloittajan olevan yhteiskunnan alemmilta portailta ja siten huonoa vaimoainesta.

Vierailija
29/46 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja tyttömäisen kaunis! Ja sanoinko jo, että kauniskin vielä? 🤣

Vierailija
30/46 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja vahvistaa sanonnan "Moni kakku päältä kaunis". Kirjoitustaidottomuus kertoo aloittajan olevan yhteiskunnan alemmilta portailta ja siten huonoa vaimoainesta.

Oho uusi näppis

Vierailija
31/46 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voi kuvitella kaikenlaista, kun on narsistinen luonne. Kehujat eivät välttämättä ole kummoisia itsekään!

Vierailija
32/46 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse voi kuvitella kaikenlaista, kun on narsistinen luonne. Kehujat eivät välttämättä ole kummoisia itsekään!

Nokun rummoksi haukuttiin

Vierailija
33/46 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuottaako oikeinkirjoitus aloittajalle fyysistä kipua, vai estääkö suonissa virtaava mustalaisveri oikeinkirjoituksen?

Vierailija
34/46 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuminen on tärkeintä. 

Vierailija
35/46 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin rupsahtaa vasta yli 55-v. Mutta edelleen käyn salilla ja menen helposti 10 v nuoremmasta, ensimmäiset harmaat piti värjätä juuri piiloon ja olen nyt 63.

Vierailija
36/46 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttömäisen kaunis persu? Älä naurata. Tyttömäisiähän teistä (huonossa mielessä, ei maanpuolustusisänmaallistyttömäisesti kuten vapaaehtoisena armeijan suorittaneet nuoret naiset) moni on, mutta kauniita ei yksikään.

Vierailija
37/46 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho jopa kikattaa tyttömäisesti ja koukistaa polvensa yhteen, ettei tulisi pissat housuun.

Vierailija
38/46 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai 30+ näyttää nuorekkaalta ja sitä rataa, koska on nuori. Huoli pois, voin luvata että seuraavat 15 vuotta ovat ohi ennen kuin kerkeät kissaa sanoa. Sitten tunnet ne samat tunteet jotka me nyt 50+ vuotiaat koemme tällä hetkellä. Elämä on kuin perhosen siiven isku....puf

Vierailija
39/46 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai 30+ näyttää nuorekkaalta ja sitä rataa, koska on nuori. Huoli pois, voin luvata että seuraavat 15 vuotta ovat ohi ennen kuin kerkeät kissaa sanoa. Sitten tunnet ne samat tunteet jotka me nyt 50+ vuotiaat koemme tällä hetkellä. Elämä on kuin perhosen siiven isku....puf

Eli se oli vale, et vanhemmiten kaunistuu? t. ap

Vierailija
40/46 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan täällä on ankeuttajia. Monet on oikeasti vielä tyttömäisiä 35 vuotiaana eikä siinä ole mitään kummallista. Eikä toisaalta siinäkään että alkaa jo olla rupsahtanut, niin me ollaan yksilöitä kaikki. Osa on tosi iäkkään näköisiä nuorena ja osa tuntuu aina näyttävän ikäistään vähintään 15 v nuoremmalta.

Eikä näille mitään voi. Minäkin olin tosi lapsenkasvoinen ja tyttömäinen kolmekymppisenä. Sitten elämääni tuli vuosia kestänyt ajanjakso, joka oli todella stressaava. Stressi, unettomuus ja aliravitsemus saivat minut rupsahtamaan hämmästyttävän nopeasti ja tuntuu kuin vuodessa olisin vanhentunut 10 vuotta. Elämä on. Olen kiitollinen että saan vanheta, ryppyjen kanssa tai ilman, kaikilla ei ole sitä etuoikeutta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi