Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joiden mikään haave ei toreudu?

Vierailija
08.09.2025 |

Tuntuu ettei edes pieni haave tai unelma toteudu, edes silloin kun tekee työtä sen eteen. Kaikki vaan murtuu yhä pohjattomiksi vaikeuksiksi ilman selviytymistä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Ei auta manifestoinnit eikä mikään, kun lopulta jää käteen vaan tyhjä arpa ihan kaikessa. En jaksais enää.

Vierailija
2/22 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama. Aina kun ajattelen, että nyt alkaa sujumaan, tulee seinä vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oikein yrittää saa mitä vain, vai saako? 

Vierailija
4/22 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keto esimerkki, että oikeasti olet jotain tavoitellut. 

Vierailija
5/22 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on klassikko! Heti kun ajattelee, että "vau, täähän onnistuu hyvin", niin seuraavassa hetkessä huomaa, että onkin tehnyt kaiken ihan päin helvettiä.

Vierailija
6/22 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kun ostaa jotain ylimääräistä tulee heti joku lasku jonka olemassaoloa et ole muistanut.

Vierailija
7/22 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai kun ostaa jotain ylimääräistä tulee heti joku lasku jonka olemassaoloa et ole muistanut.

Tai pesukone hajoaa. Näin kävi mulle just, kun sain 400 euroa veronpalautuksia.

T. Kovan onnen kundi

Vierailija
8/22 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on pohdittu että samalla tavalla kuin raha tulee rahan luo niin epäonnistumiset seuraavat toisiaan ja niillä on oikein kasautumistaipumus.

Vierailija
9/22 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on klassikko! Heti kun ajattelee, että "vau, täähän onnistuu hyvin", niin seuraavassa hetkessä huomaa, että onkin tehnyt kaiken ihan päin helvettiä.

Tai joku ilkeä ihminen haukkuu sut lyttyyn sen takia, että teet omalla tavallasi lopputulema kutenkin sama. Syö motivaatiota ja luo turhaa epävarmuutta.

Vierailija
10/22 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Kovan onnen kundi

Miten niin. Eikö se ollut ihan onnekas juttu, että sait veronpalautusta ja saat hankituksi uuden pesukoneen? Miks ajattelet noin negatiivisesti?

Vierailija
11/22 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisit mitä haluaisit, luulisitko onnesi kestävän? Aina tulee joku uusi ongelma, tyytymättömyys elämään vaikka saisit kaiken, olisit silti tyytymätön jonkun ajan päästä.

Olkaa kiitollisia siitä mitä teillä on.

Vierailija
12/22 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saisit mitä haluaisit, luulisitko onnesi kestävän? Aina tulee joku uusi ongelma, tyytymättömyys elämään vaikka saisit kaiken, olisit silti tyytymätön jonkun ajan päästä.

Ei tämä nyt liity tähän mitenkään. Ei tarkoita ettei olisi tyytyväinen siihen mitä on, jos joku asia ei onnista.

Vierailija
13/22 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan kyllästymään kun missään ei saa asua rauhassa muutamaa vuotta pidempään. Aina tulee joko kämppään joku homevika tai sitten naapuriin muuttaa apina.

Vierailija
14/22 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä nyt liity tähän mitenkään. Ei tarkoita ettei olisi tyytyväinen siihen mitä on, jos joku asia ei onnista.

Tottakai tämä liittyy asiaan. Tämähän liittyy ajatusmaailmaan, elämässä taisteluun ja sinnikkyyteen.

Vierailija
15/22 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Kovan onnen kundi

Omalla kohdallani taas ulkopuolinen henkilö heitti täynnä tavaroitani olleen muovikassin roskiin kun luuli niitä roskiksi. Mitään ei korvannut, eikä joutunut tuosta vastuuseen. Veronpalautukseni menivät uusien vastaavien ostamiseen. Olin ajatellut säästää veronpalautukset tai ostaa niillä uuden tabletin tai puhelimen. 

Vierailija
16/22 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Kovan onnen kundi

Mulle kävi aikoinaan noin auton kanssa. Joka kerta kun sain veronpalautusta tai lomarahat, autosta hajosi jotain ja rahat meni remppaan kokonaan tai osittain. Jäin työttömäksi ja myin auton pois kun moottori hajosi (miehelle joka osasi itse korjata) ja ostin polkupyörän. Alkoi yhtäkkiä jäämään rahaa säästöönkin.

Vierailija
17/22 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Kovan onnen kundi

Miten niin. Eikö se ollut ihan onnekas juttu, että sait veronpalautusta ja saat hankituksi uuden pesukoneen? Miks ajattelet noin negatiivisesti?

Siksi, että tuolle rahalle olisi ollut muutakin käyttöä.

Vierailija
18/22 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Tässä vaiheessa jo sellaiset asiat kuin reseptien uusiminen alkaa olla mahdotonta vaikka mitä tekee. Pistää kyllä miettimään mitä vtn järkeä tässä on.

Vierailija
19/22 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän että epäonnistun kaikes siks en yritä yhtään mitään. Ei mua kiinnosta pettyä. Osaajat osaa. Odotan vain kuolemaa . Kkden päästä täytän 35 ja elämä oli ohi jo kun täytin 30. Mua ei kiinnosta jatkaa kituutusta pienellä rahalla kun ei se tulis koskaan muuttumaan vaikka mitä tekisi. 

Vierailija
20/22 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Kovan onnen kundi

Omalla kohdallani taas ulkopuolinen henkilö heitti täynnä tavaroitani olleen muovikassin roskiin kun luuli niitä roskiksi. Mitään ei korvannut, eikä joutunut tuosta vastuuseen. Veronpalautukseni menivät uusien vastaavien ostamiseen. Olin ajatellut säästää veronpalautukset tai ostaa niillä uuden tabletin tai puhelimen. 

Olisin itse vetänyt turpaan tuon jälkeen 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi