Baarissa varattu mies suuteli minua
Mitä tästä pitäisi ajatella? Juttelin miehen kanssa, mies alkoi silitellä minua ja halusi suudella. Annoin hänen suudella, koska olin humalassa ja olisin antanut muutenkin, koska mies oli hauska ja komea.
Mies sanoi, että heidän avioliittonsa ei ole kovin kummoisessa jamassa. En halua mitään enempää, enkä rikkoa heidän avioliittoaan.
Pitääkö tästä tuntea syyllisyyttä?
Kommentit (25)
No olisi aika homoa jos oltaisiin molemmat miehiä, mutta olen nainen. Eli kuulostaa aika heteromenolta?
Ei tarvitse tuntea syyllisyyttä, mutta unohda koko mies. Kunhan selittää. Ei ole eroamassa. Usko mua sisko.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse tuntea syyllisyyttä, mutta unohda koko mies. Kunhan selittää. Ei ole eroamassa. Usko mua sisko.
Kiitos! Annoin miehelle puhelinnumeroni ennen kuin huomasin, että hänellä oli sormus sormessa. Minulla ei ole hänen numeroaan vaikka tiedänkin nimen ja voisin ottaa yhteyttä. Mutta en halua tosiaan mennä sotkemaan toisten avioliittoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Annoin miehelle puhelinnumeroni ennen kuin huomasin, että hänellä oli sormus sormessa. Minulla ei ole hänen numeroaan vaikka tiedänkin nimen ja voisin ottaa yhteyttä. Mutta en halua tosiaan mennä sotkemaan toisten avioliittoja.
Toivottavasti vaimo löytää sen, niin tajuaa mimmoinen mies on.
Mutta älä sä tunne syyllisyyttä. Ethän tiennyt, että hän on varattu.
Hyvä,älä mene rikkomaan perhettä.
Siinä teet valtavan hyvän työn.
Paska jätkä muutenkin,kun kerran pettää vaimoaan.
Paskoihin ei kannata sotkeentua,sillä pettäjään ei voi luottaa.
Hyvin todennäköisesti vain käyttäisi hyväkseen sinua,kun tekee vain mieli naida kiellettyä hedelmää.
Se on kiihottavaa sairaista ihmisistä.
Kyllä tiesin miehen olevan varattu siinä vaiheessa kun suuteli minua. Suuteli vielä useampaan kertaan.
Itselläni ei ole ollut pitkään aikaan mitään mieskontaktia, kauheita yrityksiä on kyllä tullut, ja oli kiva, kun lempeän oloinen mies oli lähellä ja silitteli.
Mies sanoi lähtöä tehdessä, että ainakaan tänään tämä ei johda mihinkään pidemmälle. Sanoin, että kyllähän humalassa baarissa muutenkin tapahtuu asioita, joista ei ajattele samalla tavalla päivänvalossa. Mutta en saanut sanottua, etten halua kuitenkaan mukaan mihinkään toisten avioliittodraamaan ja siksi olisi varmasti mahdoton ajatus edes tavata uudelleen.
Toi on kyllä tosi totta. Ihan sama kuinka mukava ja lempeä oli minulle, niin oli kuitenkin siinä pettämässä vaimoaan.
Minkälainen on baarissa varattu mies? Yleensä tuppaa olemaan nimenomaan niin päin, että muuten varatut muuttuvat yhtäkkiä baarissa sinkuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tiesin miehen olevan varattu siinä vaiheessa kun suuteli minua. Suuteli vielä useampaan kertaan.
Itselläni ei ole ollut pitkään aikaan mitään mieskontaktia, kauheita yrityksiä on kyllä tullut, ja oli kiva, kun lempeän oloinen mies oli lähellä ja silitteli.
Mies sanoi lähtöä tehdessä, että ainakaan tänään tämä ei johda mihinkään pidemmälle. Sanoin, että kyllähän humalassa baarissa muutenkin tapahtuu asioita, joista ei ajattele samalla tavalla päivänvalossa. Mutta en saanut sanottua, etten halua kuitenkaan mukaan mihinkään toisten avioliittodraamaan ja siksi olisi varmasti mahdoton ajatus edes tavata uudelleen.
Okei, no tehty mikä tehty. Itse et ole varattu. Mies teki väärin. Älä kanna syyllisyyttä hänen puolestaan, vaan yritä unohtaa. Hän ei ole kiva eikä lempeä oikeasti. Tietoisesti pettää vaimoaan.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen on baarissa varattu mies? Yleensä tuppaa olemaan nimenomaan niin päin, että muuten varatut muuttuvat yhtäkkiä baarissa sinkuiksi.
Olen itse törmännyt kyllä useampaankin mieheen, jotka kertovat kyllä jossain vaiheessa olevansa varattuja, mutta silti flirttailevat ja hakevat huomiota naisilta. Luulen, että se on sitä oman markkina-arvon testaamista ja sitten jos naisena kieltäytyy, mies voi sanoa naiselle, että ei olisi huolinutkaan kun on kumppani kotona. Ne ovat todella raskaita tapauksia, kun saatat pitkäänkin jutella miehen kanssa ennen kuin käy ilmi, että hän on siinä vain hakemassa liiton ulkopuolista ekstrabuustausta itsetunnolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, no tehty mikä tehty. Itse et ole varattu. Mies teki väärin. Älä kanna syyllisyyttä hänen puolestaan, vaan yritä unohtaa. Hän ei ole kiva eikä lempeä oikeasti. Tietoisesti pettää vaimoaan.
Kiitos. Oltiin parin ystävän kanssa ja vähän hävettää. Mutta ehkä ystäville nyt kehtaa myöntääkin, että hävettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Oltiin parin ystävän kanssa ja vähän hävettää. Mutta ehkä ystäville nyt kehtaa myöntääkin, että hävettää.
Kyllä ystäville kehtaa myöntää. Ootko jutellut heidän kanssaan jälkikäteen tapahtuneesta? Ehkä tekis hyvää.
Että mua risoo nää varatut miehet. Mies on varmastikin ihan tyytyväisenä vaimonsa kainalossja ja ruokia syömässä, eikä uhraa tapahtuneelle sekuntiakaan. Ap sitten kärvistelee tunnon tuskissaan ilman syytä. Naiset leuka pystyyn! Ansaitsette parempaa!
Joo, laitoin viestiä äsken, että hävettää...
Äh, tosiaan, hitto, ei sitä miestä varmaan yhtään kiinnosta tämän jälkiseuraukset.
Nyt kun sitä miettii, niin onhan se vähän erikoista, jos varattu mies hengailee yksinään baarissa yöaikaan. Harvoin siinä on kyse jostain muusta kun seuranhausta enää viikonloppuisin puolen yön jälkeen.
Ap täällä tosiaan kärvistelee. Parasta olisi varmaan itsekin vain olla iloinen mukavasta kohtaamisesta, että sai joltain suukkoja ja unohtaa sitten asia.
Olet osallisena aviorikokseen. Sinulle kuuluisi raippa rankaistus.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, oletko tosissasi vai trolli, mutta siltä se tuntuu! Olisikin helppoa, jos olisi jokin rituaali, kuten raipparangaistus, jolla saisi typerät tekonsa sovitettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, oletko tosissasi vai trolli, mutta siltä se tuntuu! Olisikin helppoa, jos olisi jokin rituaali, kuten raipparangaistus, jolla saisi typerät tekonsa sovitettua.
Älä usko tätä! Sekpää
Iloisin mielin kohtaamaan uusia vapaita miehiä!
Minkä ikäinen mies? Itse olen yli 40.v ja tuntuu etten törmää ikäisiini miehiin missään baarissa vaikka kuinka olen kiertänyt. Missä Turun parhaat paikat tutustua Vapaisiin miehiin?
Kuinka vanha olet kun tuommoisesta murehdit?
Olet jo saastuttanut aviovuoteen suullasi, joten poskihoito baarin vessassa on vähintä mitä voit tehdä.
Kuullostaa aika homolta.