Baarissa varattu mies suuteli minua
Mitä tästä pitäisi ajatella? Juttelin miehen kanssa, mies alkoi silitellä minua ja halusi suudella. Annoin hänen suudella, koska olin humalassa ja olisin antanut muutenkin, koska mies oli hauska ja komea.
Mies sanoi, että heidän avioliittonsa ei ole kovin kummoisessa jamassa. En halua mitään enempää, enkä rikkoa heidän avioliittoaan.
Pitääkö tästä tuntea syyllisyyttä?
Kommentit (25)
Kaunista poikarakkautta, homppelssonit suuteli baarissa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen mies? Itse olen yli 40.v ja tuntuu etten törmää ikäisiini miehiin missään baarissa vaikka kuinka olen kiertänyt. Missä Turun parhaat paikat tutustua Vapaisiin miehiin?
Oon huomannut, että 45-55 -vuotiaita näkee paljon baareissa kellonajasta riippumatta, eniten istuskelukuppiloissa Sellaiset 33-45 -vuotiaat joilla on pahimman pikkulapsiajat ja duunit menossa käy korkeintaan alkuillasta muutamalla. Sen ikäisten sinkkujen ja lapsettomien kaverit on sitten näitä ruuhkavuosi-ihmisiä, niin ei ne sinkutkaan varmaan kovin usein käy kun ei ole kavereillakaan mahdollisuuksia elämäntilanteen takia. Suosittelisin omalla kokemuksella a. keikkoja b. isojen pyhien, uusivuosi, pääsiäinen, pikkujoulukausi, niiden aikaan käymistä baareissa, kun käy muutkin kun olutsiepot ja c. radikaalina vaihtoehtona vaikka lounaspaikat miesvaltaisten alojen työpaikkojen lähellä! Siinä voi jonottaessa salaattibuffetilla vähän varovasti aloittaa juttuja ja sormuksetkin on siihen aikaan päivästä miehillä mukana.
Joku muu osaa varmaan sanoa Turun parhaista paikoista?
Ei pidä tuntea syyllisyyttä. Miksi pitäisi? Ei se ole keneltäkään pois, jos suutelet miestä. Ei vaikka harrastaisitte seksiä.
Taisit tulla jännemiehen juksuttamaksi. Tuskin hänellä edes oli mitään vaimoa.