Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlin pullokuitit muuttuvat sähköisiksi, käyttö vaatii sovelluksen

Vierailija
20.04.2026 |

Ruoka- ja päivittäistavaraketju Lidl tuo ensimmäisenä kauppaketjuna Suomessa digitaalisen pullokuitin kaikkiin myymälöihinsä. Jatkossa asiakkaat voivat valita pullonpalautusautomaatilla paperittoman kuitin. Uusi ominaisuus on käytössä Lidl Plus -sovelluksessa. Paperittomaan pullonpalautuskuittiin siirtyminen edellyttää sovelluksen lataamista.

– Tämä on jälleen yksi keino, jolla voimme tehdä meillä asioinnista entistä helpompaa ja vaivattomampaa, ja samalla vielä säästyy paperia. 

Digitaalinen pullokuitti ratkaisee paperikuitteihin liittyvät tutut ongelmat: se ei huku taskun pohjalle, eikä haalistu lukukelvottomaksi ennen kuin sen ehtii lunastaa myymälässä. 

Nyt voi sanoa hyvästit taskun pohjalla rypistyville pullokuiteille, kertoo Lidlin markkinointi- ja asiakkuusjohtaja Meri Aalto tiedotteessa.

https://www.verkkouutiset.fi/a/lidlin-pullokuitit-muuttuvat-sahkoisiksi…

Helpompaa ja vaivattomampaa? Ei mun mielestä ainakaan oo yhtään vaikeeta nykyäänkään ottaa pullokuittia koneesta ja antaa se myyjälle kassalla. 

Tommoset sovelluksethan ne vaikeampia ja monimutkaisempia on. 

Kommentit (135)

Vierailija
41/135 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin palautuspullot jäävät siis osaltani hyllyyn.

Vierailija
42/135 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP!!! 

Minä en oo oppinut käyttämään edes sitä niiden Ässiä, vaikka, sen latasin. Ihan perseestä kaikki digipaska. Plussatarjouksetkin sais mun mielestä olla leikattavina kuponkeina lidl-lehdessä, ei se paperia veisi sen enempää kuin nykyäänkään. Tarjouslehti kilahtaa luukusta saksiviivoilla tai ilman yhtälailla, paperia tuhlataan tasan sama määrä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/135 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on lukutaito niin huomaisi että siinä lukee että voi valta sähköisen 

Lidlin asiakkaista ehkä yksi kymmenesosa osaa lukea jotenkin auttavasti.

Vierailija
44/135 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ässiä= äpsiä 

Vierailija
45/135 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VMP!!! 

Minä en oo oppinut käyttämään edes sitä niiden Ässiä, vaikka, sen latasin. Ihan perseestä kaikki digipaska. Plussatarjouksetkin sais mun mielestä olla leikattavina kuponkeina lidl-lehdessä, ei se paperia veisi sen enempää kuin nykyäänkään. Tarjouslehti kilahtaa luukusta saksiviivoilla tai ilman yhtälailla, paperia tuhlataan tasan sama määrä. 

Ja on se niin perseestä ettei Lidlin eteen saa enää hevostakaan parkkiin! Perkele! 

Vierailija
46/135 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee paperisen kuitin rinnalle, eli käyttäjä saa itse valita haluaako sähköisen vai paperisen kuitin, niin tuohan on vaan hyvä juttu. Mä aina unohdan pullokuitin ellen laita sitä ostoskoriin. Sähköisessä versiossa pullokuittia ei tarvitse erikseen muistaa, koska se päivittyy siihen kortille. 

Vierailija
47/135 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jatkossa asiakkaat voivat valita pullonpalautusautomaatilla paperittoman kuitin"

Onko sulla vaikeuksia ymmärtää lukemaasi, ap? Tuo ei tarkoita, että sinun olisi pakko. Ne, joiden älyllinen kapasiteetti on normaali, pärjäävät kyllä.

On syynsä siihen, miksi veeteille annetaan vain 15 euroa viikossa käyttörahaa. 

😂😂😂😂😂

Vierailija
48/135 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinta alkaa kaivamaan kassalla, pinkoodia näpytellä ja avata sovelluksia..ei saatara vie.

Vierailija
49/135 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassatyöntekijänä näen tässä hyvän puolen. Niitä pullokuitteja kun vedetään välillä ties mistä persvaosta ja rintaliiveistä, hyvin usein se käy vielä suussakin ennen myyjälle ojentamista. Ihmiset ovat ällöttäviä.

Jotenkin musta tuntuu että tuo pitää sisällään keskitasoa suurempaa liioittelua...persvaosta?

Vierailija
50/135 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin artikkelin ja minulla olisi kysymys.

En huomannut, saako tämän digikuitin lunastettua rahaksi, vai joutuuko sen aina käyttämään ostoksiin.

Huomasiko kukaan muu? Voi olla, että luin hätäisesti.

Saa myös rahana. Iltalehden artikkelissa oli tämä tieto.

Vierailija
51/135 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin keskustelun ylevästä, kohteliaasta sävystä voi päätellä millaista porukkaa siellä Lidlissä käy ;)

Vierailija
52/135 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä voit edelleen ottaa paperisen kuitin niin kuin tähän asti 

Vierailija
53/135 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulee paperisen kuitin rinnalle, eli käyttäjä saa itse valita haluaako sähköisen vai paperisen kuitin, niin tuohan on vaan hyvä juttu. Mä aina unohdan pullokuitin ellen laita sitä ostoskoriin. Sähköisessä versiossa pullokuittia ei tarvitse erikseen muistaa, koska se päivittyy siihen kortille. 

Mä säilytän kännykän kuoren välissä, ja samalla kun otan kännykän kuoresta pankkikortin, otan myös pullonpalautuskuitin. Näppärää ja kätevää. 

Vierailija
54/135 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et siis ymmärtänyt että edelleen voi valita perinteisen paperikuitin?

Vierailija
55/135 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia? Voit valita paperikuitin.

Vierailija
56/135 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ärsyttää kaikki prkleen äpit. Ei liity Lidliin, mutta hitto kun rasittaa jumittaa S-kauppojen kassajonossa, kun edellä olevat asiakkaat hakee kännyköiltään etuja S-mobiilista. Minkä takia niitä ei voi liittää S-korttiin että tulevat automaattisesti. Kaikki tällaiset on aivan naurettavia uudistuksia, joita kukaan ei tiennyt tarvitsevansa ja ilman voisi elää yhtä hyvin. 

Vierailija
57/135 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska aloitus, kun on jätetty olennainen asia pois. Paperikuitin saa edelleen.

Vierailija
58/135 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jatkossa asiakkaat voivat valita pullonpalautusautomaatilla paperittoman kuitin"

Onko sulla vaikeuksia ymmärtää lukemaasi, ap? Tuo ei tarkoita, että sinun olisi pakko. Ne, joiden älyllinen kapasiteetti on normaali, pärjäävät kyllä.

On syynsä siihen, miksi veeteille annetaan vain 15 euroa viikossa käyttörahaa. 

Vielä voi valita, mutta kohta ei. Sitten on ensin vapaaehtoinen digilompakko, kunnes se ei ole vapaaehtoinen. Ja sitten tarjotaan merkkiä oikeaan käteen tai otsaan.... 

Oujee...näinhän se menee🙊👽👻🤡👍

Vierailija
59/135 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin artikkelin ja minulla olisi kysymys.

En huomannut, saako tämän digikuitin lunastettua rahaksi, vai joutuuko sen aina käyttämään ostoksiin.

Huomasiko kukaan muu? Voi olla, että luin hätäisesti.

Selvästi luki, että kassalta saa käteistä.

Vierailija
60/135 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ärsyttää kaikki prkleen äpit. Ei liity Lidliin, mutta hitto kun rasittaa jumittaa S-kauppojen kassajonossa, kun edellä olevat asiakkaat hakee kännyköiltään etuja S-mobiilista. Minkä takia niitä ei voi liittää S-korttiin että tulevat automaattisesti. Kaikki tällaiset on aivan naurettavia uudistuksia, joita kukaan ei tiennyt tarvitsevansa ja ilman voisi elää yhtä hyvin. 

MÄ suhtaudun positiivisesti kaikkiin kauppojen applikaatioihin, noin pääsääntöisesti kaikki ovat olleet edistystä. Mutta voi saakeli tuota prismojen s-mobiilietua! Noi mobiiliedut on just seuraava askel siitä kupongista leikatusta lehdestä, joka on tuotu sähköiseen muotoon, niin helkkarin epäkäytännöllinen! Miksi se ei tosiaan voisi olla suoraan siihen korttiin liitetty, ettei tarvitse erikseen muistaa, kaivaa ja ihmetellä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän