Mitä ajattelet jos näet jonkun kulkevan arkena oluttölkki kädessä nuhjuisissa vaatteissa?
Kommentit (32)
Riippuu muusta habituksesta ja ehdinkö edes uhrata ajatusta jollekin ventovieraalle. Luultavasti en ajattele mitään.
toi on kumma juttu. Teen itse vuorotyötä ja usein eli melkein aina teen viikonloput koska olen perheetön eikä useinkaan menoa ja niistä saa tuplakorvauksen. Annas olla jos esim maanantaina saunan jälkeen otat pari bisseä takapihalla niin olet ihan alkoholisti mutta kun naapuri vetää änkyrät pe ja la iltana niin se on sitten ihan normi elämää.
Japanissa pukumiehet ryystää olutta keskellä viikkoa todella pitkän työpäivän jälkeen ilman mitään tunnontuskia.
Tarkoitetaanko "nuhruisella" ihmistä joka ei panosta pukeutumiseensa vai selkeää spurgua?
Yleensä tuumaan että ainut ero tuon nuhjuisen alkoholistin ja itseni välillä on se, että hän ryyppää kadulla, ja minä kotona/duunissa, salaa. Ja että olemme molemmat aivan samalla tavalla sairaita ja sisäisesti rikki, vaikka minä olenkin ulkoapäin huoliteltu, iloinen nainen.
Hän on varmasti miljonääri ja vapaaherra ja nauttii piilovauraudestaan.
Ajattelen, että siinä menee tyypillinen demari.
Ajattelen että onpas siinä alfa-adonis tai -daami!
En ajattele mitään. Ei kiinnosta toisten asiat. Ei kaljanjuonti, eikä pukeutumistyyli. Se nuhjuisuuskin on aika subjektiivinen käsite riipuen, keneltä kysytään.
Ajattelen, että siinä on joku, jolla on vapaata. Ei sen kummempaa.
Korkeintaan ajattelen että on se kaljakin parempi kuin ei mitään.
Mietin, miksi hän on tuossa pisteessä.
Pää l y ö tyhjää niin kuin aina muutenkin.
Varma vasuri.
Menossa arhinmäen kanssa seiniä sotkemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mietin, miksi hän on tuossa pisteessä.
Mistä sä tiedät, missä pisteessä se on?
Sehän on voinut olla, sanotaan nyt vaikka kaverin luona remppahommissa ja hommien päätteeksi ottaa yhden kaljan matkalla kotiin?
Tai 1000 muuta syytä. Asiat voi olla aivan hyvin, eikä ole missään "tuossa pisteessä".
Noh. Mä teen ohjelmointialalla töitä. Liukuva työaika. Monesti saatan tehdä sunnuntain töitä ja olla vapaalla maanantaina. Siinä sitten olutta juon, koska se on hyvää. Vaatteet mulla on aina nuhjuiset, teen etänä töitäkin, ei kiinnosta muiden ajatukset mun vaatteista.
Ajattelen, että eikö aloittajalla ole muuta tekemistä kuin nämä hölmöt "mitä ajattelet" -juttunsa.
Että onkohan tuo saanut tänään mitään syötävää.