Alushousut menee yhtäkkiä persvakoon
En tykkää yhtään stringeistä, syystä että herkkä peppuvako kyllä tuntee aivan liian selvästi ohuenkin narun. Hiuksenkin tuntee, niin miksipä ei paksumpaa!
Mutta nyt yhtäkkiä alushousut on alkaneet tunkeutua rullalle pvakoon, ja tuntuu inhottavalta, käy melkein kipeää. Aina saa olla sormet hanurissa kaivamassa niitä pois.
Mistä ihmeestä voi johtua?
Aloin käymään salilla viime vuonna ja olen ylipainoinen, paino kertyy lähinnä takamukseen. Ajattelin ensin, että ehkä sieltä on lähtenyt jotain tai kiinteytynyt tms. Mut sitten muistin, että 20kg sitten tätä ongelmaa ei ollut.
Onko oikeasti niin, että oikeankokoiset stringit ei tunnu miltään, jos vielä annan niille mahiksen? Minulle kyllä hoikkana kävi niinkin, että stringit oli tiukalla persuksissa, mutta lörpöllä edestä. Eli ei taida sopia mun rakenteeseen vaan?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siirry mummokalsareihin tai boksereihin mun läskit valuu alemmas joten pers- ja pillu uppoaa läskeihin.
ps. näetkö pilluasi ilman peiliä......
Sun ydinviesti on: En saa pillua. Antakaa pillua.
No anna sitten v*tun vosu!
Vierailija kirjoitti:
Siirry mummokalsareihin tai boksereihin mun läskit valuu alemmas joten pers- ja pillu uppoaa läskeihin.
Näen kyllä pillun ilman peiliä, sanoinhan että perseeseen ne läskit menee, maha on pieni siihen verrattuna. Mutta vielä löskimpänä tätä ongelmaa ei ollut, joten en tiedä mitä seuraavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei näe pllluaan ilman peiliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei näe pllluaan ilman peiliä.
Se on hyvä se ettei kukaan näe...
Tämän myötä hyvää yötä kusipäisille inceleille. Nähkää mukavia unia äitienne sukuelimistä syntyessänne, koska muuta ette tule saamaan.
Bye!