Listataan yritykset, jossa työpaikkakiusaamista
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
S-ryhmä!!
Mä käytän kahta S-marketia ja ihan kauhistuttaa miten avointa se kiusaaminen ja pilkka on. Varmasti asiakkaista puhutaan samalla tavalla, jos ei nytkään hyllytyksen ja kuorman purun lomassa välitetä siitä, että asiakkaat kuulee kuinka myymäläpäällikko oli taas perseestä ja hedelmävastaava-Sannikin on niin ärsyttävä?
Matkailualan sesonkityöpaikat. Hierarkia, huono palkka, vaihtuvat työntekijät, naisvaltaisuus....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan helpompi listata yrityksiä missä sitä ei esiinny!
Ilmeisesti persujen aiheuttama ongelma
Persuhulluus on vakava sairaus, siitä ei tunnu mitenkään pääsevän eroon.
Onko nyt tarpeeksi monta?
Vaisala: pomot sortuvat ylilyöntiin. Työntekijä menettää työnsä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naisvaltaisilla aloilla toimivat yritykset.
HUS
Missä päin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naisvaltaisilla aloilla toimivat yritykset.
HUS
Missä päin?
Koko HUS
Vierailija kirjoitti:
Vaisala: pomot sortuvat ylilyöntiin. Työntekijä menettää työnsä
Tämä on kyllä yksi mielenkiintoisimmista työpaikoista Suomessa. Teillä on varmaan todella tiukat sopimukset.
Salon kaupunki. Eikä siihen puututa. Koko ajan kyllä painostetaan antamaan ylipirteitä ja yltiöpositiivisia haastatteluja ja henkilötarinoita kaupungin sivuille. Kaupungin arvot ovat yksi iso vitsi.
Kaikissa on jonkinasteista kiusaamista, jos ei tule toimeen ihmisten kanssa. Samat tyypit tulee kiusatuiksi joka puolella.
ENKÄ itse vanhana koulu-ja työpaikkakiusattuna syyllistä kiusattuja. Mutta kyllä kiusatuilla on sellaista ankeaa ja yksioikoista ajattelua, josta itse olen pyristellyt pois.
Ei yritys, mutta selvitysten mukaan Pohteella on ollut syrjintää ja kiusaamista esim. laitoshuoltajia ja keittiöhenkilökuntaa kohtaan.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/151256/mika-on-suomen-huonoin-tyontanta…-(tunnetuista-yrityksista)
Vierailija kirjoitti:
Vauva.fi moderaattorit oy
Sehän on persu-Paskalenin firma, joka täällä moderoi...
Ainut työpaikka jossa olen saanut kirjallisen varoituksen siitä hyvästä kun laadin johdolle kirjelmän miten asiat voisi tehdä paremmin ja tehokkaammin potilasturvallisuuden vaarantumatta.