Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 52 v ope ja nuoret naiset kuolaavat minua

Vierailija
19.04.2026 |

On ollut mukavaa huomata kuinka tällainen 52 v 190 cm opettaja vetoaa itseään nuorempiin naisiin.
Toisaalta, tunnettua on, että elämänkokemusta omaava mies saa rinnalleen helposti nuoremman kumppanin. Nämä kauniit tarinat puhuvat puolestaan:

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000011743546.html

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000010323009.html

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000011764480.html

https://www.is.fi/asuminen/art-2000011810343.html?utm_source=ampparit

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas? Tämä sama aloitus on ollut täällä ennenkin. 

Joku pervo vissiin. 

Vierailija
22/34 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin sen vaan menee 30v miehet saa 20v naisia, 40v miehet 30v naisen ja 50v 20-35v naisen. Naiset harvemmin.

Nainen saa nuoren miehen esim. Gambiasta.

Näinkin se on, lihava suomalainen Jorma saa Thaimaasta nuoren naisen ja lihava Irmeli Gambian lelupojan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajalla ei ole tunne-elämä kunnossa. Se on hyvin yleistä 

Vierailija
24/34 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin sen vaan menee 30v miehet saa 20v naisia, 40v miehet 30v naisen ja 50v 20-35v naisen. Naiset harvemmin.

Nainen saa nuoren miehen esim. Gambiasta.

Näinkin se on, lihava suomalainen Jorma saa Thaimaasta nuoren naisen ja lihava Irmeli Gambian lelupojan.

Ja sporttinen, nuorekas M52 v Ope 190 cm saa böönan luennolta lyhyen silmäpelin jälkeen;)

Vierailija
25/34 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas tämä sama paska spämmi.

Vierailija
26/34 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kyttää sun massiivista perintöä

Opettajalla massiivinen perintö, hahah....ei Suomessa, opejen palkat on jotain 2000-4000e välillä. 

Vierailija
27/34 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas tämä sama paska spämmi.

Eikö kukaan komea ja viisas opettajamies sinuun iskenyt silmää femkkeli?

Vierailija
28/34 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet vain ap, luulet vain.

Vierailija
29/34 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne kyttää sun massiivista perintöä

Opettajalla massiivinen perintö, hahah....ei Suomessa, opejen palkat on jotain 2000-4000e välillä. 

Ja pitkät lomat et lomarahat... Ei valittamista:)

Vierailija
30/34 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti nuo nuoret naiset ei halua käyttää ehkäisyä.

Vierailija
31/34 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä pelkästään naiset!

T: Joni 21v., Imatra

Vierailija
32/34 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettäis näin kolmekybäsenä jätkänä ottaa joku oman ikänen muumiämmä

Vierailija
33/34 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45 v. urheilija. On voimaa, suora ryhti, terve väri kasvoilla, kirkkaat silmät ja olen hymyileväinen ja itsevarma. Oikein hyvin kelpaan 25 vuotiaille.

Kun ne minun nuoret kilpailijat on 90% löysiä ennen aikojaan vanhentuneita erityisherkkiä rumiluksia niin ei ihme että minä kelpaan.

Niitä harvoja nuoria terveitä ufheilijapoikia vastaan minulla ei ole tietysti mitään jakoa. Siis ihan suoraan sanottuna suurin osa nuoria on nykyään aivan kauhean näköisiä ja heillä kaikilla on koko ajan niin kauhean vaikeaa ja mihinkään ei pystytä ei edes ulos lenkille. Harvassa on kyllä myös ne kauniit nuoret naiset. Enemmistö on kuin puoliksi sulaneita kynttilöitä. Kropat kuin vanhuksella

Vierailija
34/34 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 45 v. urheilija. On voimaa, suora ryhti, terve väri kasvoilla, kirkkaat silmät ja olen hymyileväinen ja itsevarma. Oikein hyvin kelpaan 25 vuotiaille.

Kun ne minun nuoret kilpailijat on 90% löysiä ennen aikojaan vanhentuneita erityisherkkiä rumiluksia niin ei ihme että minä kelpaan.

Niitä harvoja nuoria terveitä ufheilijapoikia vastaan minulla ei ole tietysti mitään jakoa. Siis ihan suoraan sanottuna suurin osa nuoria on nykyään aivan kauhean näköisiä ja heillä kaikilla on koko ajan niin kauhean vaikeaa ja mihinkään ei pystytä ei edes ulos lenkille. Harvassa on kyllä myös ne kauniit nuoret naiset. Enemmistö on kuin puoliksi sulaneita kynttilöitä. Kropat kuin vanhuksella

Jep, tämä nykymaailma on meidän kokeneiden kettujen pelikenttä! On hämmentävää, kuinka nuoret naiset tekevät itse aloitteen, ilman että tarvitsee liehitellä. Onneksi poikaystävät eivät tiedä, millaista yksityisopetusta se opesetä antaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän