Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko sulla on yöpuku päälläsi

Vierailija
19.04.2026 |

ja odotat nukkumaanmenoa enemmän kuin mitään!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpuku kuuluu 1900- luvun alkuun taikka keskiajalle.

Vierailija
22/37 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson Summitin, sitten saunaan ja suihkuun, nukkumaan vähän myöhemmin t-paita ja lyhyet legginssit päällä. En omista yöpukua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalsarit ja pitkähihanen t-yö-paita on, laitan usein jo 18-19 maissa, kun vaihdan vaatteita tultuani töistä ja käytyäni suihkussa. Eipä sitä enää tarvi onneksi pukea, kun ei oo koiria joita olisi pakko lähteä lenkittämään. Onnelliset Kisulit osaa tehä senkin itse (täällä maalla). Kuinkahan monella ihmisellä vielä on yöpuku, siis oikein semmonen feminiini ja pitsireunainen, mekon mallinen? Taisin joskus 80-luvulla saada mummolta joululahjaksi... Kalsareissa mennään nyt 

Vierailija
24/37 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista yöpukua. Olen nukkunut alasti jo 80-luvun alkupuolelta lähtien. Ja tänään olen herännyt noin 17.30. Nukkumaan ryhdyin aamula kahdeksan jälkeen, kun valvoin koko yön kirjaa lukien ja välillä syöden. Ajattelin olla samalla rytmillä myös ensiyön. M66

Vierailija
25/37 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivinä laitan yöpuvun   aina tuossa ennen Emmerdalea , siis noin klo 18 jälkeen...  laitan yövoiteen kasvoihin  ja  heittäydyn  huilaamaan ( lapset jo aikuisia ja asuvat perheineen muualla).

Ihan sen vuoksi että kun rojahdan sohvalle katsomaan Emistä,

jatkan siinä TV:n katsomista yleensä  iltapalaan asti.

Tämä on mun iltarutiinini  arki iltaisin.

Ja yöunille käyn heti klo 21 jälkeen.

Kello soi 6.00.

Vierailija
26/37 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tulin suihkusta ja laitoin yökkärit päälle. Katon vielä vuonomurhat, sitten nukkumaan, aamulla aikainen herätys. 

Vierailija
27/37 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä äsken kävin kasvimaalla nyt kun on valoisaa, nappasin rikkaruohoja pois joita sinne aiemmin olin kasannut peratessani. 

Nyt vähän koneella ja sitten puoli ysin aikaan suihkuun ja hiusten pesu. Sen jälkeen yöpuku päälle ja huomisten töiden valmistelua, olisi taas konttoripäivä maanantaina.

Vierailija
28/37 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En omista yöpukua. Olen nukkunut alasti jo 80-luvun alkupuolelta lähtien. Ja tänään olen herännyt noin 17.30. Nukkumaan ryhdyin aamula kahdeksan jälkeen, kun valvoin koko yön kirjaa lukien ja välillä syöden. Ajattelin olla samalla rytmillä myös ensiyön. M66

🤢🤮

Vierailija
29/37 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut koko päivän kotona yöpaitulissa. En halunnut mennä ulos koska ei ollut syytä eikä pakkoa. 

Vierailija
30/37 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se on aina päällä. Marilyn Monroella oli yöpukuna Chanel 5, minulla joku markettuoksu. Arkisin työpäiväksi se pitää peittää vaatteilla. 

Vierailija
31/37 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä yöpukua.

Vierailija
32/37 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona aina alasti.

yksiö, N44

Vierailija
33/37 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tänään ottanut pois ollenkaan. Heitin vaan tämmöisen kotitakin päälle ja tossusillaan vaeltanut tiluksillani. :)

Vierailija
34/37 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ennen puoltayötä, jos tarvitsee lokoismpaa siihen on erikseen nukumisajan-vierivaatteet.

Vierailija
35/37 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut jalassa yöjunan yläpetillä, sen kummemmin en täällä pyjamaan vaihda. Väsyttäis, mutta pätkiksi jää nukkuminen.

Vierailija
36/37 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökkärit on ollut päällä jo toista tuntia. Katson vielä Kapen ohjelman kuinka tämä sukupuolta vaihtanut hyppääjätyttö pärjää.

M52

Vierailija
37/37 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun alasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi