Kävin kampaajalla, todella masentavaa nähdä siinä kirkkaassa valossa oma rupsahtava naama ja ohut tukka
Kaikki juonteet oikein korostui. Suupielissä syvät juonteet ja näemmä leuanalushelttakin on jo edestä katsottuna kuin vanhan ukon kurttuinen kivespussi. Ihan hirveän näköinen. Ja ne hiukset: ohuet ja harvat päältä eikä mikään käsittely tai hoitoaine asiaa muuksi muuta.
Aika kurjaa tää ikääntyminen, kroppa pettää ja naama valahtaa, tuntuu että siinä nelivitosena tuli ihan järkyttävä romahdus näiden suhteen. Taidan alkaa säästämään plastiikkakirurgiseen käsittelyyn, tuo leukaheltta on saatava pois.
Kommentit (81)
Höps, höps. Hymyile iloisesti, silmät tuikkien, ja ketään ei kiinnosta nuo luettemasi havainnot.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on.
Jonkin verran auttaa kasvisruokavalio, sokerin pois jättäminen ja auringossa palamisen välttely, alko pois myös.
Itse olen 47 ja naama on rypytön, ei ole helttaakaan. Tein elintapamuutoksen vuosi sitten ja olen freesimmän näköinen nyt kuin 10 vuotta sitten. Suosittelen.
Jaa lähes koko elämäni ollut kasvisruokavaliolla ja hyvin rupsahtanut olen kasvoista, liekö johtuu siitä ettei ruokavaliosta saa kollageenia. Geenithän näihin vaikuttaa enemmän kuin ruokavalio, jotkut näyttää freesiltä pitkään, vaikka ei tekisi mitään.
Minä taas näytän kauniilta. Kauankohan kestää. T.n34v
Täitä saa päähänsä jos ne ei desinfioi harjoja. Vanhetessa tarvii juuri ne vitamiinit voiteet mitä käytit 15- vuotiaana oletettuihin ryppyhin. Aloita siis se uudestaan . Ostit silloin yövoidetta . E vitamiinia. Otit kalanmaksa öljyä. Käytit käsivoidetta. Jalka rasvaa. Eikä silloin edes kraanasta tullut näin paljon kalkkia kuin nyt . Käytä vähän oikeaa merivettä tai järvistä vettä iholle. Kirkasta hampaita sitruunaa hieromalla. Tekareita myös. A vitamiinia betakaroteenia. Aurinkoa ja kylpyjä jos ammeen löydät jostain . Ammeessa pari tuntia niin ihosi pehmentyy. Hiukset paranee hormonikorvaus hoidolla niin miehellä kuin naisella . Merilevä tabletit auttaa ja b vitamiini kuuri. Kerran viikossa lusikallinen ruokaöljyä / oliiviöljyä . Supervitamiini mustikka ja c . A vitamiini voide bellavitaa. Lasten A vitamiinia. Älä syö soijaa se on epäterveellistä sisäkaluille. Liikaa suolaa. Lomilla huomaat hiukset kynnet iho paksuuntuu MERIVEDESSÄ .
Vierailija kirjoitti:
Täitä saa päähänsä jos ne ei desinfioi harjoja. Vanhetessa tarvii juuri ne vitamiinit voiteet mitä käytit 15- vuotiaana oletettuihin ryppyhin. Aloita siis se uudestaan . Ostit silloin yövoidetta . E vitamiinia. Otit kalanmaksa öljyä. Käytit käsivoidetta. Jalka rasvaa. Eikä silloin edes kraanasta tullut näin paljon kalkkia kuin nyt . Käytä vähän oikeaa merivettä tai järvistä vettä iholle. Kirkasta hampaita sitruunaa hieromalla. Tekareita myös. A vitamiinia betakaroteenia. Aurinkoa ja kylpyjä jos ammeen löydät jostain . Ammeessa pari tuntia niin ihosi pehmentyy. Hiukset paranee hormonikorvaus hoidolla niin miehellä kuin naisella . Merilevä tabletit auttaa ja b vitamiini kuuri. Kerran viikossa lusikallinen ruokaöljyä / oliiviöljyä . Supervitamiini mustikka ja c . A vitamiini voide bellavitaa. Lasten A vitamiinia. Älä syö soijaa se on epäterveellistä sisäkaluille. Liikaa suolaa. Lomilla huomaat hiukset kynnet iho paksuuntuu MERIVEDESSÄ .
Outoa tajunnanvirtaa jotkut suoltaa tänne.
Sitten parin viikon lomamatka vaan merenrantaan ja kylpyamme huone .
Vierailija kirjoitti:
Nutcase.
Mekin nuorina tungettiin naamaan kaikki mitä silmän ympärysjuttuja ja rypyn poistoja vaikka ei teini iässä mitään ryppyjä ole !
Vierailija kirjoitti:
Höps, höps. Hymyile iloisesti, silmät tuikkien, ja ketään ei kiinnosta nuo luettemasi havainnot.
Minä itse huomaan, se kai on se millä on väliä
Mä leikkaan itse oman otsatukkani, helppoa. Työttömät valittaa kun eivät pääse kampaajalle kun se maksaa liikaa. Herran tähden sekö se on tärkeintä? Mä käyn kerran vuodessa lyhentämässä latvat.
Niin, asiat mittasuhteisiin. Ehkä se hienosti leikattu/värjätty/käsitelty tukka näyttää hyvältä tinderissä.
En ole ikinä ollut tyytyväinen näkymään peilistä, kun istun kampaajalla. Se on kai aika tavallista, että näky ei miellytä. Mieli kumminkin piristyy, kun on saanut hiukset kuntoon ja pieni meikki piristää myös.
Minusta näytän ihan kivalta, täytän tänä vuonna 50v. On paksu tukka, meikkaan ja koitan pukeutua fiksusti. Liikun paljon ja vaikka en olekaan täydellinen, olen ihan tyytyväinen omaan ulkonäkööni. Mun äiti on 70v ja on ihan hänkin ikäisekseen mukavan näköinen nainen. En minä ole 20v, eikä mun tarttekaan olla. Vanheneminen on etuoikeus. Hymyä huuleen, elämää kannattaa elä vielä silloin kun on elossa
Vierailija kirjoitti:
Jokainen vanhenee. Ryppyjä tulee, mutta ei turhaan. Eletty elämä näkyy. Hollywoodin leikellyt ja kiristetyt ihot ovat aika kammottavia. Lisäksi vielä pakkelia 1/2 cm päällä. Tärkeintä on pyrkiä pitämään paino kurissa ja liikkua riittävästi. Sekä tietysti syödä monipuolisesti.
Ja olla stressaamatta. Se on kyllä paljon vaadittu jos elämä on vaativaa ja on paljon murheita mutta itse yritän, nimenomaan yritän, opetella ajattelemaan ja toteuttamaan sen että jos ne ovat asioita joille en itse mitään voi koetan olla murehtimatta. Kaikesta on tähänkin asti selvitty ja aina on asiat ratkenneet, tavalla tai toisella.
Vierailija kirjoitti:
Mieti, että osa ihmisistä ei saa koskaan kokea sitä leukahelttaa. Niin ne rupsahtaa kaikki muutkin jos vanhaksi elää. Mitä väliä. Elämään kuuluu myös luopuminen.
"Kokea"??? Voisin ilomielin vaihtaa tämän kokemuksen pois.
Ihoa on hoidettava jo nuorena niin ei tuu kalkkunahelttaa leuan alle. Rypyt ei haittaa, roikkuvat heltat enemmän.
Samaa kauhistelen itsellä, kun näen itseni kampaajan peilistä tai vaikka tavaratalon ja sovituskopin peilistä. Ei totisesti näytä hyvältä kroppa eikä naama.
Mutta minkäs teet. Se, että ottaa nätin hymyn naamalle ja käyttäytyy positiivisesti, kaunistaa vähän ulkoistakin olemusta. Vielä rumemmalta sitä näyttäisi, jos olisi myös joku jurottava ilme naamalla.
Vierailija kirjoitti:
Ihoa on hoidettava jo nuorena niin ei tuu kalkkunahelttaa leuan alle. Rypyt ei haittaa, roikkuvat heltat enemmän.
Olen hoitanut ihoani ja suojannut auringolta. Geeneissä noi heltat ja juonteet on.
Vierailija kirjoitti:
Mä leikkaan itse oman otsatukkani, helppoa. Työttömät valittaa kun eivät pääse kampaajalle kun se maksaa liikaa. Herran tähden sekö se on tärkeintä? Mä käyn kerran vuodessa lyhentämässä latvat.
Niin, asiat mittasuhteisiin. Ehkä se hienosti leikattu/värjätty/käsitelty tukka näyttää hyvältä tinderissä.
Miten tämä liittyy asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu että se heltta on enemmänkin geneettinen juttu, kaikille ei tule vaikkei rasvaisi kaulaansa koskaan ja joillekin tulee vaikka tekisi mitä.
Mieti, että osa ihmisistä ei saa koskaan kokea sitä leukahelttaa. Niin ne rupsahtaa kaikki muutkin jos vanhaksi elää. Mitä väliä. Elämään kuuluu myös luopuminen.