Onko joku tällä hetkellä ihastunut järjettömästi?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Raastavan tuskallista. Miten helvetissä tästä pääsee eroon. Ihastus mielessä yöt ja päivät. Tekisi mieli hypätä junan alle. Mikään muu ei tunnu miltään.
Ja toinen kärsijä. Miksi ihastuminen saa haluamaan junan alle hyppäämistä?? Sittenhän se loppuu kokonaan ja loppuu ikävätkin tunteet.
Olen tehnyt niin hulluja temppuja ihastuksissani ihastukselle. Nolottaa niin saamaristi. En halua enää ikinä nähdä häntä. Ihmeellisen ymmärtäväinen on ollut minua kohtaan. Hän ei silti häivy mielestäni.
Kyllä olen, nimenomaan järjettömästi. Nimittäin fiktiiviseen draamasarjan hahmoon.
Voi, kun saisin vastakaikua, niin tunne olisi maailman ihanin.
Kyllä mutta sairastuin tammikuussa talvimasennukseen ja vaikka pahin masennus on hellittänyt, se blokkaa jännästi myönteiset tunteet pois, myös rakkauden tunteen. Tiedän silti ettei tunteeni ole muuttunut, talvimasennus vain estää tuntemasta sitä. Eli rakastan vain järjellä tällä hetkellä.
Kaikin keinoin yritän päästä irti tästä tunteesta. Poissa silmistä, poissa mielestä. Mutta tuskin koskaan poistuu sydämestäni. Täysin eri tasoa kanssani. Ei voi millään ihastua minuun.
Paras tapa päästä eroon ihastuksesta, niin on vältellä häntä. Vaikka välillä tulee ikäviä hetkiä. Jos yrittää törmäillä häneen, tilanne vain pahenee. Ja nolaa itsensä. Voi mielikuvituksissa viettää helliä hetkiä ihastuksen kanssa. Ne eivät toteudu oikeasti koskaan.
Ihastuin palavasti ja en tästä syystä enää kykene toimimaan normaalisti, en olisi uskonut. Tuska on kova ollut viimeiset 4 viikkoa. Luulin, etten voi enää ihastua mutta joku energia siinä oli. Ollaan niin samankaltaisia ja sanoisinko että ihan vähän samaa piirrettäkin ulkoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Paras tapa päästä eroon ihastuksesta, niin on vältellä häntä. Vaikka välillä tulee ikäviä hetkiä. Jos yrittää törmäillä häneen, tilanne vain pahenee. Ja nolaa itsensä. Voi mielikuvituksissa viettää helliä hetkiä ihastuksen kanssa. Ne eivät toteudu oikeasti koskaan.
No miksei voi lähestyä, jos molemmat ovat sinkkuja? Jos toinen ei innostu, niin sekin on ok ja parempi kuin jäädä jossittelemaan.
Mikä ihme saa kärsimään ihastumisesta