Kävin kampaajalla, todella masentavaa nähdä siinä kirkkaassa valossa oma rupsahtava naama ja ohut tukka
Kaikki juonteet oikein korostui. Suupielissä syvät juonteet ja näemmä leuanalushelttakin on jo edestä katsottuna kuin vanhan ukon kurttuinen kivespussi. Ihan hirveän näköinen. Ja ne hiukset: ohuet ja harvat päältä eikä mikään käsittely tai hoitoaine asiaa muuksi muuta.
Aika kurjaa tää ikääntyminen, kroppa pettää ja naama valahtaa, tuntuu että siinä nelivitosena tuli ihan järkyttävä romahdus näiden suhteen. Taidan alkaa säästämään plastiikkakirurgiseen käsittelyyn, tuo leukaheltta on saatava pois.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihoa on hoidettava jo nuorena niin ei tuu kalkkunahelttaa leuan alle. Rypyt ei haittaa, roikkuvat heltat enemmän.
Minusta tuntuu että se heltta on enemmänkin geneettinen juttu, kaikille ei tule vaikkei rasvaisi kaulaansa koskaan ja joillekin tulee vaikka tekisi mitä.
Enemmän tuohon vaikuttaa ryhti, kasvojen lihakset ja muutenkin lihaskunto, ei niinkään voiteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihoa on hoidettava jo nuorena niin ei tuu kalkkunahelttaa leuan alle. Rypyt ei haittaa, roikkuvat heltat enemmän.
Minusta tuntuu että se heltta on enemmänkin geneettinen juttu, kaikille ei tule vaikkei rasvaisi kaulaansa koskaan ja joillekin tulee vaikka tekisi mitä.
Samaa mieltä. Kuten "allit" ja muut vastaavat. En tietenkään tarkoita etteikö jo terveyssyistä olisi hyvä katsoa mitä suuhunsa laittaa ja liikkua mutta on asioita joille ei vain voi mitään vaikka kuinka tunnollisesti yrittäisi ehkäistä.
Kampaamonpeili ja passikuva,pahimmat itsetunnon laskijat.
Tämä minulle tuttua jo ennen keski-ikää.
Palauttavat kummasti aina maanpinnalle,ettei sitä ihan filmitähdeltä näyttänytkään.
Takaa kuin Marilyn Monroe,edestä kuin Esa Pakarinen.
Mä en uskalla enää mennäkään, kun jo kolmekymppisenä meinasin saada paniikkikohtauksen ko. syystä. Monestihan sovituskopeissa on päinvastoin imartelevat peilit ja valot, mutta kampaajalla halutaan, että asiakas kituu sen pari tuntia itseään "ihaillen" ja itkua nieleskellen. Outo juttu kyllä.
Heltta tulee leuan alle, jos on paljon katsellut alasuuntaan vaikka tietokoneruutua, ei ole jumpannut lihaksia, jotka vaikuttavat kaulaan, on lihonut ja sitten laihtunut ja jos on jättänyt kaulan ihoa hoitamatta. Genetiikkaa siihen liittyy korkeintaan siten, että samat pahat tavat ja asiat tuppaavat toistua suvussa.
Mukavaa näin miehenä kun koko ajan muutun vain komeammaksi
T M42
Kampaajalla näyttää aina kauhealta! Varsinkin ja usein monella kampaajalla on upeat hiukset ja kiva meikki, niin siinä tukka märkänä, viitta päällä, ei näytä kovin ihmeelliseltä.
Vierailija kirjoitti:
Heltta tulee leuan alle, jos on paljon katsellut alasuuntaan vaikka tietokoneruutua, ei ole jumpannut lihaksia, jotka vaikuttavat kaulaan, on lihonut ja sitten laihtunut ja jos on jättänyt kaulan ihoa hoitamatta. Genetiikkaa siihen liittyy korkeintaan siten, että samat pahat tavat ja asiat tuppaavat toistua suvussa.
Mulla on ollut jo nuoresta asti, ja hoikka olen ollut aina. Millään noista ei tainnut olla silloin merkitystä. Ehkä olen poikkeustapaus.
Paras konsti on etsiä elämään muuta sisältöä. Vääjäämätöntä vastaan on turha taistella, ja elämänlaatu kärsii, kun aina vaan bongaat uusia repsahtaneita kohtia vaikka yhden korjaisitkin. Ei se oikeasti haittaa, että naama tai heltta roikkuu. Tsemppiä!
Huomasin vähän alle viisikymppisenä, että mun päänahka ei oikeesti kestä mitään kemiallisia käsittelyjä ja tukka sen kuin harveni. Aloin värjätä hiukset itse luonnonväreillä (mm. Cultivator's -sarja) ja pestä sulfaatittomalla shampoolla, ja kas, tukka alkoi elpyä ja on nykyään paksumpi.
Paitsi ravinnolla, myös lihaskunnolla on oikeasti suuri merkitys ulkonäköön ja hyvinvointiin. Kasvoissakin on lihaksia, eikä niiden jumppaaminen maksa mitään mutta auttaa pitämään piirteet ryhdikkäinä ja ihon hehkeänä.
n55
Osta kunnon meikit ja kasvotuotteet sun hipiälle niin auttaa kummasti. Sokoksella -25% kosmetiikka just nyt. Ohenevalle hiukselle ei voi muuta kuin kuin ostaa peruukin. Peruukit jotka on tehty oikeasta hiuksesta on nykyisin todella suosittuja ja istuu hyvin lyhyisiin hiuksiin. Turha valitella kun ratkaisuja löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen vanhenee. Ryppyjä tulee, mutta ei turhaan. Eletty elämä näkyy. Hollywoodin leikellyt ja kiristetyt ihot ovat aika kammottavia. Lisäksi vielä pakkelia 1/2 cm päällä. Tärkeintä on pyrkiä pitämään paino kurissa ja liikkua riittävästi. Sekä tietysti syödä monipuolisesti.
Joo ja ne järkyttävät kotkankynnet, hirveät ripset, hiustenpidennykset, huulten turvotukset. Puhuttamakaan tissien suurennuksista. Oikeastiko ne amerikkalaiset kuvittelee olevansa kauniimpia noin laitettuina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä leikkaan itse oman otsatukkani, helppoa. Työttömät valittaa kun eivät pääse kampaajalle kun se maksaa liikaa. Herran tähden sekö se on tärkeintä? Mä käyn kerran vuodessa lyhentämässä latvat.
Niin, asiat mittasuhteisiin. Ehkä se hienosti leikattu/värjätty/käsitelty tukka näyttää hyvältä tinderissä.
Työnantajat mieluummin ottaa sen, josta näkee heti, ettei aikoihin ole hakija kampaajalla ollut?
Ai tinderistäkö nykyään työntekijöitä haetaan?
Vierailija kirjoitti:
Huomasin vähän alle viisikymppisenä, että mun päänahka ei oikeesti kestä mitään kemiallisia käsittelyjä ja tukka sen kuin harveni. Aloin värjätä hiukset itse luonnonväreillä (mm. Cultivator's -sarja) ja pestä sulfaatittomalla shampoolla, ja kas, tukka alkoi elpyä ja on nykyään paksumpi.
Paitsi ravinnolla, myös lihaskunnolla on oikeasti suuri merkitys ulkonäköön ja hyvinvointiin. Kasvoissakin on lihaksia, eikä niiden jumppaaminen maksa mitään mutta auttaa pitämään piirteet ryhdikkäinä ja ihon hehkeänä.
n55
En ole varmaan kymmeneen vuoteen värjännyt hiuksiani. Shampoita olen vuosien varrella kokeillut jos vaikka mitä mutta kun ei niitä hiuksia ole niin niitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Kampaamonpeili ja passikuva,pahimmat itsetunnon laskijat.
Tämä minulle tuttua jo ennen keski-ikää.
Palauttavat kummasti aina maanpinnalle,ettei sitä ihan filmitähdeltä näyttänytkään.
Takaa kuin Marilyn Monroe,edestä kuin Esa Pakarinen.
Paras kommentti ikinä! 👍
Vierailija kirjoitti:
Osta kunnon meikit ja kasvotuotteet sun hipiälle niin auttaa kummasti. Sokoksella -25% kosmetiikka just nyt. Ohenevalle hiukselle ei voi muuta kuin kuin ostaa peruukin. Peruukit jotka on tehty oikeasta hiuksesta on nykyisin todella suosittuja ja istuu hyvin lyhyisiin hiuksiin. Turha valitella kun ratkaisuja löytyy.
Mulla on meikit ja kasvojenhoitotuotteet laadukkaita. Ei ne piilota valahtavaa ihoa, väriä vähän korjaavat.
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa näin miehenä kun koko ajan muutun vain komeammaksi
T M42
Ikänäkö :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä se kuitenkaan estä ap:tä vetämään oikealle vain top 1% miehet tinderissä
Ymmärtänet että tuo on sun omaa kuvitelmaa.
Ja vielä luulee, että kun hän on tinderissä, niin kaikki muutkin ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on.
Jonkin verran auttaa kasvisruokavalio, sokerin pois jättäminen ja auringossa palamisen välttely, alko pois myös.
Itse olen 47 ja naama on rypytön, ei ole helttaakaan. Tein elintapamuutoksen vuosi sitten ja olen freesimmän näköinen nyt kuin 10 vuotta sitten. Suosittelen.Sä olet voittanut geenilotossa ryppyjen ja helttojen suhteen.
Harvemmin alle 50 vuotias kovin tupsahtanut onkaan. Siihen mitään geenilottoa tarvitse eikä erikoista ruokavaliota
Työnantajat mieluummin ottaa sen, josta näkee heti, ettei aikoihin ole hakija kampaajalla ollut?